ניקיון דירה לאחר שריפה

תוכן עניינים

החברה שתנקה לכם את הבית אחרי שריפה

הדירה שלכם נשרפה ואתם אובדי עצות איך להתחיל? מה עושים עם כל התכולה שנשרפה? האם עוזרות בית יכולות להתמודד עם זה? אנו חברת ניקיון דירה לאחר שריפה לכן ננסה לענות על כל שאלות אלו במאמר זה.

אין מה לעשות הבית נשרף ועם כל הצער צריך לשנס מותניים, להתעשת,  ולהתחיל כמובן מפינוי כל התכולה של הדירה ובהמשך ניקיונה לפני השיפוץ אם נחליט, או צביעת הדירה.

אז נתחיל עם השאלה אם עוזרות בית יכולות לבצע אבל, מי יבצע את פינוי כל התכולה שנשרפה ולאן יפנה אותה בדיוק, ואיך בדיוק ובאיזה חומרים נשתמש כדי לרחוץ את כל הפיח שהצטבר.

כמובן שבניקיון מסוג זה נלווים גם המון כלים שחלקם מכנים כמו, שואבים לתעשייה מיוחדים השואבים את הפיח בקירות בעזרת מברשות מיוחדות, ולאחר מכן קרצוף הקירות בחומר כימי מיוחד על מנת להכין את הקיר לצביעה מחדש. מכונות קיטור מיוחדות המפזרות מים חמים בערפל, להסרת כל הפיח מהתריסים והחלונות לפני רחיצתם והברקתם.

מכונת פוליש לקרצוף הרצפה מכל הפיח שנכנס לכל החריצים שבין האריחים, וניקיון כללי לרצפה להכנת פוליש קריסטל להברקתה.

זה רק חלק מהציוד הנדרש לניקיון בית אחרי שריפה, כלים רבים שבהם ישתמשו עובדנו המקצועיים בניקיון הדירה. כל החומרים שאנו משתמשים הם בעלי תו תקן ממשרד איכות הסביבה וממכון התקנים, ואנו ערוכים ומוכנים לכל עבודה ויודעים כיצד להשתמש בכל חומר ניקיון בלי לפגוע במוצר אותו אנו מנקים.

כמו כן במידה והתכולה לא נשרפה אנו מנקים את כל הרהיטים, מפנים את התכולה מתוך הארונות רוחצים ושוטפים את הכלים והחפצים[למעט ביגוד וילונות וכיו"ב] , במקצועיות שמעוררת כבוד לעובדים היעילים שלנו.

אפשרות לצביעת הדירה לאחר השריפה

לאחר ניקיון הבית או ניקיון הדירה עכשיו הכל מוכן רק לצביעה וחזרה לשגרה ופה, יש לנו מחלקה לשיפוצים וצבע ברמה לא פחות גבוהה משירותי הניקיון שאנו מספקים.

אנו מחדשים חדרי רחצה, מפרקים את האמבטיה ומפנים את כל הפסולת, ומחדשים לכם את האמבטיה לפי טעמכם. אנו מתקנים את כל הסדקים שנוצרו מחום השרפה, וסותמים אותם בעזרת שפכטל לקירות ובמקרים מסוימים בטיח.

לאחר מכן מורחים על כל הקירות בונדרול [ חומר מיוחד שאוטם את כל הקיר ויוצר שכבה הניתנת לצביעה ] ולבסוף לפי בחירת הלקוח, מבצעים או שפכטל אמריקאי להחלקת הקיר וצביעה בצבע משי, או בחירה בצביעת הקירות בסופר-קריל 2000 של טמבור ללא שפכטל. בסיום כמובן שאנו מנקים את הדירה על חשבוננו ומשאירים אותה מבריקה ונוצצת.

ניתן לנקות שטיחים וריפודים גם לאחר השריפה

בבתים לאחר שרפה אנו מומחים בניקיון הבדים כמו שטיחים ניידים ומקיר לקיר, ע"י שואב תעשייתי העובד בשיטת היניקה והזרקה ומכונות קרצוף מיוחדות, המקרצפות את הבדים לניקוי מושלם. החומרים שאנו משתמשים לניקיון כולם תוצרת חוץ, מהחברות המובילות בעולם והתוצאות בהתאם. הפועלים שלנו מומחים בנושא זה יעידו אלפי הלקוחות שצברנו במשך השנים.

אנו יכולים באמת ולהבטיח עם יד על הלב, ששירות ניקיון דירה לאחר שריפה שנבצע אצלכם תהיה נקייה, יעילה, וחסכונית כזאת שתתן לכם לישון בראש שקט אחרי כל מה שעברתם ולדעת שהשארתם את הבית שלכם בידיים נאמנות.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

ניקיון לאחר שריפה

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון לאחר שריפה

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר