חברת ניקיון לפני מעבר לבית

תוכן עניינים

חברת ניקיון לפני מעבר לבית חדש

המעבר לבית חדש הוא אחד מהרגעים המרגשים ביותר,הסתיים השיפוץ מורט העצבים שלקח מחיינו פיסה קטנה,ועכשיו צריך חברת ניקיון לפני מעבר לבית.

על פי רוב במקרה זה אנשים מחפשים חברת ניקיון דרך אתרי האינטרנט, וסוגרים עסקה טלפונית ללא תיאום פגישה מראש. הדבר שאותי משעשע הוא שעשרות אלפי שקלים בוזבזו על שינויים שבוצעו לאחר קבלת המפתח מהקבלן, ובניקיון מחפשים הלקוחות את המחיר הזול ביותר. האמת היא ש 90% מחברות הניקיון שנתנו הצעת מחיר, יתחילו משא ומתן ממש לפני תחילת העבודה ביום הביצוע. כשאני מדבר על משא ומתן אני מדבר על תוספת מינימלית שנעה במאות שקלים נוספים במקרה הטוב, או כזה שנושך בבשר שזה כואב .אם חשבתם לרגע שזה הכי גרוע שיכול לקרות, אז כנראה שאתם לא מספיק אוהבים את הדירה או הבית החדש שרכשתם. יש חברות רבות שאין להם ולניקיון שום דבר משותף למעט צייד לקוחות תמימים, שישלמו ממיטב כספם ויקבלו ניקיון גרוע במקרה הטוב, ונזקים רבים מחומרי ניקוי קשים במקרה הטוב פחות. חברה אתם צריכים להיות קצת יותר רציניים ואחראים, הזמינו חברת ניקיון מומלצת ותתאמו פגישה מראש. בצעו תאום צפיות ושאלו את כל השאלות הנדרשות. חברתנו ללא ספק תעמוד בכל הקריטריונים שלכם ותבצע עבודת ניקוי מושלמת בעזרת עובדים מקצוענים. למעשה החכמים תמיד יבחרו אותנו כ- חברת ניקיון בתים לפני מעבר

מחיר ניקיון בית או דירה לפני מעבר נקבע כך.

מהם למעשה הפרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר, ראשית נתחיל בהוצאה העיקרית של נותן השירות והוא כוח העבודה שהוא יפעיל כלומר מספר העובדים. חומרי הניקוי שאתם משתמשת חברת ניקיון דירה לפני מעבר שנמסרו מקבלן על פי רוב אינם יקרים, הסיבה היא שהקבלנים מוסרים את הבית ללא כתמי צבע כמעט. במקרים מסוימים חומרי הניקוי יכולים להיות יקרים כמו אם נשאר צבע טיח או רובה על רצפת גרניט פורצלן. פרופילים של חלונות מגורענים שצבועים בתנור והתלכלכו בצבע קשים מאד להסרה, ומצריכים חומרי ניקוי יקרים מאד. צריך להבין, המוצרים המעטרים את ביתכם עלו לא מעט ואתם חייבים שישמרו בזמן הניקיון, שלא יפגעו מחומר כימי שאינו מתאים, כי זה עלול לעלות לא מעט לאחר מכן. לא חסרות חברות שיתנערו מכל אחריות ולכו תחפשו אתן במסדרונות בית המשפט, כשבכלל לא בטוח שהדין יגרום להם לשלם.

מחירים של שירותי ניקיון לפני מעבר בית

המחירים הנעים לשירותי ניקיון בתים ודירות לפני כניסה לאחר ניקוי ראשוני של הקבלן, נע בין 14 ל18 ש"ח למ"ר כלומר בית או דירה בשטח של 100 מ"ר יעלו בין 1400 ל1800 שח לכל ביצוע העבודה. הניקיון אמור לכלול תריסים וחלונות בכל הבית, ניקוי ארונות, כמובן שאת כל החדרים הרטובים ופוליש לרצפה בחומר המתאים לרצפת הבית. אם הבית עדיין לא עבר ניקיון ראשוני המחיר יכול להגיע ל20 ש"ח למ"ר ולפעמים אף יותר ולכן, מאד מומלץ לשאול את כל השאלות הנכונות טרם ביצוע השירות. במקרים של רק ביצוע פוליש לרצפה המחירים ינועו בין 9 ל12 ש"ח למ"ר. השירות יכלול קרצוף בעזרת מכונה וחומר מתאים לרצפת הבית ובמידת הצורך הברקת הרצפה בווקס. במקרים של הברקת קריסטל לרצפה המחיר יעלה ב8 ש"ח נוספים.

אנו חברה וותיקה מאד המספקת שירותים אלו ברמה גבוהה מאד ושומרים לכם על הבית הרבה יותר מרוב החברות העוסקות בתחום.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

cleaning-service-before-moving

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
cleaning-service-before-moving

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר