חברת ניקיון בשרון

תוכן עניינים

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון בשרון? שיפצתם את הדירה ואין מי שינקה אותה? רוצים רק רענון של פוליש לרצפה שלכם? הפסיקו לחפש.

אנו חברת ניקיון המספקת שירות ניקיון בתים ודירות חדשים וישנים, ניקיון לאחר שיפוץ ובנייה, וכמובן פוליש לרצפה מכל הסוגים.

חברת ניקיון בתים בשרון

הבסיס העיקרי שלנו היא העיר כפר סבא ששם אנו קבענו את המטה הבסיסי שלנו, אנו מספקים שירותי ניקיון למשרדים ומוסדות. בשאר המקומות שאנו מספקים את שירותנו בשרון כמו רעננה, הרצליה, תל מונד, קדימה צורן, נתניה חדרה ועוד, השירותים הם רק למגזר הפרטי. עיקר השירות שלנו כחברת ניקיון בשרון הוא ניקיון דירה חדשה לפני כניסה, ניקיון לאחר שיפוץ, פוליש לרצפה קריסטל וחידוש רצפות. חברתנו מספקת שירותים אלו למעלה משלושה עשורים ומעסיקה אך ורק בעלי מקצוע שהוכשרו לשירות אותו הם מבצעים. אנו יוצאים במבצעי מחירים חדשות לבקרים בשירותים אלו, כך שכדאי לכם תמיד להיכנס ולבדוק אם יצא מבצע המתאים בדיוק לכם.

חברת ניקיון
ניקיון מקצועי לבתים ודירות

ניקיון דירות ובתים לאחר שיפוץ

אנו חברת ניקיון בשרון מבצעים שירותי ניקיון דירות ובתים לאחר שיפוץ, הניקוי מתבצע עם החומרים הכי טובים , ובאופן מקצועי.

בדרך כלל לאחר שיפוצים דירות ובתים נראים כמו לאחר פוגרום, הקירות הרטובים מרוחים ברובה, החלונות והתריסים מלאים צבע ולכלוך. ארונות המטבח ובכלל ארונות הבית מלאים באבק ולכלוך, הפרקטים בחדרים גם כן התלכלכו מאד מאבק, ולפעמים אף מצבע שטפטף. הרצפה כולה התמלאה בצבע ולכלוך גס, והפנלים גם כן נמרחו בצבע ובדבק שקשה מאד להסרה. לכאן נכנסים העובדים המקצועיים שלנו, ומנקים במקצועיות את כל מה שציינו בעזרת, ציוד ומכשור חדיש ומקצועי. הניקוי של כל פריט בדירה נעשה באופן אחראי עם החומר המתאים לו, כך שאנו נמנעים מנזקים מיותרים אשר עשויים לקרות.

חברת פוליש לרצפה בשרון

כבר הזכרנו שאנו חברת פוליש לרצפה בשרון חברה המספקת שירות מקצועי ואמין לרצפה שנראית כבר לא יפה כבעבר, אנו נבריק. רצפה שנשחקה במשך השנים ואינה נראית במיטה ניתנת לחידוש, אנו מלטשים את השכבה העליונה שלה ומגלים רצפה חדשה.  לאחר הליטוש מקרצפים את הרצפה היטב, ומבריקים עם פוליש ווקס או פוליש אקרילי, והרצפה מקבלת ברק עדין ויפה מאד. פוליש קריסטל הוא גם כן אחד הפעולות הניתנות לביצוע, פעולה זאת משווה לרצפה מראה רטוב ומבריק, כך שאין צורך במראה להסתרק.

פוליש קריסטל לרצפת שיש, מכונת פוליש וקרצוף
חברת פוליש מקצועית כבר למעלה משלושים שנה

ניקיון חדרי מדרגות בשרון

ניקיון חדרי מדרגות בשרון הוא תחום שאנו עוסקים בו, אין מדובר בניקיון שוטף וקבוע אלא, בניקיון חד פעמי כזה הכולל גם פוליש.

כשחדר המדרגות נראה מוזנח, המדרגות השחירו וחיפוי הקיר גם כן השחיר, לכאן אנו נכנסים ומצחצחים את חדר המדרגות באופן מושלם. אנו מקרצפים כל מדרגה באופן ידני שוטפים אותה היטב ומייבשים, ולסיום מורחים אותה בחומר מיוחד על מנת למנוע ספיגה. בלובי ובמשטחים בין הדירות אנו מקרצפים עם מכונה , מברישים היטב ומורחים פוליש ווקס על מנת להבריק את הרצפות.

 

 

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

ניקיון חדרי מדרגות לאחר שיפוץ

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון חדרי מדרגות לאחר שיפוץ

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר