טיפים לניקיון הבית

ניקיון בתים – עצות, המלצות וגם טיפים לניקיון הבית

טיפים לניקיון הביתטיפים לניקיון הבית מיועדים לכולם, הרי כולנו צריכים ניקיון בתים על בסיס יומי אבל למרות הכל עדיין הבית לא נראה נקי בצורה מספקת, במאמר זה תיחשפו לטיפים שיעזרו לכם לנקות את הבית נכון ובקלות. לא מעט אנשים בכדי למנוע נזקים ובכדי לחסוך זמן וכאב ראש נעזרים בשירותי חברת ניקיון בתים אשר מתמכה בניקוי בתים.

ניקיון בתים הינו עבודה שבכדי לבצע אותה דרושה מיומנות ומקצועיות רבה משום שביצוע מטלות הניקיון בצורה לא נכונה יכולה לבוא לידי ביטוי בפגיעה ברכושנו הפרטי ובריהוט הבית.

איך לנקות את המקרר נכון?

ניקוי המקרר אינו מטלה פשוטה ומאוד מומלץ לבחור לנקות את המקרר לפני שעושים קניות לבית ככה שהמקרר לא מלא מידיי במוצרי מזון שיכולים להתקלקל.

הטיפ הכי חשוב בשמירה על ריח טוב במקרר הוא לדאוג בשוטף ביום יום שאין מוצרים מקולקלים במקרר בכדי לחסוך מאתנו את הריח הרע והתפתחות החיידקים במוצר המקולקל.

בואו ניגש לניקיון המקרר , לאחר שהוצאנו את כל מוצרי המזון מהמקרר נכון לפרק את כל היחידות הנשלפות מהמקרר כמו מדפים ומגירות נשלפות ולהכניסם לתוך כלי גדול של מים חמים, למי שאין כלי גדול של מים חמים אז ניתן גם לשפוך את המים על החלקים בכדי לרכך את הלכלוך ולהקל עלנו בהסרת הכתמים.

ניקוי פנים המקרר מתחלק ל3 חלקים, חלק ראשון הוא ניקוי המקרר עם ספוג רטוב וסבון להסרת לכלוך וכתמים, ומיד לאחר מכן בשלב השני לספוג את המים והסבון באמצעות סמרטוט, ובשלב השלישי והאחרון להעביר שוב מטלית אבל יבשה לחלוטין בכדי ליבש ולספוג את שאריות המים שנותרו מניקיון המקרר.

מומלץ לחבר את המקרר לחשמל רק לאחר שהתייבש לחלוטין בכדי למנוע קצר ונזק למקרר.

איך לנקות את שולחן האוכל בצורה נכונה

בתור חברת ניקיון דירות, ראינו לא מעט פעמים בלא מעט משפחות טעות בפעולת ניקוי שולחן האוכל, חשוב לציין שהעברת מטלית יבשה על שולחן מלוכלך אינה מספיקה בכדי לנקות אותו מכל הלכלוך והחיידקים שעליו.

לכן חשוב מאוד לנקות פעמיים, פעם ראשונה עם מטלית רטובה בצורה מעגלית על כל שולחן האוכל עד להסרת כל הכתמים והלכלוך, ובפעם השנייה לעבור עם מטלית יבשה בכדי לייבש את השולחן וניקוי יסודי אחרון לשאריות האוכל.

פתרון נוסף – חברת ניקיון בתים

פתרון מאוד פופולארי הינו להשתמש בשירותיה של חברת ניקיון בתים אשר מסייעת לאנשים לנקות את הבית בצורה נכונה וחוסכת זמן וכאב ראש מיותר שאפשר להשקיע בדברים חשובים אחרים.

ניקיון רצפה

להצעת מחיר חייגו:
050-8092617

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו

כתבות ומאמרים נוספים

שאולי תאהבו

ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר