חברת ניקיון בית חדש

תוכן עניינים

ניקיון לבית חדש

חברת ניקיון בית חדש, cleaning service, היא חברה מובילה בכל הנוגע לניקיון בתים חדשים, ניקיון בתים פרטיים שזה עתה נמסרו מהקבלן לאחר סיום בנייתם.

דירות ישנות או ניקיון בתים לאחר שיפוץ מקצועי ולפני שיפוץ, ופוליש לכל סוגי המרצפות הכולל פוליש קריסטל. מהניסיון שצברנו במהלך השנים הרבות שאנחנו חברת ניקיון ניקינו בתים שנשרפו,  ובמצבים חמורים של הזנחה ולכלוך. הסיבה בגללה אתם מחפשים חברת ניקיון, והעובדה שאתם צריכים אחת כזו, היא נוחות. 

חברת ניקיון בית חדש

כנראה שהבנתם שאין לכם מספיק זמן וכוח, להתחיל לנקות את הבית, וזה לא משנה כמה הנושא חשוב לכם. לעולם אינכם מסוגלים לעשות זאת באופן מקצועי ויסודי, במיוחד כאשר אין לכם זמן, ואינכם מקצועיים בתחום.

גם אלה שמחפשים עוזרת בית או מנקה שתגיע כל שבוע כדי לבצע ניקיון יסודי בבית, טועה כאן ובענק מדוע?

ההמלצה שלנו היא לספק לכם שירותי ניקיון בתים  מחברת ניקיון בית חדש מקצועית ואמינה, וותיקה ומקצוענית.  הרי עוזרת בית היא שימושית וטובה לניקוי אחת לשבוע כדי לתחזק את הבית ולתת לו מראה נקי עם אווירה טובה ונקייה.   אך כשמקבלים בית חדש, מומלץ וכדאי לקרוא למקצוענים שינקו את הבית באופן יסודי, ויגיעו לפינות שעוזרות הבית לא יכולות להגיע אליהם.

צירוף המילים "בית חדש" מעלה תמיד אסוציאציות של בית חדש ונקי, היישר מהקופסה. אך תתפלאו שלא תמיד בית חדש הוא בהכרח, בית נקי וראוי לאכלוס משפחה או זוג.  הרי סביר להניח שבבית החדש כבר גרו אנשים לפניכם והוא הרי חדש רק עבורכם, אך לא כולם משאירים אחריהם בית נקי ומסודר.

 גם אלו שנכנסים לגור בבית ראשונים, יגלו בית לא נקי בגלל שיפוצים שערכו בו, או כי פשוט לא ניקו אותו והוא עמד הרבה זמן סגור וחנוק, וצבר בינתיים המון אבק.  אלו רק חלק מהסיבות, למה כדאי לחפש חברת פוליש וניקיון שמעניקה שירות בכל הארץ. הזמנת חברה כזו לא חייבת להיות בכלל עסק יקר, ה כל תלוי למי אתם פונים, עד כמה החברה אמינה ומקצועית, ומה השירות שאתם מציעים.

 

ניקיון לכל מי שנכנס לבית חדש 

ניקיון לבתים חדשים הוא דבר הכרחי, לכל מי שנכנס לבית חדש, או עומד להיכנס אליו. אז חיכיתם, ציפיתם, חשבתם שזה אולי כבר לא יקרה לעולם, אבל סוף סוף הגיע הרגע. הבית שלכם נמצא כבר ממש בהישג ידכם, ומה שנראה לכם, הוא רק לנקות אותו. רגע לפני שתפרקו את רהיטי הבית פנימה, ורגע לפני שתקבלו את המפתחות ותוכלו להתגורר בדירה החדשה, פנו אילנו.

ניקיון לבתים חדשים

ניקיון אמין ואחראי לבתים חדשים 

יש לבצע ניקיון מקצועי לבתים חדשים, התואם את צרכי הבית ע"י חברת ניקיון מומחית לשירות.החשיבות במקרה ניקיון  דירה חדשה הוא, להיעזר בחברת ניקיון בתים חדשים, אמינה ושפויה. כשהדירה מעולם לא עברה ניקיון, ומלאה בכמויות אבק, כתמי צבע וטיח ושאר שאריות בנייה. במקרים אלו ניקיון סטנדרטי לא יספק את התוצאה הרצויה, ויגרום בזוז זמן שבטוח אין לכם.

בתקופה לחוצה זו כאשר הנדל"ן הפך למרוץ, עדיף להזמין חברה לניקיון, כשבועיים מראש. במקרים מסוימים יש צורך בשירותי ניקיון נוספים, כגון פוליש לרצפה, פוליש הקריסטל מומלץ.

חדרי האמבטיה והשירותים מנקים באמצעות מכשור מתקדם, וחומרים המסירים שומן ואבנית. במקרים מסוימים לחצר וגינת הבית נעשה ניקוי, בעזרת קיטור מקצועי, לניקוי רצוף מחוספס.  כאשר צרכי הבית דורשים שירות עם מכשור כבד, לא תוכלו להיעזר בעוזרת בית, אנו הכתובת.  בוודאי שהשירות אינו דומה לחברה מנוסה ואחראית, המכירה היטב את ביצוע עבודות הניקיון.

צריך חברה מנוסה היודעת להתאים חומרי הניקיון לפריטים, המכונות, המקרצפים ושאר הציוד.

חברת פוליש וניקיון בתים חדשים זולה מהעבר 

בעבר הלא רחוק, כדי להזמין ניקיון לבתים חדשים היה צורך לשלם הרבה וללא הצדקה למחיר.  הנצלנים העיקריים היו חברות הפוליש והניקיון, ובעזרת האינפלציה היו גובים סכומי עתק.  אנחנו תמיד וכבר מאז שמרנו על שמנו הטוב, וכחברה המבצעת פוליש וניקיון, הינו הוגנים.  היה עליכם לבצע חקר שוק, ולבדוק על מנת לחסוך כסף, כך ששירות אחראי היה פחות מעניין.  גם כאשר חידדתם דרישותיכם, התוצאות לא היו מספיק, כפי שהיום מגעים לתוצאות גבוהות.

ההבדלים בתקופות נובע בעיקר, בשל התקדמות הטכנולוגיה ובהמשך, לזמן העבודה שקוצר.  היום מכונת פוליש לרצפה למשל, מקרצפת מהר שטחים גדולים, ושואבת את המים במקביל.  כך שאנו חוסכים זמן יקר לקרצף את רצפות הבית, שעות העובדים מתקצרות, והעלויות בהתאם.  בנוסף למצוא חברה טובה ואמינה כרצונותיכם, אין צורך להפליג רחוק למציאת חברה אמינה. 

כיום ניתן למצוא חוות דעת, ביקורות והמלצות נמצאות על כל עסק, בחיפוש במדיה החברתית.  החיפוש שלב הכרחי, לוודא כי אינכם נופלים לעוקץ חלילה, ושאינכם מתעסקים עם חובבנים.   חובבנים יגרמו לתוצאות נמוכות בוודאי, והחלטתכם תגרום למפח נפש, מנזקים מיותרים.  רצוי שחברת ניקיון לבתים חדשים, שאיתם תרצו לעבוד תשלח נציג, עוד קודם הזמנת השירות. 

להתרשם ולראות בדיוק מה צריך לעשות, לתאם ציפיות מראש, ובקשו שיבדוק את הדירה היטב.

 חשוב לבקש הצעת מחיר בכתב, הכוללת אחריות לביצוע העבודה, ולשלם על נזק "שלא יקרה".  בוודאי שאינכם מעוניינים בנזקים כאלה ואחרים, וכבר בכניסה לדירה החדשה, אלא בנחת רוח.

ניקוי בתים ופוליש לרצפה

חברת ניקיון לבתים חדשים וכמובן ללא נזקים

חברת cleaning service תספק שירותי ניקיון, לבית חדש ולדירה, בהתאם לצרכי הלקוח. הדגש החזק שלנו הוא, איכות השירות ורמת העבודה המבוצעת, ואצלנו אחריות קודמת לכל. השירות שלנו מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, עם צוותי ניקיון מנוסים ואחראיים, ובעיקר אדיבים.

לחברתנו ניסיון של למעלה משלושה עשורים, ולנו ידע עצום, בכל הנוגע בעולם הניקיון והפוליש. כחברת פוליש וניקיון דירות ובתים חדשים, צברנו ניסיון רב, והיום אנו אומרים, שאנו מספר 1. השירותים שאנו מספקים הם, באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, וחומרי ניקיון איכותיים.

חומרים המתאימים לסוגי הרצפות שננקה, יתקבל מאנשי מקצוע אדיבים, מנוסים ומקצועיים. בנושא פוליש לרצפה ישנה אנו מומחים, אנו מחדשים אותה בעזרת ליטוש ברשתות יהלום. בנוסף לזאת, חברתנו תישלח נציג אליכם לדירה, כדי להתרשם עוד קודם, ולתמחר בהתאם.

נציג שלנו יתמחר לכם ביצוע עבודה, בהתאם לצרכי הבית, וחשוב יותר בהתאם לתקציב שלכם.  חברתנו מדגישה את נושא האחריות בעת הזמנת העבודה, וזאת כדי שאתם  תוכלו לישון בשקט. בבחירתנו תקבלו שירות מהחברה הנכונה, שעומדת מאחורי עבודתה, כעיקרון וללא התנערות.

מה כולל ניקיון לבתים חדשים?

כאשר אנו מדברים על ניקיון לבתים חדשים, הכוונה לניקיון קומפלט של כל הבית, ופוליש לרצפה:

1) ניקיון המטבח והסרת האבק מארונות המטבח, ניקיון הסלון וחדרי השינה, וחדרים רטובים.

2) קרצוף הרצפה באמצעות מכונת פוליש הכולל, פוליש קריסטל לרצפה, או ווקס להברקה הרצפה.

3) ניקוי חלונות הבית וחיטוי חדרי המקלחות והשירותים, להכנתם לקראת כניסתכם לדירה החדשה. 

4) במקרים מסוימים בהם ישנה מרפסת, הניקיון שלנו יכלול גם כן, בהתאם לסוג הניקיון הדרוש.

5) את שירותי פוליש לרצפה של חברתנו cleaning service אנו עושים באמצעות מכונת פוליש. מטרת הפוליש הינה הסרת הלכלוך בעזרת מכונה, ביצוע פוליש קריסטל, והחזרת הברק לרצפה. 

יש לציין כי בסוגי מרצפות מיוחדות, לא תמיד ניתן לבצע פוליש או הברקה לרצפה אלא נטו ניקיון יסודי והסרת שאריות הבנייה והלכלוך.  מעוניינים לקבל הצעת מחיר הוגנת? רוצים לשמוע פרטים נוספים? צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

מחירון ניקיון לבתים חדשים לשנת 2023

ניקיון בית חדש 2 חדריםהחל מ 1200 ש"ח
ניקיון בית חדש 3 חדריםהחל מ 1400 ש"ח
ניקיון בית חדש 4 חדריםהחל מ 1600 ש"ח
ניקיון בית חדש 5 חדריםהחל מ 1850 ש"ח
ליטוש רצפה ביהלוםהחל מ 15 ₪ למ"ר

אמרתם חברת ניקיון לבית חדש – אמרתם חברת cleaning service !

חברת ניקיון איכותית לבתים הוא עסק למקצוענים בלבד! התקשרו אלינו עוד היום למספר 052-688-1837 ונדאג לקבוע אתכם פגישה, להתרשם מהבית ולתת לכם הצעת מחיר הוגנת והגיונית לצד שירותי הניקיון הטובים ביותר בארץ – בהתחייבות! כמו כן ניתן למלא את הפרטי קשר שלכם בטופס שנמצא בעמוד צור קשר שלנו ואנחנו כבר נדאג לחזור אליכם עם פרטים נוספים, עלויות, טיפים והמלצות לכל מה שקשור לניקיון בתים חדשים. אל תעזבו את האתר שלנו מבלי לקרוא מדריכים נוספים של המקצוענים והמומחים של חברת הניקיון cleaning service בבלוג שלנו.
חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

ניקיון דירות אחרי שיפוץ

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון דירות אחרי שיפוץ

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר