שירותי ניקיון ופוליש של חברת cleaning-service

תוכן עניינים

השירותים של חברת ניקיון cleaning-service הם שירותי ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אשר מתמחה בכל סוגי הניקיון שהבית שלכם צריך בשביל להיות מבריק ונוצץ כמו שמגיע לו. מחפשים שירותי ניקיון בתים ישנים וחדשים? בין אם הדירה לפני איכלוס או הבית לאחר שיפוץ חדש, רק חברה מומלצת תבצע לכם ניקיון מושלם.

אנו חברת ניקיון ופוליש ומן הסתם השם מדבר בעד עצמו. מי שלא מכיר את השירותים שאנו  מספקים כתבנו בשבילו במאמר זה. ראשית נאמר, אין אנו מספקים שירות שעוזרת בית יכולה לעזור לכם, אנו מעניקים עבודות ניקיון שאתם ועוזרת הבית, לא יכולים לבצע.

חברת ניקיון לדירות ובתים חדשים

אנו פותחים תחילה בנושא העיקרי שלנו והוא ניקיון בית חדש לאחר כל השינויים שבצעתם, אם שיפוץ כללי או שרק צביעה וסיוד. או שאתם זקוקים לשירותי ניקיון דירה חדשה שרכשתם זה עתה. הקבלן אמנם ניקה אותה ניקוי ראשוני ולמרות זאת היא נשארה מלוכלכת. ובכן האמת היא שגם לאחר שהקבלן ניקה כבר, עדיין נשארו סימני רובה במקלחות והשירותים, וצבע שנמרח בפנלים והקבלן לא ניקה. לבתים חדשים שהשטחים שלהם גדולים יותר, בדרך כלל העבודה היא הרבה יותר מורכבת ומחייבת מקצועיות ואחריות מוגברת.

נתחיל בניקוי חלונות ותריסים. נסביר מה אנחנו חושבים באמת לגבי הנראות שלהם ומה אנו יכולים לעשות שעוזרת בית ללא מכשור לא תוכל. ניקוי חלונות במעקות המרפסות שהיום נמצאים בכל דירה או בית חדש, הזגג נוגע בשמשות ומשאיר כתמי סיליקון קשים להסרה. החדרים הרטובים מרוחים ברובה גם לאחר הניקוי של הקבלן המבצע ונראים כאילו יש עליהם אבק. צריך חברה שתנקה זאת היטב. הארונות החדשים מלאים בנשורת וכל מסילות המגירות מלאים באבק. יש צורך בשואבים, מכונות ומכשור מתאים אבל גם עבודה מקצועית.

ניקוי רצפות הוא החלק העיקרי שחברת פוליש וותיקה כמונו יודעת לעשות הכי טוב ונעזרת במכונות חדישות ומקצועיות לקרצוף הרצפה. בדרך כלל, ניקיון בית חדש לאחר שיפוץ שנעשה בו או דירה חדשה שנערכו בה שינויים כללים הוא הניקיון ההרבה יותר מורכב ומצריך הצעת מחיר במקום.

ניקיון - clean

חברת ניקיון לאחר שיפוץ דירה או בית פרטי

אם אמרנו לפני שעל מנת לבצע ניקיון בית או דירה חדשה צריך לעשות את העבודה בצורה מקצועית, אז ניקיון דירה או בית לאחר שיפוץ חייבים להתשמש רק בחברה שמבינה מה היא עושה. אחרי כל השיפוצים שנערכו והוחלף כמעט הכל מן הסתם, הכל התלכלך. כתוצאה מכך, חומרי השיפוץ מרוחים כמעט בכל פינה וקשים מאוד לניקוי. יש לא מעט לקוחות המחפשים פתרונות זולים.  לאחר שהוציאו כמה עשרות אלפי שקלים אם לא מאות, הם חושבים לנקות בעצמם. לקוחות אלה קונים חומרי ניקוי מכל מה שמצעים להם כמו "שיפוצניק" או חומצת מלח, והם בעצמם גורמים לנזקים חמורים ביותר.

במהלך השיפוצים נעזרים בחומרים רבים כמו שפכטל, צבע מכל הסוגים, חלקם צבעי חוץ המכילים דבק, טיח רובה ועוד. כל חומרי השיפוץ לאחר שמתקשים בדרך כלל מצריכים חומרים אחרים שיפרקו אותם. חברת ניקיון אחרי שיפוצים שאינה יודעת להשתמש במינון הנכון עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך. אז כיצד חברה מקצועית תבצע ניקיון דירה אחרי שיפוץ? נסביר לכם בקצרה כיצד אנו מנקים בתים אחרי שיפוץ כללי כולל פוליש.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ – מהלך הביצוע שלנו

תחילה אנו מפנים את כל הפסולת הקלה שנשארה בבית ומטאטאים אותו היטב. לאחר מכן אנו מפרקים את כל החלונות והתריסים ומכינים לניקוי. כששלב ניקוי התריסים והחלונות הסתיים כולל שטיפה ויבוש, אנו מנקים את כל מסגרות התריסים באצטון, שוטפים היטב את המסילות ושואבים. לאחר סיום השלב הראשון אנו נגשים לניקוי החדרים הרטובים. חדרים אלו כמו שכבר הזכרנו בדרך כלל לאחר שיפוץ מלוכלכים מאוד.

את כל קירות הפורצלן אנו מורחים בחומר מתאים ובמינון הנכון ומקרצפים היטב את הקירות על מנת להסיר את כל הרובה והצבע שנמרחו עליהם. אם בחדרים הרטובים קיימת אמבטיה אקרילית, אנו מקפידים לנקות אותה אך ורק במטליות לחות ונזהרים מאוד משריטות שעלולות להופיע. כמובן שאנו מנקים גם כן את ארוניות השירות, את הברזים, המראות והכיורים ונזהרים מאד על כל הברזים והמוצרים העשויים ניקל. אנו מנקים את משטחי השיש הנמצאים במטבח ובחדרים הרטובים ופונים לשלב ניקוי ארונות המטבח שגם שם אנו מאוד קפדנים.

כשמגיעים לרצפה יש כבוד גדול. פוליש לרצפה זהו תחום הנעזר במאות סוגים שונים של חומרים. אם אין ידע רחב בנושא אז זה לא תמיד מצליח. לרצפה אפשר להיעזר במכונת פוליש וצריך מקצוען כדי להפעילה. פעמים רבות המכונה אינה מנקה הכל וצריך גם לדעת לנקות. הפנלים שמכונה אינה מנקה מנקים בעזרת הידיים שמצריכים כוח רב וגב חזק מאוד, שמוכן לנקות אותם עם שפכטל וניירות מים. לאחר ניקוי מוחלט של הרצפה ויבוש, אנו מורחים אותה בווקס או מבצעים פוליש קריסטל, כל זאת בהנחה שהרצפה אינה גרניט פורצלן שעלייה לא ניתן לבצע פוליש.

ניקיון לפני איכלוס בתים, דירות, ומשרדים

ניקיון דירה לפני איכלוס ולפני מעבר התכולה אליה מצריך ניקיון יסודי, כזה שכולל פוליש לרצפה בתוכו, וישפר את נראות הבית. לפני כניסה לדירה בעודה ריקה יש לכם את ההזדמנות לשפץ אותה, או לפחות לבצע ניקוי בעזרת חברת פוליש וניקיון, שתבריק לכם אותה. יש לפעמים דברים קטנים שבהוצאה יחסית קטנה, יכולה לשפר משמעותית את המראה, הדירה תראה פתאום מרשימה יותר, ותחסכו כסף רב. אחד הדברים החשובים שניתן לעשות לדירה לפני אכלוס, הוא לחדש את הרצפה, ולסיום לבצע פוליש לדירה שיאפשר להסתרק עליה.

כל זה ועוד קל יותר וניתן לבצע בדירה כשהיא ריקה ולפני מעבר, אך אם הדבר לא כך ובמידה והדירה מרוהטת, עדיין ניתן לבצע זאת כראוי. ניקיון לפני כניסה ל-משרדים שאתם אמורים לעבור אליהם בקרוב, אנו ננקה לכם את המשרדים ברמה אחת מעל כל חברות הניקיון.

ניקיון בית לפני אכלוס או מעבר – כיצד הוא מתבצע

ניקיון בית לפני כניסה איליו מתחיל כך, החלונות והתריסים בכל הבית כולל המסגרות ושאיבת המסילות, ניקיון החדרים הרטובים הכוללים מקלחונים. ניקיון כל ארונות הבית היטב פנים וחוץ כמובן, שאיבת הנשורת במידת הצורך, וניגובים בעזרת מטליות לחות ויבשות, והברקה בסיום. הריצוף בבית יעבור גם הוא שדרוג ויוכנס למעין מכונת כביסה, שתסיר מעליו את כל שכבות הזמן שדבקו בו, וידגישו שוב את המראה היפה שלו.

בסיום אנו נבצע הדברה אורגנית הניתנת חינם ללא תשלום, וכך תוכלו להשאיר את הדירה למשך לילה, ולהיכנס אליה כשהכל מושלם. זכרו היטב ניקיון דירה או בית לפני מעבר אליהם יחסכו לכם כסף בוודאי, אך יותר מזה הדירה שלכם תנוקה בכל פינה ופינה, ברמה גבוהה. ניקיון משרדים לפני כניסה ברובם מרוצפים פרקטים ולכן חלק מהנקודות שנגענו בהם במאמר אינן רלוונטיות, ולכן צרו עמנו קשר ונשמח לעזור.

חברת ניקיון דירה ובית מרוצפים פרקטים מומלצת

דירה שרצפתה פרקט עץ טבעי ומלאכות, זהו סוג ניקוי שאנו מומחים בו ובחירתכם בנו, תחסוך מכם כאב ראש ובזבוז כסף. פרקטים ובמיוחד הטבעיים שבהם מאד רגישים לחומרי ניקוי ומים, לכן תהליך הניקוי לפני הכניסה אליה חייב להתנהל בזהירות ובמקצועיות. פרקטים כידוע מאד רגישים למים הנשפכים עליהם ללא ביקורת, גורמים כמובן לנזקים בלתי הפיכים, ולעגמת נפש רבה ללקוחות. בבתים שעברו שיפוץ תחילה גם כאלה מרוהטים שבהם הרצוף עשוי פרקט, חייבים להזמין רק חברה בעלת ניסיון , כך הניקיון לא רק יהיה מושלם, אלא גם בטוח. חייבת כל חברת ניקיון מומלצת להחזיק ברשותה ציוד מתאים לניקיון בתים כאלה, שיכלול כלים מקצועיים, ומכשור מכני מקצועי ומתקדם.

ניקיון בית מרוצף פרקט תהליך השירות

לאחר שטאטאנו את כל הבית אנו מתחילים בפירוק החלונות והתריסים ממקומם, ומעבירים אותם למרפסת, או לחדרים הרטובים לניקוי. את כל המסילות והמסגרות אנו מברישים היטב להסיר לכלוך, מנקים בעזרת אלכוהול ומטלית כתמי צבע, ושואבים היטב את המסילות. לאחר שנוקו כל החלונות והתריסים אנו מחזירים אותם למקומם, ומתחילים בניקוי החדרים הרטובים ופה, צריך לנהוג במשנה זהירות. תחילה אנו יוצרים מחסומים בכניסה אליהם עם מטליות, ובזמן ניקוי הקירות האמבטיות והברזים,אנו מצוידים בשואב שישאב את המים.

השלב הבא הוא ניקוי ארונות הבית, בארונות ממלא אין אנו משתמשים במים קולחים כלל, ונעזרים אך ורק בשואב, ובניגוב מטליות לחות ויבשות. במקרי קיצון כשהפרקט התלכלך בשאריות צבע צריך להסירן, אנו מבצעים זאת במקצועיות ובאחריות שאם לא כן, לא נתחייב כבר לפני הבצוע. cleaning-service היא חברת פוליש וניקיון כבר שנים רבות וצברה ניסיון עשיר מאד בתחום ניקוי בתים ודירות המרוצפים פרקט, תנו לנו לבצע ותשנו בשקט.

ניקיון דירות ובתים או פינוי תכולה

שירותי הניקיון של חברת ניקיון cleaning-service כוללים גם פינוי דירות לפני הניקיון, וניקיון הדירה לפני המעבר אליה, הכולל גם צביעה במידת הצורך. היום לא מעט זוגות מתגרשים או לא עלינו הורים שנפטרים, במצבים אלו בדרך כלל הרצון משותף , להתחלק ללא סיבוכים מיותרים. לאחר שלקחתם מה שיקר לכם נשארו לא מעט דברים בהם אין צורך, הם אינם במקומם, ולכן צריכים פינוי למכירה מוצלחת.

אנו נפנה את התכולה שאינה רצויה עבורכם למקום מורשה ומתאים לכך, ולאחר מכן נתפנה לניקוי הדירה, ובמידת הצורך נבצע פוליש. דירה או בית  שנותר מעיזבון לאחר שההורים נפטרו לרוב הוזנחו מאד, ולכן על מנת למכור אותה ולקבל מחיר ראוי, לפעמים לא מספיק רק לנקות. דירה מוזנחת מצריכה מעין שיפוץ קטן לפני המכירה למשל, ניקיון ראשוני של הדירה , ולעבור תכף לשלב תיקוני הקירות והצבע. גם הרצפה הישנה מצריכה שיפוץ קל, במידה ונכרות בה פגעי הזמן, מומלץ מאד לחדש בעזרת מכונה המלטשת ומחדשת אותה. ניקיון בית מוזנח מאד מצריך חומרי ניקוי חזקים ועבודה רבה לכן, אנו מגעים צוות יחסית גדול מצויד היטב בכלים מתאימים, ובמכשור מכני מתקדם.

סדר תהליך ניקיון לאחר פינוי

תריסים וחלונות שלא נוקו שנים אנו מנקים היטב, משתמשים בחומר מתאים לכל פרופיל, ומגעים כמעט לחידוש מוחלט של התריסים. חדרים רטובים שלא נוקו כראוי ונראים רע, אנו מנקים בעזרת חומרים להסרת אבנית מחרס וברזים, ומורדים שומנים שהצטברו באמבטיות והמקלחונים. ארונות המטבח במידה וגם הם הוזנחו אומר שכל הארון מלא בשומנים, ובאזור הכיריים זה נראה כבר דוחה, אז כיצד אנו מנקים?. אנו מוזגים נוזל מסיר שומנים לכלי מתאים, מספיגים בו מטלית שאינה מסירה סיבים, מורחים בעזרתה את כל ארונות המטבח ומנגבים. לאחר מכן לוקחים נוזל ניקוי עם מים נקיים, טובלים בו מטלית חדשה ונקייה, ומנגבים אתה את כל שאריות השומן והלכלוך.

כמו שכבר הזכרנו לפני, אנו גם חברת פוליש ולכן, לרצפה ישנה יש לנו פתרונות רבים.  אפשר רק פוליש ווקס רגיל עלותו אגב היא כמה מאות שקלים, מאד מומלץ על פוליש קריסטל הוא יגביר את היופי. ניתן גם כמובן להוסיף את צביעת הדירה אנו נבצע זאת במומחיות יתרה, וניתן כמובן לחדש רצפה וחדרים רטובים ובכלל הכל. חשוב לזכור שלפעמים בהוצאה שנראית יחסית גדולה לניקוי, ניתן לקבל עשרות רבות של אלפי שקלים יותר מהמחיר שהייתם מקבלים.

ניקיון בתים ודירות לאחר הצפה

בימי חורף גשומים ולאחר פיצוץ של צנרת בבית, מים נמצאים בכל מקום מרטיבים את השטיחים, וכל מה שנמצא על הרצפה ניזוק. יש גם לא מעט מקרים של הצפות בדירות בדרך כלל  של ברז שנשכח פתוח בכיור, וכל המים התפזרו ברחבי הדירה, והרטיבו עד כלות. פיצוץ צינור מי ביוב הוא סיפור הרבה מורכב וזאת מהסיבה, שהמים בתוספת נוזלים חומציים של מי ביוב, נספגים ברצפה וברהיטים. גם פה קודם הניקוי יש מקרים רבים שכתוצאה מה- הצפה, פריטים רבים הושמדו וצריך לפנות אותם, אנחנו נעשה זאת. ניקיון דירה אחרי הצפה מצריך ידיים מקצועיות, מכשור מכני משוכלל שפעולות השאיבה והניקוי הסופי, לא יהיו לוקים בחסר.

סדר תהליך ניקיון לאחר הצפה

תחילה מגלגלים את כל השטיחים הניידים ושולחים אותם אלינו למפעל לניקוי, ולאחר מכן מסדרים את כל המקום כדי להתחיל בפעולת השאיבה. שאיבת כל המים שקרו כתוצאה מהצפת הדירה נשאבים בעזרת שואב תעשייתי עם שלושה מנועים, ומיכל בעל קיבולת של 80 ליטר.

בסיום כל שאיבת המים אם קרתה ההצפה ממי גשמים אז רק שוטפים ומייבשים, אך אם ממי ביוב הטיפול יהיה שונה, והוא יותאם אישית לדירה המדוברת. במקרים והדירה עם שטיחים מקיר לקיר, פעולת שאיבת הנוזלים לא תספיק ותצריך פעולה נוספת, של קרצוף השטיח בעזרת מכונה. ניקוי הרהיטים גם הוא שירות שאנו מספקים במקרים מעין אלה, ואנו דואגים לנקות ולחטא אותם, ולפזר ריח נפלא בבית. חברת ניקיון ופוליש  cleaning-service כבר שנים רבות בתחום זה, משרתת אלפי לקוחות עד כה, ומומלצת בכל הארץ.

ניקיון בית ודירה אחרי שריפה

הגענו לנושא שעדיין לאחר שנים רבות שאנו בתחום מרגישים כבד על הנשמה, בית אחרי שריפה נראה כמו טיל סקאד שפגע בו. רהיטים רבים שרופים ומפוזרים באי סדר מוחלט, מים מהולים ב- פיח שריפה מלכלכים כל הנכנס לדירה, והכאוס הפך לאדון הבית. רוב המקרים נפתרים בעזרת חברת הביטוח בה מבוטחת הדירה או הבית המדובר, ואז התהליך הופך להרבה פחות מסובך, והרבה יותר קל. במידה והמקרה אינו כך אנו כחברת ניקיון בתים אחרי שריפה נשתדל להתחשב בכם, כך שתעברו לפחות מבחינתנו את התהליך יחסית בקלות ובזול.

סדר תהליך ניקיון לאחר שריפה

ניקיון בית אחרי שריפה מצריך סדר מיוחד, בתחילה נפנה את כל התכולה שנשרפה לתוך עגלה שנזמין מראש, ולאחר מכן נכיו את כל השטח לניקוי. ניקוי קירות הבית יעשה ראשית בעזרת מטאטאים ונוזל המפרק פיח, ולאחר מכן ינוגבו עם מטליות סופגות, להכנה לפני צביעה. לאחר כל פינוי הארונות מתכולה שחלקם הולך היישר לניקוי במכבסה, וכלי המטבח ינוקו היטב, ננקה את ארונות המטבח והחדרים. ניקוי הפיח הנמצא בחדרים הרטובים ינוקה בעזרת קיטור בלחץ 8 באר, וינקה אפילו את החריצים שבין החרסינות, ואת השירותים יחדש. התריסים והחלונות גם כן ינוקו בלחץ מים חזק תחילה, ולאחר מכן יסובנו בחומר מיוחד להסרת כל כתמי הפיח, במסגרות ובמסילות.

גם הרצפה תקבל את הטיפול הנכון במידה ועדיין ניתנת לתיקון לאחר ה- שריפה, אנו נקרצף אותה היטב, ובמידת הצורך אף נלטש ונחדש אותה. פוליש קריסטל שנעשה לאחר ניקוי הרצפה מכל הלכלוך והפיח, ישכיח מכם את מה שקרה, ואפילו יעלה לכם חיוך על השפתיים. יש לא מעט תחומים נוספים של שירותים שאנו מספקים, פוליש לרצפת שיש או כל סוג ריצוף אחר, בעזרת פוליש קריסטל.

כותב שורות אלו הוא הבעלים של חברה שהיא אימפריית הניקיון, חברת ניקיון ופוליש  cleaning-service, הכל למענכם הלקוחות.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

ציוד ניקוי

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ציוד ניקוי

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר