הסרת שטיחים מקיר לקיר

תוכן עניינים

הסרת שטיחים מקיר לקיר, הוא צורך מתבקש כשאנו במהלך שיפוץ דירות ובתים, וכשיש המון אלטרנטיבות.

האם ניתן להסיר שטיחים מקיר לקיר ולחדש את הרצפה? ומה החלופות הפרקטיות בעלויות שאינן גבוהות. 

אנחנו חברת פוליש וניקיון כבר שנים רבות, מתאימים שירותינו ליכולות הכלכליות, וברמת ביצוע מושלמת. אנחנו יכולים לומר! רצפה שכוסתה שנים בשטיח, שלאחר הסרת הדבק וכאשר הטיפול מקצועי, תראה משגע.

חברתנו עוסקת בתחום הפוליש לרצפות כבר שנים רבות, אנו מומחים בחידוש מרצפות מכל הסוגים הקיימים. פוליש לרצפה ישנה זה אחד התחומים האהובים עלינו, שחזור רצפה מצוירת לדוגמה, זאת המומחיות שלנו. התקשרו היום ונענה לבקשותיכם, תקבלו הסברים לאופן השירות שיבוצע, ותהינו מרצפה מבריקה ומהממת.

הסרת שטיח מקיר לקיר וליטוש הרצפה

קניתם דירה ונתקלתם בבעיה, חדרי השינה מכוסים בשטיחים מקיר לקיר ישנים, והנראות שלהם בלתי נסבלת. חשבתם לנקות שזאת אפשרות סבירה וזולה, השאלה היא האם השטיח ינוקה לחלוטין, וההשקעה תשתלם.

האם אתם בכלל מעוניינים בשטיח הקיים במקום רצפות?

זאת אפשרות אך לאחר הניקוי, השטיח נשאר ישן. חברתנו היא גם ניקיון לאחר שיפוץ אנו נדע לבצע שירות זה במקצועיות רבה, ולחדש את הרצפה לחלוטין. במהלך שיפוץ הדירה יש אפשרות שמתחת לשטיח מסתתרת רצפה יפה, מוטב לבדוק ובמידת הצורך ללטש.

הזדמנות מעולה לבצע הסרת שטיחים, ולבצע ליטוש רצפה ביהלומים, בזמן שמתבצע שיפוץ  לבית א ולדירה. במידה ותזמינו בנוסף שירות ניקיון לאחר שיפוץ הדירה, העלות להסרת השטיח תהיה זולה יותר, ומשתלמת. ליטוש רצפה ופתיחת החריצים בין האריחים, כולל למלא חריצים בדבק שיש בגוון המתאים לרצפה. ליטוש רצפה יוצר שטח אחיד בין האריחים, וההברקה שנעשית עליו גורמת לרצפה להראות כמו שיש.

הסרת שטיחים לרצפה ולפרקטיים

לאחר הסרת שטיחים נשאר הדבק שנמרח במרצפות, אחת השיטות משתמשים בחומרים המפרקים דבק. ניקוי הרצפות מכל שאריות הדבק מתבצע בעזרת מכונה, ולאחר מכן מבריקים את הרצפה עם פוליש. כאשר מסתבר לאחר הסרת השטיח שנוצרו כתמים, הסרת הדבק לא תספיק, וצריך ללטש את הרצפה.

ליטוש רצפה נעשה עם רשתות יהלום המסירות את המרקם העליון במרצפת, ויוצר רצפה מחודשת ויפה. לאחר סיום הליטוש ניתן לבצע פוליש לרצפה והברקה, ואתם תוכלו להחליט איזה פוליש מתאים לכם. במצבים שהשטיח הונח מתחת לארון קיר ולא ניתן להסירו כמקשה אחת, חותכים מסביב בסכין יפנית.

הסרת הפנלים בשטיח מתבצעת באופן זהיר, שכן בזמן השליפה עלולים הפנלים ברצפה לצאת ממקומם. ניקוי הפנלים נעשה ידנית עם שפכטל מתאים לקילוף הדבק, ולאחר מכן נמרח גם כן בפוליש ווקס.

פוליש קריסטל איכותי להברקת רצפה שאינה מחליקה, מונעת סימני גרירה, ונשארת לאורך זמן ממושך ועכשיו מימוש האופציה יעלה זול יותר משנים קודמות, ופוליש קריסטל יהפוך את רצפת הבית לשיש.

חברת פוליש וניקיון שמנוסה כמונו, תבצע פוליש מקצועי לכל רצפה, רצפות אבן, ורצפות גרניט פורצלן. מרצפות מסוג טראקוטה ורצפת צפחה, אנו מחדשים ברמה גבוהה, ומחדשים בעיקר דקים ופרקטיים. ליטוש פרקטיים מעץ מצריכה המון ידע, המכשור והציוד הנלווה קריטי לתוצאות, ואנחנו כבר מוכנים.

צוותים מומחים בנושא ממדינות חבר העמים איתנו, המבצעים ליטוש וחידוש פרקטיים ברמה גבוהה. לקבלת דוגמאות עבודות שלנו התקשרו היום, ונשמח לשלוח אליכם תמונות ומספרי ט"ל להמלצות.

הסרת שטיח לאחר הצפה

כאשר הבית הוצף במים השטיח מתנתק מהדבק, במקרים אלו הסרת שטיח לאחר הצפה הכרחית. חברת פוליש מקצועית תדע לעשות זאת במקצועיות ובאחריות, וחשוב שיהיה לה הניסיון המתאים. חברה מקצועית חייבת כלים מתאימים הכוללים, יבשני  רצפה שחברות הביטוח דורשות, ומכונות.

הציוד הנדרש הוא שואבים מקצועיים, מכונות פוליש לניקוי השטיחים, ובמידת הצורך מכונות ליטוש. במידה והשטיח רק רטוב, ניתן לשאוב ולקרצף לניקוי טוב אבל באמת, זאת ההזדמנות להיפטר מזה. כשהבית מבוטח יסכים שמאי הביטוח להסרת השטיח ולבצע כל הטיפול נדרש, כולל יבוש טכני לרצפה. הרצפה מתחת ספגה מים רבים לאחר ההצפה, שבד"כ גורם לכתמים חוזרים, ולריחות לא נעימים.

שמאים רבים מכירים את פועלנו בתחום וישמחו אם תבחרו בנו, הם קוראים לנו  המומחים בתחום. חברתנו עוסקת בתיקון נזקי הצפות וזה אומר, שיפוץ כללי במידת הצורך, והכל בהסכמת השמאי. במקרים פשוטים של תיקון קירות שהתפוררו כתוצאה ממים, כולל טיח, שפכטל וכמובן צביעה.

החלפת קירות גבס שנפגעו מההצפה, כולל תיקרה אקוסטית במרתפים, ועבודות חשמל נלוות. אנו עוסקים ב שאיבת הצפה בכלל, ממי גשמים וביוב וכל זאת, תוך הקפדה על אחריות ומקצועיות. אנו גם מפנים רכוש שנפגע לדרישת הלקוח, כמו רהיטים וכיו"ב, ודואגים לפנות לאתר המתאים.

לסיכום אתם מחפשים חברת שאיבת הצפות, אנו ללא ספק הכתובת הנכונה והבטוחה בשבילכם.

הסרת לינולאום מרצפה

להסיר לינולאום מרצפה שונה מלהסיר שטיחים מקיר לקיר, הוא קשה מאד להסרה ומצריך ליטוש הרצפה. פעם היה מודרני להניח pvc על רצפות הבית , ולפני ההדבקה היו מורחים  את הרצפה בטיח ליישור. מריחת הטיח על הרצוף נעשה למניעת למנוע בועות אוויר מתחת  לpvc, ולהדבקתו החזקה לאורך זמן. החומר ממנו עשוי pvc הוא אלסטי, לכן כשמתיישן הוא מתקשה, וניתן להסרה בקרעי חתיכות קטנות.

על מנת להסיר את החתיכות מקלפים בעזרת שפכטלים קשיחים כל חתיכה, והכל באופן ידני. השלב המכני יתחיל רק לאחר הוצאת כל שאריות pvc מהרצפה, בעזרת מכונת ליטוש ועזרים מתאימים.  ליטוש הרצפה להסרת הטיח נעשה במכונת ליטוש אבן כבדת משקל, והיא גם מיישרת את הרצפה.

בסיום מבריקים את הרצפה בפוליש קריסטל או פוליש ווקס, לפי בחירת הלקוח ולשביעות רצונו המלאה.

מבצע מחירים לשנת 2023

חברתנו יוצאת כהרגלה במבצעי הנחות לחורף ועכשיו, הזדרזו להזמין פוליש לרצפה במחירי מבצע לקיץ 2023.

  • הסרת שטיחים מקיר לקיר רק 75 ש"ח למ"ר מינימום שטח 15 מ"ר, כל מטר נוסף 30 ש"ח.
  • הברקה קריסטלית לאחר הסרת שטיח 25 ש"ח עד 10 מ"ר הראשונים, כל מ"ר נוסף 10 ש"ח.
  • פוליש ווקס כלול בהסרת השטיח, עד גמר המבצע בתחילת יולי 2023, ולאחר מכן 5 ש"ח למ"ר.

אנו בחברת  cleaning-service מבצעים הסרת שטיחים מקיר לקיר ו- pvc, תחת הבטחה לשירות מקצועי אמין וזול.

שאלות תשובות בנושא הסרת שטיחים

הסרת שטיח מקיר לקיר היא הפעולה שבה אנחנו מורידים את השטיחים שנמצאים על רצפת הבית מקיר לקיר. המטרה היא להחזיר את הרצפה למראה מבריק ונקי.

הסרת השטיחים מקיר לקיר יכולה לתת לך רצפה מחודשת ומבריקה, המשדרת מראה חדש לביתך. זה גם יכול להסייע בניקוי והסרת שאריות דבקים מהרצפה ולהוסיף ערך לבניין. תוכל לבחור בגימור שאתה אוהב, כמו פוליש קריסטל או פוליש ווקס.

האם יש תהליכים מיוחדים להסרת חומרים כמו לינולאום מהרצפה?

כן, הסרת השטיחים מקיר לקיר יכולה להיות פתרון במקרים של נזילות או הצפה. כאשר הרצפה נפגעת ממים, השטיחים נפרדים מהדבק והתהליך יכול לכלול הסרת השטיחים, ניקוי ותיקון שטחים מקולפים ומריחת פוליש על הרצפה.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

הסרת שטיחים מקיר לקיר

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
הסרת שטיחים מקיר לקיר

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר