ניקיון דירה לאחר שיפוץ

תוכן עניינים

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

ניקיון דירה לאחר שיפוץ הוא שירות ניקיון שאתם צריכים לאחר שיפוצים או לפני מעבר לדירה שלכם, מחברה מקצועית וותיקה ישרה ואמינה לניקיון הבית הכל כך יקר לכם. אנחנו מבטיחים לכם עבודה איכותית מבעלי מקצוע מומחים בעלי ניסיון עשיר ורב שנים בנושא.

כל מי שאי פעם שיפץ חדר כלשהו בבית, ועל אחת כמה וכמה מי ששיפץ את הבית כולו, יודע שמדובר בפרויקט עתיר לכלוך, אבק, כתמים וחומרים עקשניים אשר נדבקים לקירות ולרצפות ואינם יורדים גם לאחר קרצוף ממושך.

אם הבית שלכם עבר שיפוץ שכזה, או אם זה עתה סיימו לבנות את הדירה שלכם, לפני שתוכלו ליהנות מפירות העבודה עליכם לסלק באופן יסודי את כל שאריות חומרי הבניין ויתר הלכלוך.

לבצוע סוג של ניקיון כזה בדרך כלל יש צורך בשימוש בחומרי ניקיון מקצועיים ובמכשור מתקדם אשר לא נמצא בכל בית רגיל אלא רק ברשותה של חברת ניקיון מקצועית המתמחה בתחום של ניקיון לאחר שיפוץ.

חברה כזו, כמו Cleaning Service, מסוגלת לנקות עבורכם כל סנטימטר מרובע של הבית או הדירה, הן באיזור שעבר שיפוץ או בנייה והן בכלל, על מנת שאתם תוכלו להיות בטוחים שלא נותר אפילו גרגר קטנטן של לכלוך בסביבה.

חברת ניקיון לאחר שיפוץ

שירותי של חברת ניקיון לאחר שיפוץ

חברת הניקיון Cleaning Service תסייע לכם להיכנס לבית מבריק, נקי ומצוחצח, מבלי שאתם תצטרכו לדאוג לניקיון בעצמכם.

בעזרת צוות מומחה של אנשי מקצוע חברת ניקיון לאחר שיפוץ מנוסים אנחנו נדאג לניקיון מוחלט של הבית שלכם, באמצעות חומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה ובאמצעות כלים מיוחדים לניקוי בתים ודירות לאחר שיפוץ או בנייה.

בין יתר השירותים שלנו, אנו מציעים שירותי ניקיון תריסים, חלונות, אמבטיות, מקלחות, כלים סניטריים, שיש, פורצלן, קרמיקה ועוד.

כמו כן אנו מתמחים בביצוע פוליש לרצפות מסוגים שונים, באמצעות חומרים וכלים המתאימים לסוג הרצפות על מנת למנוע גרימת נזק.

בעזרתנו תוכלו ליהנות מפירות השיפוץ שלכם באופן קל ונעים ללא חשש מלכלוך או כתמים, מלט או אבק.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ
פוליש ברצפת שיש לאחר ניקיון הדירה

למה דווקא לבחור אותנו לצורך ניקיון דירה לאחר שיפוץ ?

חברת שירותי ניקיון מנוסה כשלנו יודעת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. אנחנו מתמחים בכל סוגי הרצפות והמשטחים, ומנקים כל איזור וכל פינה נסתרת באופן יסודי. התוצאות שתיהנו מהן בסוף עבודת הניקיון תהיינה האיכותיות ביותר שאפשר, תוך ביצוע מהיר ויעיל של העבודה על מנת לעמוד בזמנים אליהם התחייבנו מראש.

היתרון שלנו טמון בהבנה עמוקה של חומרי הניקוי והמכשור המתאימים לכל סוג משטח, אותה צברנו ופיתחנו לאחר שנים רבות של עבודה בתחום הניקיון. אנו מקבלים לשורותינו אך ורק אנשי מקצוע מנוסים אשר עברו הכשרות, וממשיכים להכשיר אותם מעת לעת על מנת לעמוד בסטנדרטים ההולכים ומתפתחים של תעשיית הניקיון בארץ ובעולם.

לאחר השיפוץ תיכנסו לבית שלכם כשהוא נקי, מבריק ומריח נהדר. צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

SOFA WEB 1

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
SOFA WEB 1

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר