ניקיון דירה חדשה

תוכן עניינים

ניקיון דירה חדשה הוא בדרך כלל הדבר הראשון שחושבים עליו לאחר שקיבלתם את מפתח הדירה. מיותר לציין אפילו שעוזרות בית יורד מהפרק, ומה שנשאר לכם זה לבחור חברת ניקיון שתבצע את ניקיון הדירה החדשה במחיר סביר, אך ללא פשרות בתוצאה ובאיכות.

 

ניקיון דירה חדשה רק עם חברת ניקיון מומלצת

כאשר כבר ניגשים למחשב ומחפשים חברת ניקיון מומלצת המבצעת שירותי ניקיון דירה חדשה. כנראה שזה אומר שאין לנו חברים ממליצים ולכן פנינו דרך האינטרנט, ההתלבטויות והחששות עולים ומציפים אותנו וכל מה שאנו רוצים, זה לשמור על מה שעמלנו כל כך ובצדק. אז כיצד נוודא שהחברה אשר מעניקה שירותי ניקיון דירה חדשה היא מקצועית, אחראית ואמינה זה כל כך פשוט ואסביר כיצד, ענף חברות הניקיון רווי בשרלטנים ולכן הסקר אמור להיעשות כך:

ראשית אל לנו להסכים ולסגור הזמנה דרך מחירים שניתנו לנו טלפונית, עלנו להתעקש ולבקש מבעל המקצוע לבוא ולבקר בדירה פיזית על מנת לתת לנו את הצעת המחיר בכתב. בזמן הצעת המחיר עלינו לבקש גם כן  לציין את תאום הציפיות הדרוש לנו כך נמנע ממחלוקות, מהקפצות מחירים, וממשא ומתן מתחדש ביום ביצוע עבודת הניקיון. אל לנו לשכוח גם שבעל המקצוע לא יוכל להעמיד פני מופתע ולומר לא תיארתי לעצמי שזה המצב ולכן לא לשכוח, אין טוב ממראה עיניים וכך גם לא יעבדו עליכם.

טיפים נוספים שכדאי לדעת

נקדים ונאמר שמאד מומלץ לבצע ניקיון דירה לפני מעבר אליה, כך תחסכו בוודאי מאות שקלים. עוד דבר שחשוב הוא לפגוש את בעל המקצוע למטרת ההתרשמות שלכם ממנו, בכל זאת אתם מפקידים בידיו בית יקר ערך. נושא ההמלצות חשוב מאין כמוהו! עליכם לבקש מבעל המקצוע לתת לכם המלצות על חברת הניקיון שברשותו ורק המלצות שקרובות לדירה שלכם, כך יהיה קל לבדוק את אותנטיות ההמלצה. בקשו לקבל המלצות רק מעבודות שבוצעו לאחרונה וכך תוכלו לוודא שהחברה פעילה מאד, ומן הסתם זה מעיד כי רכשה את ניסיונה.

ניקיון בית, משפחה, ציוד ניקיון, אמא ובת

חברת ניקיון לדירה חדשה מומלצת ואחראית

חברת ניקיון לדירה חדשה Cleaning Service וותיקה מאד בשנים ובעלת ניסיון בתחום שירותי חברת ניקיון מומלצת, ולכן כשאומרים לכם את המילה ניסיון לבעל מקצוע, זה אומר שאת כל הטעויות הוא כבר עשה ולמד את הלקח מכך. הצוותים שלנו מנוסים ובקיאים בכל שיטות הניקיון, והם בחברתנו זמן רב ומומחים בשירותי ניקיון דירות חדשות מקבלן, אנו מצוידים במכשור חדיש ומשוכלל וחומרים מקצועיים המפרקים כל סוג של לכלוך קשה שנוצר כתוצאה מחומרי הבניה, או מהחומרים שהשתמשו לשיפוץ הדירה.

ניקיון לאחר שיפוץ מחייב גם מדי פעם שימוש במכונת קרצוף (פוליש) המנקות את הרצפה ושימוש לא נכון בחומרי הניקוי, יכול בהחלט לגרום לנזקים קשים למרצפות. העובדים בחברתנו מאד אחראים וקשובים לרצון הלקוח ועושים ככל הניתן על מנת לרצות את הלקוח, ולהגיע לתוצאות מרשימות המחזיקות מעמד לאורך זמן.

פוליש לרצפה ופוליש לדירה חדשה אצל המובילים בישראל

כמו שכבר הזכרנו קודם אנו גם כן חברת פוליש וותיקה. ויודעים את כל רזי המקצוע. אנו מבצעים פוליש לרצפה מכל הסוגים והמינים ובכללם רצפת שיש או מרצפות טראצו, פוליש לגרניט פורצלן, הברקת פרקטים מכל הסוגים הקיימים טבעים או מלאכותיים, ובכלל רצפות מצויירות, מרצפות צפחה ורצפות טארקוטה, הברקת משטחי בטון, ליטוש וחידוש מרצפות, חידוש משטחי בטון וכו.

כמובן שלכל רצפה אנו מתאימים את החומר המתאים לה, ומעבדים אותה בעזרת מכונה מקצועית ומגיעים לתוצאות מרשימות ביותר. פוליש לרצפה לדירה ובית מרוהטים זה אחד הדברים שהלקוחות שלנו מזמינים כל שנה או שנתיים, על מנת לחדש את המראה הנפלא של הרצפה מה שמקנה תחושת נראות עשירה לביתם. אז אל לכם לשכוח לקוחות יקרים כשאתם עומדים להזמין חברת לניקיון דירה חדשה שלכם, אל תפסיקו לחשוב עלינו כאופציה אנחנו לא רק חברת לניקיון ופוליש, אנחנו אימפריה של ניקיון!

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

ניקיון דירה חדשה

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון דירה חדשה

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר