הסרת שטיח בחדר מדרגות

הסרת שטיחים מקיר לקיר בחדר מדרגות

מחפשים חברת פוליש שתבצע עבורכם הסרת שטיחים מקיר לקיר בחדר מדרגות, כחברת פוליש לחדר מדרגות נבצע שירות זה במקצועיות בבנייני משרדים, ובבתים פרטיים.

הסרת שטיחים מקיר לקיר בחדר מדרגות אינה פעולה פשוטה כלל, פוליש לחדר מדרגות מצריך ידע, ניסיון רב, ועובדים מקצועיים  הסרת שטיח בחדר מדרגות אינו דומה כלל להסרת שטיחים מקיר לקיר על רצפות, פעולה זאת דורשת ידע מקצועי וזהירות רבה. פעולת הנחת השטיח מורכב הרבה יותר מפני שבמדרגות, יש הרבה יותר חיבורים חיתוכים והדבקות מאשר על משטח ישר, שמקשה על ההסרה. טרם הדבקת השטיח מניחים בד יוטה ומדביקים אותו למדרגות, לאחר מכן מניחים את השטיח בחתיכה שלמה, מותחים אותו ומדביקים היטב. הפנלים והשקעים בכל מדרגה מודבקים בחתיכות נפרדות, אך על פי רוב מודבק כמצע שלם מה שקשה מאד להסיר מהמדרגות. בעת הסרת שטיח ממדרגות צריך לנהוג במשנה זהירות כך שמושכים אותו, לא יצאו הפנלים ממקומם ויהיה קשה לשחזר אותם. לאחר הסרת השטיחים צריך  להסיר את בד היוטה שהודבק בעזרת שפכטלים חדים ורק לאחר מכן להתחיל את חידוש המדרגות.

תוצאת תמונה עבור תמונות הסרת שטיחים במדרגות חינם
הסרת שטיח מקיר לקיר ממדרגות בבית פרטי וחידוש המדרגות

חידוש חדר מדרגות

פעולת חידוש חדר מדרגות מתבצעת עם דיסק להסרת השכבה הישנה וגילוי מרקם חדש, פעולה זאת מתבצעת במספר שלבים.

ליטוש המדרגות מתחיל עם דסקיות יהלום גסות שמסירות את המרקם העליון של המדרגה, אך למעשה משאירות המון שריטות. על מנת להחליק את המדרגה עוברים שלבים של דסקיות עדינות יותר ומחליקים את המדרגות לחלוטין. רמת ההחלקה אליה מגעים בעזרת דסקיות יהלום היא גבוהה מאד, עד שלמעשה נותרת הברקה ראשונית של המדרגה וזה, עוד לפני מריחת הסילר. אין אנו ממליצים למרוח פוליש לחדר מדרגות מפני סכנת החלקה, אלא רק חומר מריחה על מנת למנוע ספיגת נוזלים במדרגות.  יש לציין שגם חדרי מדרגות שלא מצריכים הסרת שטיחים, מומלץ מאד לחדש חדרי מדרגות במיוחד בבתי מגורים ישנים.

מחיר חידוש חדר מדרגות

מחיר חידוש חדר מדרגות נע בין 2000- ל-2200 ש"ח לא כולל מע"מ לקומה, וזה כולל את ניקוי חיפוי הקירות וליטוש הלובים בין הקומות

פוליש לחדר מדרגות

חברתנו מבצעת גם פוליש לחדר מדרגות המשלב בתוכו גם ניקיון כללי, פוליש וניקיון לחדרי מדרגות ישנים מחזירים עטרה ליושנה.

בניני מגורים רבים במיוחד בעיר תל אביב נראים מוזנחים מאד, חדר המדרגות נראה כאילו לא נוקה חמישים שנה ולזה, צריך חברת פוליש וניקיון. בנין שהוזנח נראה זוועה, המדרגות השחירו, חיפוי השיש במעלה המדרגות איבד מיופיו, ובכלל איבדתם עניין לשקם אותו. אינכם מבינים למעשה שמחיר הנכס שלכם מושפע מנראות חדר המדרגות, על ידי הוצאה לא גדולה יש באפשרותכם לשנות זאת. כשאנו מבצעים פוליש וניקיון לחדר מדרגות, אנו מנקים תחילה את חיפוי השיש בקירות, מקרצפים כל מדרגה על מנת להסיר את כתמי ההשחרה, ומקרצפים את הלוביים בעזרת מכונה. לאחר הסרת הלכלוך שהצטבר במשך שנים, אנו מתחילים בפעולות ההברקה. על המדרגות אנו מורחים סילר שאינו מחליק כלל אך מבריק, קירות השיש נמרחים בפוליש מתאים, ועושים פוליש לרצפה.

מחירים לשירות פוליש לחדר מדרגות

המחירים הנעים לשירות זה הם כ 350 עד 500 ש"ח לא כולל מע"מ לקומה, כך שאם מחלקים זאת בין הדיירים ההוצאה היא מאד זניחה. מה שלמעשה אתם מרוויחים הוא למעשה חדר מדרגות שכייף להיכנס איליו, העלאת ערך הנכס, ואפשרות להשכרה מהירה יותר.

אנו חברת ניקיון בתל אביב מבצעים פוליש וניקיון כבר למעלה משלושים שנה, ובתיק הלקוחות שלנו נמצאים מאות בנינים שחידשנו, וזה רק בתל אביב.

 

 

 

 

ליטוש רצפה

להצעת מחיר חייגו:
050-8092617

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו

כתבות ומאמרים נוספים

שאולי תאהבו

ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר