ניקיון דירה ישנה לפני כניסה

תוכן עניינים

פינוי + ניקיון דירה ישנה לפני כניסה לתוכה

חברת ניקיוןניקיון דירה ישנה לפני כניסה הוא דבר הכרחי שנעשה לפני כניסת דיירים חדשים לבית שלכם. מעוניינים בפינוי התכולה וניקיון הדירה שלכם? האם החלטתם למכור את הדירה שהשכרתם עד עתה והיא נראית זוועה? אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעבור את החוויה קל יותר.

לא מעט אנשים חווים חוויה טובה פחות של הורים שהולכים לעולמם, אבל אנחנו היורשים נמצאים כאן, ואנו צריכים לחלק את הירושה בנינו ולפעמים מה לעשות נמצא גם נדלן.

כמובן שההורים השאירו תכולה בדירה הישנה שבחלקם הם יקרים לנו מאד וחלק אחר פחות. אנו מעוניינים בניקיון דירה ישנה ופינוי התכולה ולשם כך, אנו צריכים חברת ניקיון לדירה וחברת הובלה לפינוי שלה, אז זהו שאצלנו כל החבילה במקום אחד.

אנו דואגים לכל מה שקשור לנושא ניקיון דירה לפני כניסה, במסגרת השירות אנו מפנים את הדירה מכל תכולתה למכולה ומשם לאתר פינוי הפסולת, מיד לאחר פינוי הדירה מרהוט מתחילים בעבודת הניקיון.

אנו מנקים ומצחצחים את הדירה בניקיון הכולל, תריסים וחלונות מסגרות ושאיבת המסילות, ניקוי ארונות מטבח פנים וחוץ, ניקיון מקצועי לחדרים הרטובים הכוללים במידת הצורך קיטור לחץ ועוד מוצרים למעט הרצפה.

הרצפה זה כבר לוקסוס אבל לדעתנו גם חובה לבצע זאת, על מנת שהמראה יהיה עשיר ושהמכירה תהיה קלה יותר. קרצוף הרצפה מתבצע עם מכונת פוליש מיוחדות על מנת להסיר את כל השומנים והלכלוך שהצטברו במשך השנים, ולהכין אותה להברקה.

במקרים מסוימים הרצפה נהרסה מכל מני חומרים שהשתמשו עליה. הרצפה השחירה והתמלאה בכתמים והמצב נראה לא טוב, אל דאגה זה ניתן לפתרון וגם זול. במצבים מעיין אלו אנו מסירים את הגלזורה העליונה ע"י רשתות ומגלים מתחת רצפה חדשה.

לאחר ההברקה עם פוליש המתאים הרצפה נראית מיליון דולר, ואנו מבטיחים לכם שההוצאה בעשרות אחוזים זולה יותר מלהחליף רצפה. אז אם אתם מחפשים ראש שקט זה אנחנו עם שירות מכל הלב.

ניקיון דירה ישנה לאחר שיפוצים

סיימנו עם כל תהליך השיפוץ בדירה הישנה שלנו ועכשיו הבית נראה כמו אחרי מלחמה, אז איך יוצאים מזה? חשבתם על עוזרת בית אבל בנינו איזה עוזרת בית יש לה את הכוחות להתחיל עם זה אתם צריכים חברת ניקיון לאחר השיפוץ נקודה.

אבל עכשיו אתם פוחדים להכניס חברת ניקיון דירה שתהרוס לכם את כל מה שהשקעתם בדירה אז איך מוצאים חברה? מבקשים ביקור של נציג החברה שיגיע יתאם ציפיות לגבי הצרכים שלכם ויקבע את המחיר לאחר מראית עין שכן, שבכל דירה סוג העבודה הוא שונה.

יש דירות ישנות שהתריסים שלהם ישנים מאד והעבודה הנצרכת והזהירות הנלוות לוקחת זמן רב לביצוע, ויש בתים ישנים שהרצפה הושארה גם לאחר השיפוץ ומצריכה פעולה מעבר לפוליש לרצפה הישנה.

כמו כן צריך להתעקש לקבל המלצות באזור המגורים שלכם, כך תהיו בטוחים יותר לגבי בחירת חברת הניקיון שתעבדו אתה.

פוליש לרצפה ישנה

עולם הריצוף הוא ענק ובמיוחד הרצפות הישנות. יש ריצופים פשוטים וישנים כמו הטראצו ריצוף חזק מאד ומחזיק כבר דורות, יש את כל ריצופי האבן הטבעית כגון שיש וכיו"ב, וכמובן צפחה העשויה מבזלת, וטרקוטה העשויה מחמר ועוד ועוד.

כל ריצוף כמעט ניתן לפוליש או לחידוש. אנו בחברת  cleaning-service מומחים בנושא של פוליש לרצפה ישנה וכמעט מכל סוג.

חברתנו מלטשת רצפת שיש ישנה או רצפת אבן ע"י מכונה מיוחדת המשחיזה את המרקם העליון ומגלה את יופייה של הרצפה מתחת לכל השכבות שהוסרו. במידת הצורך אנו ממלאים את החריצים שבין המרצפות בדבק שיש, והרצפה נראית לאחר מכן כמו לובי של בית מלון.

לסיכום, אם אתם מחפשים חברת ניקיון דירה ישנה לפני כניסה שתשדרג לכם את הבית הישן שלכם אז בוודאי שפה זה צריך להסתיים, התקשרו כעת ונציג שלנו ישמח לעזור לכם.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

איך לנקות את הבית נכון

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
איך לנקות את הבית נכון

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר