חברת ניקיון בתל אביב

תוכן עניינים

ניקיון בתל אביב

מחפשים חברת ניקיון בתל אביב שתעשה ניקיון יסודי לבית שלכם?

אנו חברת ניקיון בתל אביב "קלינינג סרוויס" שמתאימה לכם את הניקיון לפי הצרכים שלכם. החברה המעניקה שירותי ניקיון שונים לבתים ודירות באזור המרכז, במיוחד דירות ובתים חדשים או לאחר שיפוץ, זה אומר לנקות אותו באופן מקצועי ויסודי.

לאחר כל הצבע והאמבטיות החדשות הברזים החדשים הריצוף והמטבח שעלה לנו לא מעט, אז מן הסתם נחפש חברה שתנקה לנו את הבית אבל מה, אנו חוששים להפקיד אותו בידיים זרות. נו אז מה עושים? עוזרות בית לא מסוגלות לבצע זאת אין להן כוחות ולא כלים המתאימים לעבודה מהסוג הזה. לאחר שהגענו למסקנה שניקיון הבית שלנו חייב להתבצע רק ע"י חברות ניקיון אז אנו נחפש חברות מומלצות, אבל מה לעשות לא תמיד יש לנו ממליצים. 

שרותי ניקיון בתל אביב

חברת קלינינג סרוויס מובילה בתחום שרותי הניקיון בתל אביב, ומתמחה בהספקת שירותי ניקיון איכותיים לכל סוגי הבתים והדירות. באמצעות צוות מקצועי וניסיון עשיר, החברה מציעה פתרונות מותאמים אישית לצרכי הלקוחות.
השירותים המוצעים על ידי החברה מבטיחים שניקיון הבית יישאר מתוחזק ויימשיך להתקיים ברמה גבוהה ונראית ברורה גם לאורך זמן.
 
חשוב לדעת שכל זמן ביצוע העבודה נמצא מפקח הבודק את איכות הניקיון של העובדים, ומאשר את העבודה לפני בוא הלקוח. אם תזמינו חברת ניקיון בתל אביב מקצועית, תוודאו שנציג החברה יגיע אליכם וייתן לכם הצעת מחיר משתלמת רק כמו שאנו יודעים לתת.

לבירורים ולייעוץ ראשוני חייגו  למני או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם לקבלת שירות מקצועי ואמין.

 

שירותי ניקיון יסודי בתל אביב

  • ניקיון דירות בתל אביב.
  • ניקיון לאחר שיפוץ בתל אביב.
  • ניקיון לבתים חדשים בתל אביב.
  • ניקיון לפני מעבר דירה בתל אביב.
  • שרותי פוליש וליטוש בתל אביב.
  • חידוש מרצפות בתל אביב.
  • חברת ניקיון בתים באזור תל אביב יפו.

מחירון ניקיון דירה בתל אביב מעודכן לשנת 2023

 

סוג דירהמחירים
ניקיון דירה עד 40 מטר בתל אביבהחל מ 1300 ₪
ניקיון דירת 3 חדרים בתל אביבהחל מ 1400 ₪
ניקיון דירה לאחר שיפוץ בתל אביבהחל מ 1300 ₪
הברקת קריסטל בתל אביבהחל מ 18 ₪ למ"ר
ליטוש רצפה ביהלום בתל אביבהחל מ 15 ₪ למ"ר
רוצים לקבל הצעת מחיר מותאמת אישי חייגו 052-6881837 למני או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
 
חברת ניקיון מובילה

ניקיון לדירה חדשה בתל אביב

אנחנו מספקים שירותי ניקיון לדירה חדשה באופן מקצועי אישי ויסודי. בשנים האחרונות בעיקר בגלל הבניה חסרת תקדים בתל אביב בצענו מאות עבודות של ניקיון דירות חדשות, ומן הסתם יש לנו מאות ממליצים בנושא זה, לבחור בנו זאת החלטה נבונה הכוללת לא רק שירותי ניקיון מקצועיים, אלא בעיקר המלצות הקרובות לבתיכם ממש ככה שתוכלו לבדוק המלצות אותנטיות.

חברת ניקיון לאחר שיפוץ בתל אביב

ניקיון לאחר שיפוץ בתל אביב אנו מבצעים וגם בדירות מרוהטות, ניקיון דירה לאחר שיפוץ אצלנו כולל פוליש לרצפה ע"י מכונה, כמובן שפוליש ווקס או לחילופין הברקה קריסטלית אינו כלול במחיר הנ"ל, נכון גם לומר שניקיון לאחר שיפוץ בדירה מרוהטת תהיה תוספת מחיר. חברתנו מגיעה להצעת מחיר בלתי מחייבת ללא תשלום, ומתחייבת להתחרות בכל מחיר שתקבלו בהצעה שנעשתה במקום השירות בתל אביב.

ניקיון לפני מעבר דירה בתל אביב

ניקיון לפני מעבר דירה הוא שלב חשוב בתהליך המעבר, שמטרתו להבטיח סביבת מגורים נקיה ומסודרת לדיירים החדשים. בחברתנו, אנו מבצעים שירותי ניקיון לפני מעבר דירה בצורה מיוחדת ומקצועית. הצוות המיומן שלנו משתמש בכלים וחומרים מתקדמים על מנת להסיר בקפיצים גדולים את האבק, הלכלוך והשאריות. ניקוי מעמיק כזה מבטיח שהדירה תישאר יופיעה ונקיה, ויאפשר לדיירים החדשים להתנגד לחדשותם באווירה נעימה ומזמינה.

 

חברת ניקוי שטיחים וריפודים בתל אביב

חברת ניקוי שטיחים כמו CLEANING-SERVICE מומחית בניקוי שטיחים וריפודים שהוכתמו מכל מיני נוזלים שטפטפו עליהם, ומבצעת זאת בעזרת מכשור מיוחד המקרצף את השטיחים עם שמפו לשטיחים, ושואב בעזרת שואב מיוחד המזריק מים נקיים ושואב אותם ביניקה. חברתנו וותיקה מאד בתחום ניקיון שטיחים בעיר תל אביב ובתיק העבודות שלה לקוחות רבים מרוצים וממליצים.

חברת פוליש לרצפה בתל אביב

אנחנו לא רק חברת ניקיון אנחנו גם מבצעים פוליש לרצפה בתל אביב והסביבה, חברתנו מבצעת פוליש מכל הסוגים לרצפות כמו פוליש קריסטל פוליש ווקס ופוליש אקרילי. אז כן אנו מבצעים פוליש לרצפה ישנה או חדשה עם מכונות מיוחדות המבריקות את רצפות הבית באופן מושלם, ממש מבריק שזה שקוף.

חברתנו מבצעת עבודות פוליש לרצפה ישנה או חדשה ולכל המינים והסוגים של המרצפות, פוליש קריסטל לשיש או לרצפת טראצו, פוליש ווקס לרצפה פשוטה וגם לפרקטים. כמו כן במגזרים העסקיים פוליש אקרילי למשטחי ספורט המצופים בלינולאום, אולמות המרוצפים בבטון מוחלק, וטיפול מיוחד במשטח פרקט מעץ טבעי. 

חידוש מרצפות בתל אביב

חידוש המרצפות בתל אביב הוא צעד בלתי נמנע בשמירה על איכות ומראה הנכסים, כשהעיר המרשימה והדינמית מחייבת תחזוקה יעילה ומתוכננת. באופן יומיומי, מרצפות מתיישנות ונהיות עם כתמים, שריטות וסימני שחיקה הפוגעים במראה, עומדים בפניו של בעלי הנכס. במצב כזה, הפתרון האופטימלי הוא חידוש המרצפות. שיטת הפוליש וליטוש רצפה היא אחת מהאפשרויות הנפוצות והיעילות לחידוש מרצפות בתל אביב. פוליש הוא תהליך המשתמש בכלים מתקדמים וחומרים מיוחדים לשחזור את מראה המרצפות, להסיר כתמים ושריטות, ולהשיב להן את הברק והזוהר המקורי. כאשר בוחרים בשירותי פוליש בתל אביב, הבחירה בחברה מהימנה וברמה הגבוהה ביותר היא המפתח לתוצאות מרשימות. המרצפות מתחדשות במראה ומתקבל תחושה של ניקיון ואיכות, המשאירה השפעה חיובית ומוזרמת בכל נכס.

פוליש לרצפה ישנה

כיצד לבחור חברת ניקיון בתל אביב ?

יש למצוא חברת ניקיון בתל אביב באמצעות שביעות הרצון של לקוחותיה, מהציוד שהחברה מחזיקה, מכוח האדם המיומן והאמין. חברת ניקיון אמינה וכזו הבוחרת צוות מיומן וזאת, לאחר שהיא הכשירה את העובדים להשתמש ולהכיר את החומרים שבעזרתם הם מנקים. לאחר ההכשרה ותקופת הניסיון שלהם בתחום הניקיון, מתבצעת עם מפקח צמוד.

חשוב לבדוק את המלצות של לקוחות או חברות שהם עבדו בהן ועוד. תמיד כדאי לבקש המלצות או להיכנס לפורומים ולחפש תגובות של גולשים שתהיינה האינדיקציה הטובה ביותר לבחירה נכונה של חברה אמינה ויעילה. ישנן יתרונות רבים שמומלץ לברר, כמו למשל אם עובד ניקיון לא יכול היה להגיע, תמיד יש אנשי צוות שיוכלו להחליף את העובד כך שבעלי הבית לא יישארו ללא בית נקי מה שמהוה יתרון משמעותי  של בחירה על פני עוזרת בית.

סיבות נוספות לבחור חברת ניקיון בתל אביב

אנשים רבים עורכים שיפוצים בביתם או בדירתם בתקופות האביב והקיץ. לאף אחד אין את הידע והמומחיות לנקות דירה לאחר שיפוץ וזו הסיבה כי בחירת בתל אביב תהיה הבחירה הנכונה והמשתלמת ביותר למי שמעוניין להיכנס לבית משופץ ונקי ללא רבב. לחברת הניקיון יש אפשרות גם לביצוע פוליש במיוחד לאחר שיפוץ, מה שיקנה לרצפות מראה מבריק וחדש לאחר שספגו הרבה אבק וצבע. עוד בנושא פוליש לרצפה.

ניקיון, חומרי ניקיון, שואב אבק

למה לבחור בחברת קלינינג סרוויס לניקיון בתל אביב?

  1. חברת ניקיון וותיקה  – אם ככה זאת הסיבה הראשונה שעליכם לבחור בנו, אנו עוסקים בתחום ניקיון דירות ובתים בתל אביב משנת 1986, בזמן זה צברנו ניסיון שאינו מובן מאיליו כלל, העובדים שברשותנו חלקם עדיין נמצאים איתנו מאז כמנהלי עבודה המפקחים על כל שירות שאנו מספקים.
  2. כלים ומכונות חדישים – אנו עובדים עם כלים מכניים מהחדישים ביותר הכוללים, מכונות פוליש חדישות ושואבי מים חזקים במיוחד, כלי עבודה כמו שפכטלים שאינם גורמים לשריטות על המוצר אותו אנו מנקים, וכמובן מטליות וכריות קרצוף חדשים בכל דירה.
  3. חומרים איכותיים עם תו תקן – החומרים בהם אנו נעזרים הם חומרים הנושאים תו תקן, אינם מכילים חומצות מלח ומטובי מוצרי הניקיון בעולם.
  4. עובדים מקצועיים  – אצלנו כל עובד עובר הכשרה מוקדמת ע"י צוות המנהלים, צוות המנהלים שלנו מלמד את העובדים לא רק את העבודה הנכונה אלא, גם כיצד לתת שירות ללקוח, שירות שהוא אדיב סובלני ואכפתי.
  5. פיקוח ובקרה – היכולת להספק פיקוח מתמיד על העובדים והשירותים מבטיחה שהלקוחות יקבלו את התוצאה הטובה ביותר.
  6.  
  7. הלקוח חלק מתהליך – היכולת להתאים את שירותי הניקיון לפי צרכי הלקוחות היא יתרון גדול. הגמישות בזמנים ובסוגי הניקיון יכולה להבטיח שהלקוחות יקבלו את השירות המותאם בדיוק להם.
 
באופן כללי חשוב לבחור בחברת ניקיון שמספקת גמישות, אמינות, יכולת להתאים את השירותים לצרכי הלקוחות ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת. הניסיון הרב, המנהיגות המקצועית והחומרים האיכותיים הם גורמים שמסייעים להבטיח שהחברה שלכם היא בחירה מבוססת ויעילה לניקיון בתים בתל אביב.

 

 שירותי ניקיון ברמה גבוהה ועוד עם המלצות בכל אזור בתל אביב, התקשרו עוד עכשיו ותקבלו הצעה משתלמת ביותר!

 לבירורים ולייעוץ ראשוני חייגו 050-8092617 למני או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם לקבלת שירות מקצועי ואמין.

תמונות מניקיון בתל אביב

שאלות תשובות

הסיבה המרכזית היא הניסיון העשיר והשני בתחום, החל משנת 1986, שהוא מקור הביטחון המספק והתיאום המושלם של השירותים לצרכי הלקוחות. תמיד עם הכלים החדישים וצוות עובדים מקצועיים בשביל לתת שירות מקסימלי.

סוגי שירותי ניקיון דירות ובתים, ניתן לקבל שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, לבתים חדשים, לפני מעבר דירה, ושירותי פוליש וליטוש לחידוש מרצפות.

פוליש מספק חידוש מרצפות מבריקות ונקיות, וכאשר בוחרים בחברה איכותית ומיומנת, ניתן לקבל שירות אישי ואיכותי המותאם ללוח הזמנים שלך.

חידוש מרצפות באמצעות פוליש מספק את היכולת ליהנות ממרצפות מחודשות, נקיות ומבריקות, המשאירות רושם חיובי ונעים על כל נכס.

אנו משתמשים בכלים מכניים חדישים ביותר כולל מכונות פוליש חדישות ושואבי מים חזקים, וכלי עבודה כמו שפכטלים שלא גורמים לשריטות על המוצרים.

הפיקוח המתמיד והבקרה מבטיחים את איכות העבודה, בעזרת צוות מנהלים שמספקים פיקוח ממוקד על העובדים והשירותים.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת פוליש בתל אביב - cleaning service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת פוליש בתל אביב - cleaning service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר