חברת ניקיון ביבנה

תוכן עניינים

חברת ניקיון ביבנה היא חברה שתגיע לעשות לכם סדר וניקיון בדירה או בבית. רכשתם דירה חדשה וצריכים ניקיון? הבית לאחר שיפוץ והכל חוגג? אתם צריכים חברת ניקיון בתים ודירות, שהיא גם חברת פוליש. כשאנו מדברים על ניקיון בתים לאחר שיפוץ מקצועי ש-כנראה אתם מביטים בו ברגע זה ומבינים, שעוזרת לא תעזור ולכם אין כוח להתחיל לנקות. השקעתם לא מעט כסף בשיפוץ הבית כל פריט דקדקתם שיהיה במקום, ועכשיו הכל יפה אבל מה? הלכלוך מסתיר את כל היופי.

לכלוך הנגרם כתוצאה משיפוץ או לאחר בניית בית חדש, לכלוך קשה לניקוי לכן צריך חומרים מיוחדים, לטפל בלכלוך מסוג זה. אנו חברת ניקיון ביבנה כבר שנים רבות, מספקת שירותי ניקיון לבתים חדשים וישנים ברמת בצוע פנומנלית, כי אנו הוותיקים ביותר.

ניקיון, חומרי ניקיון, שואב אבק

חברת ניקיון לדירות חדשות ביבנה והסביבה

כשמקבלים מפתח לדירה החדשה שקניתם אז לרוב הקבלן ניקה ניקוי ראשוני, לומר שזה נקרא נקי, זה זלזול ולעג לרש. ניקיון דירה חדשה אמור להראות מושלם, ללא כתמי צבע ורובה בכל מקום, ורצפה שאמורה להתנקות בעזרת מכונת קרצוף מיוחדת. כשמחליטים כבר לבצע ניקיון דירה לפני מעבר ,עדיף להיעזר בחברת ניקיון לדירות חדשות המבצעת גם, פוליש לרצפה.

חברת פוליש וניקיון מקצועית תדע לבצע זאת ללא נזקים, כך תחסכו כסף אבל לא רק, אתם גם תהינו מדירה נקייה באופן מושלם. מומלץ מאד לבקש מנציג חברת הניקיון ביבנה להגיע לפני, לתאם צפיות ולשאול את כל השאלות שהכנתם מראש, ולהבטיח הצעת מחיר שאינה משתנה.

חברת פוליש וניקיון cleaning-service = מעצמה

cleaning-service היא חברת פוליש וניקיון מומחית בתחום פוליש לרצפה, אין היום מתחרים לה בביצוע פוליש קריסטל בכלל, ובסוגים מיוחדים בפרט. חברת ניקיון ביבנה ישנה לדוגמה מצריך טיפול מתאים לסוג הרצפה, צריך לדעת איזה חומר מתאים למרצפות, ובאיזה כלים מכנים משתמשים בזמן העבודה.

כמובן שהעובד המבצע את השירות חייב להיות מקצועי מאד, אחרת הוא עלול לעשות נזק מיותר לרצפה, במיוחד כשמדובר ברצפת שיש. ניקוי רצפת גרניט פורצלן גם כן מצריך ידע, יש גרניט פורצלן מט ויש רצפה מבריקה, יש רצפה מחוספסת מאד ויש פחות, אז כיצד מנקים?. שיש שרובו מגיע ממחצבים טבעיים רכים מאד רגיש לחומרי ניקוי, צריך גם כן מאד להיזהר בבצוע פוליש קריסטל איכותי.

חברת ניקיון, שירותי ניקיון, משפחה

קצת עלינו חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות

בעיר יבנה יש לנו סניף כבר למעלה משלושים וחמש שנים, לווינו את כל ההתפחות של יבנה במשך העשורים האחרונים, ורכשנו ניסיון וידע רב. כחברת ניקיון ביבנה, אנו מספקים פתרונות חסכוניים לקהל הלקוחות שלנו בפייסבוק, ומספקים טיפים ללא תשלום כפתרונות מהירים וזמינים.

אצלנו תמצאו שירותי ניקיון לבתים ודירות בעיקר אבל לא רק, אנו מבצעים כל עבודה בתחום הניקיון, ואין עבודה קטנה או גדולה מדי עבורנו. התקשרו אלינו עוד היום ונציג החברה יבקר אצלכם, יתאם צפיות כראוי, ותקבלו הצעת מחיר לא רק מתחרה, אלא זולה במיוחד.

 

מחירון חברת ניקיון ביבנה – קיץ 2023

ניקיון דירה לפני כניסה עד שטח של 40 מ"ר
החל מ 1250 ש"ח
ניקיון דירות מרוהטות בשטחים זהים כלומר עד 40 מ"ר
החל מ 1450 ש"ח
ניקיון דירות לאחר שיפוץ (ריקה מתכולה) עד 40 מ"ר
החל מ 1300 ש"ח
הברקת קריסטל
רק 18 ₪ למ"ר
ליטוש רצפה ישנה ביהלום
רק 35 ₪ למ"ר

א. ניקיון דירה לפני כניסה(ריקה ללא רהיטים) עד שטח של 40 מ"ר 1250 ש"ח לא כולל מע"מ.

ב. ניקיון דירות מרוהטות בשטחים זהים כלומר עד 40 מ"ר תוספת של 200 ש"ח לא כולל מע"מ.

ג. ניקיון דירות לאחר שיפוץ (ריקה מתכולה) 40 מ"ר, 1300 ש"ח ותוספת למרוהטת 250 ש"ח + מס.

ד. כל 10 מ"ר נוספים תוספת של 150 ש"ח וכמו כן תוספת של פוליש ווקס לרצפה 120 ש"ח בנוסף.

לבירורים ולייעוץ ראשוני חייגו 052-6881837 למני או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם ???? מקצועית"

 

שירותי ניקיון באזור יבנה

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת ניקיון ביבנה - cleaning service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת ניקיון ביבנה - cleaning service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר