ניקיון בתים עם רצפת פרקט

תוכן עניינים

ניקיון בתים עם רצפת פרקט אינו דומה לניקיון בתים בדרך הרגילה, דירה שהונחו בה פרקטים דורשת זהירות, והשימוש בצינור אסור בהחלט. אנו עדים זה שנים רבות למהפכה אמתית שעובר עולם הריצוף, פעם רצפה הייתה אחידה בדרך כלל והיום, הכל ממש השתנה. החלו לנחות בארץ סוגי רצפות שונים כמו רצפת גרניט פורצלן וכדומה, אך בעשרים השנים האחרונות החלו לרצף פרקטים .

תחילה הגיעו כל הפרקטים המלאכותיים כמו לימנציה, וחדרים רבים בדירות מגורים רוצפו בארץ, ואז הגיע המלך פרקט עץ אמתי. זכור לי מצעירותי כשחייתי באמריקה שם רצפת פרקט היא הסטנדרט, אבל אצלנו דירה עם רצפת פרקט ללא שימוש מים בניקוי, הייתה יהרג בל יעבור. מסתבר שככל שארכיטקטים ואדריכלים שנחשפו לכך התאהבו, וכיום ניתן לראות ריצוף פרקט בלא מעט בתים ברחבי הארץ, וזה יפה מאד.

ניקוי בתים עם רצפת פרקט

ניקיון דירה מרוצפת פרקטים רק עם מומחים.

וכעת לעניין, לאחר שיפוץ שעברה דירה או בית פרטי שהריצוף הוא פרקט עץ, צריך חברת ניקיון מקצועית ומומלצת לביצוע שירות זהיר זה. ניקיון דירה חדשה שהוחלפה בה הרצפה והונחו עליה לוחות פרקט טבעי, מחייבת זהירות מרבית במהלך כל שירותי הניקיון המתבצעים בה. זה אומר להיזהר עם חומרי הניקוי שהחברה משתמשת לניקוי הכללי, שאם ינוקו התריסים וחומר הניקוי יטפטף מעט, לא יישארו סימנים.

חומצת מלח שלא מעט חברת ניקיון איכותית לבתים משתמשות בהן [לפעמים יש בה צורך], פוגעת ברצפת פרקט וגורמת לה נזק מיותר שאגב ניתן לתיקון. יש חומרים רבים שחברות רבות כולל אנחנו משתמשים בהם וזה דורש ניסיון, אחרת השיפוץ בבית יתחיל שוב, ותיגרם עגמת נפש רבה.

ניקיון בית עם רצפת פרקט סדר העבודה

כשאנו מגיעים לבית לאחר שסיימו את כל מהלך העבודה בו, חשוב מאד שיישאר ריק מתכולה לפני מעבר איליו, ניקוי בית לפני כניסה, פשוט יותר לניקוי. נתחיל לטאטא את כל המקום משאריות לכלוך שנשארו לאחר פינוי הפסולת הגסה, ונעבור לפירוק התריסים והחלונות ממקומם בכל הדירה. נפנה את כולם למקום בטוח בו ניתן יהיה לקרצף ולשטוף אותם, כל המסגרות ינוקו בעזרת מטלית ספוגה בנוזל אלכוהולי ובזהירות, והמסילות ישאבו בעזרת שואב חזק.

ניקוי החדרים הרטובים נעשה מאד בקפדנות, העובדים שלנו יודעים שחומרי ניקוי להסרת כתמים משיפוצים שנערכו בבית, מאד מסוכנים לפרקטים. שואב מים נמצא צמוד לעובד ומעבר לזה, אנו תוחמים את האמבטיה במחסומים למים, ונזהרים שלא לצאת עם נעל רטובה החוצה. ארונות הדירה נעשים ממש כמו עוזרות בית מיומנות, אנו שואבים תחילה את כל ארונות הדירה, ולאחר מכן משתמשים במטליות לחות ויבשות.

לא הזכרנו ניקוי משטחי השיש ובכן, משטחי שיש הנמצאים במטבח ובחדרים הרטובים, גם כן ינוקו באופן מושלם, עם חומרים מתאימים. חשוב לומר שהפרקטים התלכלכו כנראה במהלך השיפוץ, אנו מקווים שהייתם מאד זהירים ודאגתם לכסות אותם היטב, במיוחד אם הפרקטים מעץ. על פי רוב רצפת פרקט לאחר הוצאת הכיסוי שלה,שואבים היטב ומוסיפים חומר מתאים לדלי המים, ושוטפים בעזרת מטלית לחה.

ניקיון בתים עם רצפת פרקט כולל חידוש פרקטים

אנו מחזיקים ברשותנו מכונות ליטוש מיוחדות המלטשות פרקטים שניזוקו או התיישנו, ומגיעים לתוצאות מרשימות הנמצאות בבתים רבים במרכז. חידוש פרקט תמיד ישתלם יותר מהחלפתו, לאחר ליטוש העץ והחלקתו אנו מורחים חומר מתאים להחזרת צבעו, ולרוב המראה יפה יותר מפרקט חדש.

חברת cleaning-service מתמחה בכל סוגי הניקיון לבתים לפני אכלוס ולפני מעבר אליהן, בחירתכם בנו תהיה הדבר החכם שעשיתם בגמר השיפוץ.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חידוש דק

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חידוש דק

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר