ניקיון זה מקצוע

תוכן עניינים

הידעת שלהיות עובד ניקיון זה מקצוע לכל דבר ועניין?, על מנת לספק את השירות באופן הטוב והאמין, צריך אפילו לעבור הכשרה.

בשירות שאנו מספקים אז בהחלט שניקיון זה מקצוע לכל דבר ועניין, העובדים שלנו נעזרים בחומרי ניקוי חזקים להסרת כתמים קשים.

חומרי ניקיון מצריכים זהירות

כשאנו מגיעים ללקוח על מנת לבצע ניקיון דירה לאחר שיפוץ לדוגמה, אנו משתמשים בחומרי המכילים אלכוהול כמו מדלל 21, אקונומיקה, ואפילו חומצה. שימוש בחומרים אלו צריך להיעשות בזהירות מרבית על מנת לא לפגוע, במוצרים אותם אנו מנקים. מדלל 21 [סוג של אצטון] יכול להסיר צבע ממסגרות העשויות צבע בתנור, חומר האלכוהול מסיר אמנם כתמי צבע בלתי רצויים כתוצאה מהשיפוץ, אך גם אחרים. או למשל ארונות הצבועים בצבע בתנור גם כן רגישים לחומרים אלו ולכן, אסור בהחלט להשתמש בהם באופן לא מושכל. אקונומיקה הוא גם כן חומר שכמו שהוא מנקה טוב יכול בהחלט להזיק, השימוש בו על מוצרים רבים יכול להשאיר כתמים. חומצת מלח חומר חריף במיוחד לניקוי וחיטוי אסלות ומשטחים מזוהמים, חומר זה פוגע בציפוי של ברזים, וכל מוצרי נירוסטה. יש גם סכנות נוספות הרבה יותר חמורות למשל, ערבוב של אקונומיקה עם חומצת מלח מקציף ומעלה עשן הגורם למחנק וחשיפה לכך, גורמת למחנק מסוכן ביותר. גם אדי אלכוהול הנמצאים בחלל חדר, יכולים בשימוש לא מבוקר לגרום לפיצוץ. מניצוץ אש שהופעל בהיסח דעת או קצר חשמלי. חברת ניקיון בתים בעלת ניסיון רב שנים, תדע להכשיר את עובדיה כראוי, ולמנוע תקלות אלו על ידי רענון תדיר של עובדיה.

חומרי ניקוי מסוכנים
חומרי ניקוי יכולים להיות מאד מסוכנים בשימוש ללא ידע

שימוש בכלים חשמלים

כשאנו אומרים ששירות ניקיון זה מקצוע, אנו מתייחסים בעיקר לניקיון בעזרת כלים חשמליים כמו מכונת פוליש לרצפה, שואבי מים, וקיטורים.

כלים אלו מעבר לנזקים שהם יכולים לגרום בזמן עבודתם, מסוכנים בעיקר בגלל השימוש בחשמל אז חייבים, להיות ממוגנים ככל האפשר.

ההגנות בעיקר מפני שהשירות כולל שימוש במים בכמות גדולה יותר מניקוי שוטף, ושימוש במכונות הצורכות חשמל, מגדיל משמעותית את הסכנה. יש לא מעט מקרים שעובדים התחשמלו וגם עד מוות, או שרפות שקרו כתוצאה מניצוץ חשמלי, ממכונות ישנות שלא תוחזקו כראוי. אי ידיעה של שימוש נכון בחומר מתאים עם מכונת פוליש, עלול לגרום לנזקים בלתי הפיכים לרצפות לכן, חשוב לדעת כיצד לתפעל אותה. שימוש בקיטור מקצועי באופן לא נכון, עלול לפגוע הקירות ולגרום התנפחות של הצבע החדש, ואפילו לקילופו כליל. גם כלים לא חשמליים כמו שפכטלים לגירוד צבע, כריות קרצוף חזקות מדי, יכולים לגרום לשריטות במוצרים כמו חלונות וכיורי נירוסטה. שואבי מים שלא מתאימים לניקוי שטיחים וריפודים ובכלל, אם העובד לא מקצועי בהחלט שזה עלול לגרום לנזקים מיותרים. לכן אנו חברת ניקיון בתים ודירות מציידים את העובדים בלבוש מתאים כמו, מגפי גומי, כפפות עבודה, וסרבלים מתאימים.

 

כלים חשמלים זה מסוכן
ניקיון ספות בשואבים לא מתאימים מסבים נזקים מיותרים

הסרת שטיחים עסק מסוכן מאד

לא מעט לקוחות הפונים אלינו מעוניינים שנבצע הסרת שטיחים ישנים, מה שאינם יודעים הוא, שהסרת שטיחים הוא עסק מסוכן מאד.

כאשר מבצעים הסרת שטיחים ישנים מקיר לקיר קילוף השטיחים הוא פחות מסוכן, מה שמסוכן מאד זה השימוש בחומרים המסירים את הדבק. על מנת להסיר את הדבק לאחר הסרת השטיח משתמשים, במדלל 21 או בשמו המקצועי טינר על מנת לרכך את הדבק. לשם כך משתמשים בכמות יחסית גדולה של החומר המדלל, אדי החומר ממלאים את חלל החדר וכל ניצוץ מהמכונה או הדלקת סיגריה, יכולים לגרום לפיצוץ ממשי. חברת פוליש מנוסה קודם כל תדאג שהחדר יהיה מאוורר תדיר, ותבצע את הסרת השטיחים באופן מבוקר כלומר, שטח קטן יותר.

. לסיכום אנו חברת ניקיון מנוסה אומרים לכם ניקיון זה מקצוע, וחברה שאינה מנוסה כמונו, יכולה לעלות לכם ביוקר .

 

 

 

 

 

 

 

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

ניקיון חדרי מדרגות לאחר שיפוץ

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון חדרי מדרגות לאחר שיפוץ

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר