בחירה נכונה של חברת ניקיון מומלצת

תוכן עניינים

בוחרים נכון חברת ניקיון מומלצת מכל החברות

כל אחד יכול לנקות את ביתו ובכל זאת כדי לבצע את העבודה באופן יסודי כדאי לשכור חברת ניקיון מומלצת כמו cleaning service. אחת הסיבות היותר מוצקדות לכך היא שאין לנו כל כך זמן להתעסק בניקיון יסודי ואנו מעדיפים שמישהו יגיע עד אלינו ויעשה את כל העבודה הקשה. בחירת חברת ניקיון דירות ובתים זו לא משימה קלה ותוך כדי חיפוש אנו נשאל את עצמינו האם עשינו את הבחירה בנכונה והאם זה מישהו שנוכל לסמוך עליו.

איך לבחור חברה מומלצת בצורה נכונה?

  • וותק וניסיון הם גורמים מכריעים. אם החברה פועלת המון שנים בתחום זה מבציע על יציבות, עקביות והצלחה. חברת ניקיון cleaning service מספקת שירותי ניקיון בתים ודירות שנים רבות ומשרתת את לקוחותיה נאמנות בעזרת צוות ניקיון וותיק ומיומן המבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר ועובר אכשרה מקצועית ברמה שוטפת.
  • ציוד ומכשור חדשני – על מנת שהתוצאות יהיו בהתאם לציפיות חשוב שתשתמש בציוד חדש ולא ישן ושהיא תעסיק צוות מיומן שעובר אכשרה לשימוש בציוד. ב-cleaning service משתמשים בציוד ומכשור טכנולוגי חדשני על מנת להגיע לתוצאות ברמה הגבוהה ביותר.
  • חומרי ניקוי איכותיים גם חיוניים ביותר בתהליך הניקיון שמתבצע. חשוב מאוד שחומרי ניקוי שצוות ניקיון ישתמש בהם יהיו באיכות גבוהה ומחברות מוכרות. כמו כן, חשוב שהצוות ידע להתאים את החומר למשטחים בהם יטפלו.
  • אתר  – במידה ולחברה שאתם מתעניינים בה יש אתר אינטרנט, בדקו האם יש באתר את כל המידע שאתם צריכים. כלומר, מידע והסבר על שירותי ניקיון שהיא מספקת, מחירים, תהליך עבודה, המלצות של לקוחות, שאלות נפוצות, יצירת קשר כמו טלפון או מייל. אתר מקצועי יספק לנו את כל המידע הדרוש על מנת שיהיה לנו יותר קל להחליט האם לזמין את שירותיה.
  • המלצות הינו גורם נוסף ולא פחות חשוב. ככל שהשירות שלה טוב יותר כך ההמלצות של לקוחות טובות יותר. בדרך כלל ניתן למצוא את ההמלצות של ללקוחות באתר של חברת הנקיון מומלצת, בעמוד הפייסבוק או בגוגל. כמו כן, בפייסבוק וגוגל קיים דירוג שלה ולפי זה יהיה לכם מאוד קל לקבוע האם היא אמינה ומהי רמת שירותי הניקיון שהיא מספקת והאיכות שלהם. כמובן, המלצות הכי טובות שניתן לקבל הן מחברים או משפחה קרובה שהתנסו בעבר בשירותי ניקיון של חברה מסויימת.

חברת ניקיון מקצועית cleaning service

חברת ניקיון מקצועית cleaning service מספקת מגוון רחב של שירותי ניקיון שונים, כמו ניקיון בתים ודירות, ניקיון לאחר שיפוץ או בניה, לפני מעבר, לפני איכלוס, פוליש לרצפה לכל סוגי המרצפות ועוד. אנו מספקים שירות אדיב ומקצועי בעזרת צוות עובדים וותיק ומיומן. אנו משתמשים בחומרי ניקוי איכותיים ומכשור חדשני.

ניקיון דירות חדשות וישנות

אנו מתמחים בתחום ניקיון דירות חדשות וישנות, לפני איכלוס או לאחר שיפוץ. ניקיון דירה חדשה הינו שונה מדירה ישנה. דירה ישנה תצטרך לעבור ניקוי יותר הרבה יסודי ושימוש בחומרים מיוחדים להסרת כתמים קשים שנוצרו עם השנים על ידי הדיירים גם בחדרים רטובים, על המרצפות או שיש המטבח. לרוב מדובר בדירה שמאוכלסת נכון לאותו רגע ויהיה צורך גם בהזזת ריהוט על מנת לבצע את הניקוי בצורה מועילה ויסודית.

ניקיון דירה חדשה לעומת זאת הינו שונה ומתבצע בדירה שהיא עדיין ריקה מריהוט או דיירים. מדובר בדרך כלל בדירה שהתקבלה מקבלן או דירה לאחר שיפוץ. הדירה תעבור ניקוי יסודי ביותר על מנת להוציא את כל האבק, הלכלוך וכתמי צבע שנותרו. עם ניקיון דירה חדשה מומלץ לשלב פוליש לרצפה.

ניקיון בתים לפני מעבר

התמחות נוספת של חברת cleaning service היא ניקיון בתים לפני מעבר או לפני איכלוס. כאשר אתם רוכשים או שוכרים בית, בהמון מקרים יש צורך להזמין חברת ניקיון לפני מעבר דירה או בית לניקוי רציני של הלכלוך שנשאר מדיירים קודמים. רשימת המשימות יכולה להיות ארוכה ותכלול פוליש לרצפה, ניקיון חלונות ותריסים, ניקוי כתמים קשים בחדרי אמבטיה ושירותים, משטחים במטבח ומטבח כולו ועוד. בסופו של התהליך תקבלו דירה ישנה כמו חדשה.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

kitchen1

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
kitchen1

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר