חברת ניקיון במרכז

תוכן עניינים

כשאתם מחפשים חברת ניקיון במרכז לביצוע ניקיון בתים ברמה גבוהה הפסיקו, הגעתם לחברת ניקיון ופוליש מהטובות בתחום.

חברתנו מספקת שירותי ניקיון לבתים ודירות בכל אזור המרכז, מרמת השרון בצפון ועד ראשון לציון בדרום המרכז.

אז מה הם השירותים שאנו מספקים בעיקר? ניקיון בתים ודירות לאחר שיפוץ, ניקיון דירות לפני כניסה, ניקיון בתים חדשים, ןפוליש לרצפות. כמובן שאנו עוסקים גם במגזר הציבורי בשירותים מעין אלו כמו, ניקיון חנויות ומשרדים לאחר שיפוץ, קרצוף ופוליש בחדרי מדרגות ועוד. יש לנו סניפים רבים במרכז המספקים שירותים אלו, בגבעתיים ורמת גן, בבקעת אונו יהוד מונוסון אור יהודה וקריית אונו, בפתח תקווה, חולון בת ים ועוד. הסניף הראשי באזור המרכז נמצא בתל אביב ממש בלב המרכז ברחוב דרך השלום, וממנו נשלחים כל חומרי הניקוי והפוליש לכל הסניפים.

חברת ניקיון
ניקיון בתים לאחר שיפוצים ובנייה במרכז הארץ מקצועית ואמינה

חברת ניקיון בתים במרכז

חברת ניקיון במרכז אמורה לתת מענה בראש ובראשונה לפתרון בשירותי ניקיון בתים, רבים הלקוחות הפונים אילנו מבקשים ניקיון משק בית.

ניקיון בתים לאחר שיפוץ

ניקיון משק בית אינו שירות שאנו מספקים אבל, ניקיון בתים ודירות לאחר שיפוצים גם ריקים וגם מרוהטים, אנו מקצועיים ומומחים. ניקיון זה דרוש טיפול לא רק של חומרי ניקוי ובעלי מקצוע המומחים בנושא, אלא גם במכשור מכני הכולל מכונות פוליש לרצפה, שואבי אבק מיוחדים, וכלי עבודה לסוג שירות זה. כאשר סיים בעל המקצוע שביצע את שיפוץ בביתכם הבית נראה כמו לאחר פוגרום, לכאן אנו מגיעים מצוידים היטב ובעזרת העובדים המסורים שלנו אנו מנקים. ראשית אנו מפרקים את כל התריסים והחלונות בבית ומתחילים לנקות אותם במרפסת, או בחדרים הרטובים. מנקים את כל המסגרות ושואבים את המסילות ולאחר מכן, מרכיבים את התריסים והחלונות במקומם. בחדרים הרטובים אנו מנקים את כל חיפויי הקירות הכיורים והאסלות, וכמובן מקלחונים ברזים וכיו"ב. עוברים לניקוי ארונות הבית, תחילה שואבים את כל הארונות מנסורת ולכלוך, מנגבים בעזרת מטלית לחה וחומר מתאים, ומייבשים בעזרת מטלית יבשה. לסיום מנקים את הפנלים מסביב לבית, ומקרצפים את הרצפות בעזרת מכונת פוליש ובמידת הצורך, מבצעים פוליש לרצפה. כמו שכבר הזכרנו חברת ניקיון במרכז המבצעת ניקיון בתים לאחר שיפוץ זה אנחנו, מקצועיים, אמינים, ובמחירים זולים מאד.

ניקיון בתים - cleaning service
ניקיון בתים לאחר שיפוץ בעזרת עובדים המתמחים בנושא ניקיון בתים

ניקיון דירה לפני כניסה

שכרתם דירה או בית וצריכים ניקיון? פנו אילנו על מנת לנקות דירה או בית לפני המעבר אליהם, ניקיון דירה לפני כניסה היינו שירות שאנו מספקים במקצועיות. לא פעם אנו נתקלים בשוכרי דירות ובתים שלא יודעים נפשם מגועל, ואינם יכולים לנקות את הדירה בעצמם לאחר שהשוכרים הקודמים הזניחו אותה. כל התריסים והחלונות נראים כאילו לא ניקו אותם שנים, החדרים הרטובים מלאים עובש, וארונות המטבח מסריחים משומנים ומלכלוך שהצטבר. גם שירותים אילו אנו מספקים רק שכאן בדרך כלל העבודה קשה יותר ולוקחת זמן ממושך יותר. רמת המחירים בשירותי ניקיון דירה לפני כניסה משתנה לפי אופי העבודה לדוגמה, דירה חדשה לפני מעבר הרבה יותר קלה לביצוע מאשר דירה ישנה. כמובן שתמיד קיימת האופציה לבחור אם לבצע פוליש לרצפה מכל סוג, פוליש קריסטל פוליש ווקס או, פוליש לגרניט פורצלן.

ניקיון לחדרי מדרגות.

כשחדר המדרגות שלכם נראה זוועה, ואתם מחפשים חברת ניקיון במרכז המבצעת ניקיון לחדרי מדרגות, אנו בדיוק החברה הנכונה עבורכם.

ניקיון חדרי מדרגות כולל פוליש
ניקיון חדרי מדרגות מחברת ניקיון מקצועית ואמינה כולל פוליש וקרצוף מדרגות.

אנו מצוידים בכל הכלים המתאימים על מנת להסיר את כל ההשחרה, שנוצרה במשך השנים בחדר המדרגות שלכם. אנו נסיר את כל הלכלוך שהצטבר על המדרגות והמשטחים, ולאחר מכן נמרח חומר מיוחד שימנע ספיגה חוזרת..בנוסף אנו מנקים את חדר האשפה שזה חרסינות בחיפוי הקירות, וקרצוף משטח הרצפה עם מכונת פוליש. חברת ניקיון cleaning-service מספקת שירותי ניקיון באזור המרכז למעלה משלושים וחמש שנים,. אנו חברה אמינה אדיבה וזולה צרו קשר עוד היום ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת ניקיון בתים בקריית אונו

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת ניקיון בתים בקריית אונו

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר