חברת ניקיון בדרום

תוכן עניינים

מחפשים חברת ניקיון בדרום המספקת ניקיון בתים לאחר שיפוץ, רוצים לבצע ניקיון דירה חדשה וניקיון בית לפני כניסה? אנחנו הכתובת.

אנו חברת ניקיון מומלצת בדרום הארץ סניפים באשדוד, אשקלון, באר שבע, ושדרות, כחברה אנו משתפים פעולה עם כל הסניפים שברשותנו.

חברת ניקיון לדירות ובתים חדשים

קבלתם את מפתחות הדירה או הבית החדש שלכם, אנו ננקה אותו ברמה גבוהה בעזרת כלי עבודה מתקדמים, ועובדים מקצועיים ומנוסים. החומרים שאנו משתמשים הם מטובי יצרני חומרי הניקוי הקיימים בארץ, חברת סנו, יעקובי, וגם מחברות מחו"ל כמו יוניברסל ועוד. העובדים שאנו נעזרים בהם עוברים הכשרה מקצועית לתחום בה הם עוסקים כלומר, עובד מקצועי לניקיון חלונות תריסים וכיו"ב, וכמובן מקצועיים המבצעים פוליש לרצפה.

חברת ניקיון בדרום
חברת פוליש וניקיון בדרום המספקת ניקיון בתים ודירות לאחר בנייה ושיפוץ

ניקיון דירה חדשה מה הוא כולל

כשאנו נכנסים לדירה לפני כניסה אנו מתחילים בניקוי תריסים וחלונות בכל הדירה, מפרקים את החלונות ממקומם, מנקים ומחזירים למקומם. כמובן שלפני החזרתם למקום אנו מנקים את המסגרות מכל כתמי צבע ואבק, ושואבים את המסילות בעזרת שואב מים ואבק. השלב הבא הוא ניקוי החדרים הרטובים, אנו מנקים את חיפוי קירות החדרים מכל כתמי רובה צבע וכיו"ב, מנקים את האמבטיות והמקלחונים, אסלות וברזים, וכמובן הברקת מראות וניקוי כיורים וארוניות. השלב הבא הוא ניקוי ארונות המטבח והחדרים, בארונות  אנו מוצאים את המגירות ממקומם, שואבים היטב את הנסורת והאבק תחילה ולאחר מכן, מנגבים היטב עם מטלית לחה, ומייבשים עם מטלית יבשה. בארונות צריך לדעת שאסור להשתמש עם שטיפה במים דבר שעלול לגרום לנזק בלתי הפיך, אנו חברת ניקיון בדרום מבינים זאת היטב. השלב הסופי הוא כמובן פוליש לרצפה,מתחילים עם ניקוי הפנלים והפינות מסביב כל הרצפות ולסיום, מקרצפים את הרצפה עם מכונת פוליש להסרת הלכלוך, ושוטפים עם מים נקיים. יש לציין שבצענו פרויקטים מאד גדולים בעיר אשדוד, באשקלון, וכמובן בבאר שבע שם יש לנו ממליצים רבים שיכולים להעיד על כך.

ניקיון דירה חדשה
ניקיון דירה חדשה לפני כניסה מחברה מקצועית ואמינה

ניקיון לאחר שיפוץ דירה או בית

שיפצתם את הבית או את הדירה שלכם? הבית נראה כמו אחרי פוגרום וכל פינה מלוכלכת מכל חומרי השיפוץ? אנו כאן לפתור זאת. בדרך כלל לאחר שיפוץ בית כשהוא מרוהט הניקוי קשה יותר, לנו יש את הניסיון המתאים.  ניקיון לאחר שיפוץ דירה או בית מרוהט נעשה תוך כדי זהירות מרבית על הרהיטים, וסדר העבודה שונה מניקיון דירה לפני מעבר איליה. למה אם כן זה קשה יותר? לדוגמה לניקוי חלונות ותריסים מזזים את הריהוט למרכז החדר תחילה על מנת לשמור עליו, ומיד מקרצפים את הרצפה בחלק הפנוי.

חומרי ניקיון לאחר שיפוץ דירה

חומרי הניקוי אתם אנו משתמשים הם חריפים יותר מאשר ניקוי בדירה חדשה, אנו מנקים בעזרת מדלל 21 כתמי צבע ממסגרות ומסילות של חלונות. ישנם מקרים שמצריכים ניקוי בחומרים חזקים אף יותר, אנו חברת ניקיון בדרום מומחים בשירות זה ומבצעים זאת, ללא נזקים.

פוליש מקצועי לרצפה

מחפשים חברת ניקיון בדרום המבצעת פוליש לרצפה?, אנו בהחלט החברה הטובה ביותר שתוכל לבצע זאת עבורכם, במחירים שפויים . פוליש לרצפת שיש, פוליש לגרניט פורצלן, פוליש לרצפת בטון, פוליש קריסטלי, פוליש אקרילי, ופוליש לפרקטים בכל זה אנו מומחים. אנו נוכל לחדש לכם את רצפת הבית הישנה שלכם ולהגיע לתוצאות מדהימות, ליטוש הרצפה להסרת שכבה ישנה ,ולהחזירה כחדשה. אנו מכירים את כל סוגי הרצפות הנמצאים בארץ וגם את המיוחדים שבהם כמו, רצפת צפחה ורצפת טרקוטה שהטיפול בהן מורכב ביותר. כמו שכבר הוזכר לפני בעלי המקצוע שמבצעים זאת מיומנים ומקצועיים ביותר אבל לא רק, גם כן אדיבים ומסבירי פנים ללקוח.

התקשרו עוד היום ונציג החברה ישמח לתת לכם אינפורמציה ומחירים שווים לכל נפש, והחשוב ביותר אל תתפשרו על פחות מאיתנו.

 

 

 

 

 

 

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת ניקיון ופוליש

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת ניקיון ופוליש

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר