חברת ניקיון בתים בראשון לציון

תוכן עניינים

ניקיון בתים לאחר שיפוץ ופוליש 

אז נכון, כולנו הופכים למקצוענים כאשר מדובר בניקיון הבית הפרטי שלנו, אנו חברת ניקיון בתים בראשון לציון  המציעה לכם שירות אמין ואיכותי. אנו חברה מקצועית המקפידה לנקות את הרצפות עם נוזל רצפה איכותי אחת לשבוע, ומבריקה את החלונות בנוזל ניקוי ומבריקה את השיש. וכשלפעמים,יש צורך בהרבה יותר מכך,חברתנו גם תציע לכם מגוון רחב של שירותים הכוללים, ניקיון בתים לאחר שיפוץ, שירותי פוליש לרצפה וכדומה.

ראשון לציון היא אחת הערים הגדולות בארץ ומן הסתם, אנו מציעים את שירותינו הרבים ולא רק משק בית, אלא שירותים רבים ומגוונים.. מטבע הדברים בתים דירות ומשרדים עוברים שיפוצים חדשות לבקרים, על מנת לרענן את האווירה ולשדרג – להרחיב את החדרים או להחליף את השיש במטבח. העניין הוא שלאחר שהשיפוצניקים מסיימים לעבוד, הם משאירים אחריהם תוהו ובוהו. יש צורך בעזרתה של חברת ניקיון. אנו חברת ניקיון בתים בראשון לציון המעניקה שירותי ניקיון לאחר שיפוץ לבתים משרדים הכוללים בסיום פוליש לרצפה והברקה.

חברת ניקיון בתים בראשון לציון
חברת ניקיון בתים בראשון לציון מקצועית ואמינה

ניקיון עצמי או חברה: מה כדאי?

מטבע הדברים, כשמדובר בבית הפרטי שלנו, איננו מעוניינים שזרים יתערבו בניקיונו. התרגלנו כבר לסדר משלנו ולדרך שבה אנו מנקים את השטח. אבל לפעמים אין לנו ברירה אלא להזמין חברת ניקיון בתים בראשון לציון, בייחוד כשיש צורך בביצוע ניקיון דירה חדשה לאחר שיפוץ. מכל מקום, אלה כמה יתרונות בולטים שאפשר להפיק מחברת ניקיון מקצועית ואיכותית:

חומרי ניקוי

  • משתמשים בחומרים המתאימים – אנו לא תמיד יודעים להשתמש בחומרים איכותיים כדי לנקות את הדירה שלנו. לפעמים מדובר בחומרים רעילים הממיסים לא רק את השומן הבלתי רצוי, אלא גם הורסים את השיש והקרמיקה. ולעתים אנו משתמשים ביותר מדיי מים וכך גורמים לרהיטים להתנפח. צוות מקצועי של חברת ניקיון יודע להתאים את החומרים לסוג הניקוי. הוא משתמש בחומרים המהולים בריכוזי חומצה נמוכים על מנת להילחם בכתמים קשים מצד אחד, ולא לפגוע בריהוט ובשיש מן הצד השני.
  • חוסכים זמן יקר – כשיש חברה מקצועית שדואגת לעניין הניקיון, אתם יכולים להמשיך בשגרת יומכם בראש שקט. אינכם צריכים לקחת חופש מהעבודה כדי לקרצף את הבית ולנסות להוריד את כתמי הצבע והטיט. לצוות החברה יש כלים מיוחדים כדי לעשות זאת, והם יעשו את העבודה בהרבה פחות זמן הנדרש לכם. 
  • ניקיון באחריות –  ניקיון בתים מקצועי אומר שמנקים לכם את הבית ברמה גבוהה ובאחריות מלאה, תוך שהיא מעניקה לכם את השקט הנפשי. העובדים נמצאים בביתכם עד אשר יוסר כתם הצבע האחרון מזכוכית החלון שלכם. כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שבסופו של דבר ניקיון דירה חדשה יבוצע עד תום, ותוכלו להיכנס לדירה משופצת ונקייה במהירות. 

פוליש לרצפה

רוצים לקבל רצפה מבריקה ויפה כמו בסרטים? חברת ניקיון בתים בראשון לציון מציעה לכם פוליש לרצפה מקצועי שישדרג באופן משמעותי את הרצפה שלכם. חברת פוליש איכותית מציעה לכם בדרך כלל אחד מבין שלושה סוגי פוליש עיקריים. 

הסוג הראשון הוא פוליש ווקס. מדובר בפוליש זול יחסית לסוגי הפוליש האחרים. בדרך כלל יש צורך לחדש אותו בכל כמה זמן. כך שקיימת אפשרות להזמין שירותי פוליש לרצפה ולחדש אותה מבלי הצורך להסיר את השכבה התחתונה.

הסוג השני הוא פוליש אקרילי. מדובר בפוליש יקר יותר המיועד לרצפה שנשחקה כתוצאה מגרירת רהיטים. פוליש זה מונע הצטברויות של לכלוכים ומגן על הרצפה מפני שריטות. 

הסוג השלישי הוא פוליש קריסטלי. מדובר באחד מסוגי הפוליש היקרים והאיכותיים יותר. כדי לבצע אותו, מוחדר לרצפה חומר באמצעות מכונת פוליש בכמה שלבים. בתחילה יש צורך למרוח את הפוליש על הרצפה, ולאחר מכן לבצע פעולות שונות שנועדו להגן עליה. 

קובעים פגישה עם החברה המקצועית

חברת ניקיון cleaning-service בראשון לציון נכונה לעזור לכם, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. אנו נספק עבורכם גם ניקיון דירות ובתים לפני מעבר, ניקיון דירה חדשה לפני כניסה, וטיפול לכל סוגי המרצפות כמו שיש גרניט פורצלן ועוד. אנו ממליצים לכם להיפגש עם נציג החברה על מנת לבחון את הציפיות ואת היקף העבודה. כמו כן, חברת ניקיון בתים בראשון לציון מקצועית ומיומנת שולחת נציג שירות מטעמה, על מנת לבחון את השטח ולהציג לכם הצעת מחיר. חברה שמכבדת את עצמה לא תמהר להציע הצעת מחיר בטלפון, ותעשה הכול על מנת לתת לכם הצעת מחיר הוגנת המתאימה לכיסכם. אז אם בדיוק סיימתם את השיפוץ ויש הרבה בלגן מסביב, זה הזמן לקרוא לחברה מקצועית. 

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת ניקיון בתים בראשון לציון

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת ניקיון בתים בראשון לציון

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר