חברת ניקיון ברמת השרון

תוכן עניינים

מחפשים חברת ניקיון ברמת השרון בעלת המלצות? חברה המספקת ניקיון דירה ובנוסף פוליש קריסטל? אז אנחנו הכתובת עבורכם. בשני העשורים האחרונים רמת השרון הפכה להיות מעצמת נדלן, החלו להבנות בה דירות חדשות, בתים חדשים, ושירותים ציבורים לרוב.

אז כשאתם קוראים שורות אלו כנראה שרכשתם דירה חדשה, או שאתם לפני מעבר ואכלוס בית חדש, אתם כנראה זקוקים לחברת ניקיון ופוליש. ראשית נאמר כך, אם ברצונכם בחברה אמינה שתבצע שירות איכותי וזהיר, אל תתפשרו על פחות מלבקש ביקור ע"י נציג החברה במקום.

הצעת מחיר במקום הביצוע, תמנע מכם להגיע למצבים מביכים בבוקר ביצוע השירות, כשהקבלן יעמיד פני תמים, והמשא ומתן יתחיל שנית. חשוב לדעת שניקיון בתים בפרט חדשים או לאחר שיפוץ, מומלץ שרק חברה מקצועית תבצע, שמחזיקה עובדים מיומנים, וחומרי ניקוי איכותיים.

ניקיון דירות טוב, שירותי ניקיון, ניקיון הבית

חברת פוליש וניקיון לדירה

אין אנו חברה המספקת שירות ניקוי כמו עוזרות בית וכדומה, אנו חברת ניקיון ברמת השרון המבצעת גם פוליש לדירה, לאחר כל הניקוי הראשוני. הניקוי שלנו כולל הסרת לכלוך כתוצאה מהבניה והשיפוץ, אבל לא לכלוך שעוזרות בית יכולות להתמודד, ללא ציוד והכשרה מתאימה לכך.

פוליש קריסטל וחידוש מרצפות שיש ואבן, הן אבן היסוד שעליה הוקמה החברה ונלוו אליה עם השנים, גם שירותי ניקיון לדירה חדשה. היום רוב הדירות החדשות מרצפות גרניט פורצלן ולכן ראוי לדעת, פוליש לגרניט פורצלן הוא חובה ואין הכוונה להברקה, אלא לקרצוף והברשת הרצפה. ניקוי רצפת גרניט פורצלן מט או מבריק שונה לחלוטין בעזרים הנלווים למכונת הפוליש, אחרת נזק לרצפה זו הוא בלתי הפיך.

מומלץ להשתמש בחומרים איכותיים ומתאימים המספקים תוצאה מרשימה ובעיקר, שומרים על איכות הריצוף לאורך זמן. גם חידוש רצפה ישנה זה תחום חזק אצלנו, בעלות יחסית קטנה תוכלו לחדש את הרצפה הישנה שלכם, ותחסכו לא מעט כסף.

חברת ניקיון מובילה

חברת ניקיון ברמת השרון העושה גם פוליש

לא פעם אנו נתקלים בלקוחות המעוניינים להחליף רצפה לבית, משהו בריצוף הישן לא עושה להם את זה יותר, זאת טעות. רצפה ישנה כמו טראצו ובמיוחד שיש מכל הסוגים, לא רק ניתנים לחידוש אלא שבסיום התהליך,יראו הרבה יותר יפה מכל רצפה אחרת.

לאחר שמסירים את השכבה העליונה של הרצפה בעזרת מכונת ליטוש מרצפות אומנתי, נחשף מרקם חדש המחזיר את הרעננות המתבקשת מהרצפה. כשהגענו לשלב זה אנו מתחילים בתהליך פוליש קריסטל לרצפה או לשיש, על מנת להגיע לתוצאה גבוהה, ולמראה מושלם. פוליש קריסטל שומר על הרצפה מפני שחיקה במשך הזמן, אינו משאיר סימנים מגרירת רהיטים אינו מחליק כלל, ומראה רטוב.

חברת פוליש מקצועית ברמת השרון.

cleaning-service חברת ניקיון ברמת השרון ופוליש מקצועית המספקת, שירותי ניקיון מקצועיים כולל פוליש לרצפה, כמו שלא תקבלו בשום מקום. כל שבוע אנו יוצאים במבצעי מחירים לכל השירותים שלנו, מעניקים שירות אדיב וענייני בעזרת העובדים המוכשרים שלנו.

מחירון חברת ניקיון ברמת השרון- קיץ 2023

ניקיון דירה לפני כניסה עד שטח של 40 מ"ר
החל מ 1250 ש"ח
ניקיון דירות מרוהטות בשטחים זהים כלומר עד 40 מ"ר
החל מ 1450 ש"ח
ניקיון דירות לאחר שיפוץ (ריקה מתכולה) עד 40 מ"ר
החל מ 1300 ש"ח
הברקת קריסטל
רק 18 ₪ למ"ר
ליטוש רצפה ישנה ביהלום
רק 35 ₪ למ"ר

א. ניקיון דירה לפני כניסה(ריקה ללא רהיטים) עד שטח של 40 מ"ר 1250 ש"ח לא כולל מע"מ.

ב. ניקיון דירות מרוהטות בשטחים זהים כלומר עד 40 מ"ר תוספת של 200 ש"ח לא כולל מע"מ.

ג. ניקיון דירות לאחר שיפוץ (ריקה מתכולה) 40 מ"ר, 1300 ש"ח ותוספת למרוהטת 250 ש"ח + מס.

ד. כל 10 מ"ר נוספים תוספת של 150 ש"ח וכמו כן תוספת של פוליש ווקס לרצפה 120 ש"ח בנוסף.

לבירורים ולייעוץ ראשוני חייגו 052-6881837 למני או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם מקצועית"

 


שירותי ניקיון באזור רמת השרון

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת ניקיון ברמת השרון - cleaning service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת ניקיון ברמת השרון - cleaning service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר