חברת ניקיון בתים מומלצת

תוכן עניינים

מי מאיתנו אינו אוהב בית נקי? כולנו היינו רוצים לאחר יום עבודה מפרך לחזור לבית נקי ולשם כך, אנו צריכים עוזרת או חברת ניקיון בתים מומלצת.

בעבר רובנו היינו מנקים את ביתנו לבד, אך בעידן של היום כשאנו עובדים שעות רבות במשך כל יום, אין לנו את הכוחות הדרושים לבצע זאת. במאמר זה ננסה להסביר מהן היתרונות להעסיק חברת ניקיון מסודרת שתבצע זאת, ובכלל ניגע בתחומים שונים שחברות ניקיון מבצעות כיום בבתי מגורים.

ניקיון, גבר ואישה מנקים

חברת ניקיון בתים באופן שוטף

היום שלא כבעבר יש חברות המספקות ניקיון באופן שוטף, אז מהן היתרונות לקבל שירות זה מאשר להעסיק עוזרת בית? בואו ונבדוק זאת. בראש ובראשונה להעסיק עוזרת בית מצריך דיווח לביטוח לאומי כמעסיק, ובנוסף ביטוח פרטי אם חלילה קורה שהעוזרת נפצעה ואתם תיתבעו על ידה. שנית כל חומרי הניקוי אמורים להיות מסופקים על ידכם כולל נסיעות, שלא לדבר על פיצויים עתידיים וימי חופשה. היתרון היחידי שיש בהעסקת עוזרת בית הוא המחיר שהיא גובה על שעת עבודה, וגם זה אינו משוקלל נכון מטעמים שכבר הוזכרו. היתרונות שיש בהעסקת חברה לביצוע ניקוי הבית הן רבות, חברת ניקיון בתים מומלצת מבטחת את עצמה ואת עובדיה בראשונה, וכמובן ביטוח הבית בזמן השירות. כל חומרי הניקוי כלולים במתן השירות והן חומרים מקצועיים לכל פריט, והניקוי מבוצע על ידי עובדים שהוכשרו למתן שירות זה. נושא חשוב נוסף הוא הוצאה מוכרת, במידה ואתם עוסקים בתחומים של מקצועות חופשיים, אתם יכולים לקבל זאת כהוצאה מוכרת ותהיו זכאים להחזר מס. עדיף לקבל המלצות מחברים או שכנים על חברה טובה, או להיעזר בחיפוש חברת ניקיון מומלצת באתר האינטרנט, וחשוב לבדוק זאת היטב.

ניקיון חדרים רטובים בבית חדש כולל רצפת שיש

חברת ניקיון בתים מומלצת לפני כניסה

חברות רבות עוסקות בתחום ניקיון בתים לפני כניסה אליהם, בדרך כלל במעבר לבתים לאחר שהדיירים הקודמים סיימו את השכירות.

חברות המספקות שירות זה מגיעות מצוידות עם שואבי מים מתאימים, ועם מכונות קרצוף רצפות המבצעות פוליש לרצפה להברקה מושלמת בסיום. הניקיון לבתים אלו נעשה בצורה הרבה יותר יסודית, והעובדים נעזרים בצינורות עם ברזי ביקורת על מנת לשטוף היטב את התריסים והחלונות. הארונות שלרוב הם ריקים מתכולה נשאבים היטב, מקורצפים בעזרת חומרי ניקוי מתאימים, ומוברקים היטב עם מטליות מיוחדות. בדרך כלל העובדים לשירות זה הם גברים, והסיבה לכך היא,הכלים שבהם נעזרים הפועלים כבדים מאד, ודורשים מיומנות מיוחדת לשימוש בהם. בתים שבהם הריצוף הוא פרקט או רצפה רגישה לנוזלים, העבודה תתבצע ללא צינורות וביתר זהירות על מנת לא לגרום לנזקים. חשוב להזמין חברה מנוסה לשירות זה, לבדוק היטב עבודות שביצעו בעבר בבתים שהרצפה היא פרקט, ושהלקוחות היו מרוצים. בכלל עדיף לבדוק אם החברה שאתם מעוניינים בשירותיה נושאת ביטוח מקיף לכל נזק, כך תוכלו לישון בראש שקט.

חברת ניקיון, גבר מנקה דירה, ניקיון חדר המטבח

חברת ניקיון דירה חדשה מקבלן

גם כאן לא מעט חברות מספקות ניקיון דירה חדשה מקבלן, הקבלנים מנקים את הדירה ניקוי ראשוני אך לא מספיק טוב.

ניקיון דירה חדשה מצריך מקצועיות על מנת לשמור על דירתכם ולא רק זאת, שירות מקצועי יתאים עצמו לרמת הציפיות שלכם.

הציוד והחומרים בעזרתם מבצעת החברה את השירות הוא קריטי, חומרים לא מתאימים או ציוד לקוי עלול לגרום לנזק בלתי הפיך. חשוב לדעת שבמידה והחברה ממליצה לכם על פוליש לרצפה, רוב הסיכויים שאינכם זקוקים לכך. אל תסתפקו לעולם בהצעת מחיר טלפונית, בקשו מכל חברה שתגיע אליכם להצעת מחיר במקום, כך לא תיפלו על חברות שרלטניות המנהלות משא ומתן חוזר ביום ביצוע העבודה. חברות רבות מבצעות שירות זה רובן מרוכזות בערים הגדולות, עדיף לחפש שירות זול יותר ולחפש באזור הקרוב לכם. אם הבית שלכם ממוקם בתל אביב חפשו חברת ניקיון בתים בתל אביב אבל לא רק, גם בראשון לציון, כפר סבא וכן הלאה.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת ניקיון בתים מומלצת

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת ניקיון בתים מומלצת

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר