ניקיון לאחר שיפוץ בתים

תוכן עניינים

ניקיון לאחר שיפוץ

שיפצתם את הבית שלכם ואתם מעוניינים לנקות אותו? קניתם בית חדש וערכתם בו שינויים? אז הגעתם למקום הנכון, אנו חברת ניקיון מומחית בשירותי ניקיון לאחר שיפוץ בתים, המספקת גם כן פוליש לרצפה.

כשסיימתם את תהליך השיפוץ שלקח מכם כוחות רבים, אז וודאי שאתם כבר עייפים ותשושים ומה שנשאר לכם לפני המעבר הוא ,כמובן ניקיון לאחר שיפוץ הבית. ברור וידוע שהוצאתם כסף רב בכל התהליך המעייף ומה שמעניין אתכם כעת, זה למצוא חברת ניקיון מקצועית וזולה ככל שניתן. עליכם תמיד לזכור שההשקעה הגדולה בשיפוץ הבית, מחייבת אתכם שלא להתפשר על פחות מחברה מקצועית ואחראית לניקיון בסדר גודל שכזה. ניקיון לאחר שיפוץ אינו משחק לחובבנים, זה לא דומה ולו במעט לניקיון שהתרגלתם לבצע בדירה או בבית בו גרתם. במהלך כל עבודות השיפוצים השתמש הקבלן בחומרי בנייה כמו שפכטל ודבקים למיניהם, וכמובן מלט רובה וצבע לרוב. חומרים אלו קשים מאד להסרה ומן הסתם, גם החומרים המסירים אותם חזקים במיוחד ודורשים, מיומנות ומקצועיות על מנת לנקות אותם. חברה מקצועית המבצעת ניקיון לאחר שיפוץ בתים נעזרת גם כן, במכונות כבדות משקל כמו מכונת פוליש, ושואבי מים גדולים מאד. השימוש במכונות אלה מצריך ניסיון רב של מפעיל מכונות אלו, אחרת הנזק שיכול להתבצע משימוש לא נכון, יהיה גדול ומיותר.

ניקיון לאחר שיפוץ
ניקיון לאחר שיפוץ בתים לפני ואחרי הניקיון באופן מקצועי

פוליש לרצפה לאחר שיפוץ בתים?

אתם וודאי שואלים את עצמכם למה צריך פוליש לרצפה לאחר שיפוץ בתים? הרי שהרצפה שרצפתם את הבית היא בכלל מסוג גרניט פורצלן, ואינה דורשת פוליש כלל.

אז לידיעתכם, פוליש בעזרת מכונה לניקוי רצפת בית חדש מועילה מאד לניקוי הרצפה מכל חומרי השיפוץ המרוחים עלייה, ולא למטרת הברקת המרצפות. רובנו חושבים שהמילה פוליש מתקשרת למריחת חומר שעוותי המבריק את הרצפה, ולא מבינים שמכונת פוליש נועדה גם לקרצוף וניקוי רצפות.  חשוב להבהיר שניקוי רצפות גרניט פורצלן או כל ריצוף הנעשה בתהליך מלאכותי רגיש מאד, לכן החומרים בהם משתמש העובד חייבים להיות במינון המדויק, והעזרים למכונה צריכים להתאים לאופן הפעולה. במקרים שמרצפים בית ברצפת שיש או טראצו, אז בהחלט גם מבריקים את הרצפה בעזרת אותה מכונה, והחומר המבריק אותה הוא פוליש קריסטלי. פוליש קריסטל איכותי  נותן הברקה מהממת אינו מחליק כלל, ואינו משאיר סימני גרירה, ומחזיק לאורך שנים רבות. אנו חברת פוליש מקצועית מאד לטיפול בכל סוגי הרצפות הקיימים, רצפות מצוירות, משטחי בטון מוחלקים, כל סוגי רצפות הטראצו כמו רצפת סומסום, וכל סוגי השיש. כשאתם בוחרים חברת ניקיון לאחר שיפוץ בתים, חפשו היטב ואל תתעצלו, אל תנסו לחסוך כמה מאות שקלים אחרת, זה עוד יעלה לכם ביוקר.

פוליש לדירה לפני כניסה
פוליש לרצפה לאחר שיפוץ בתים שהתלכלכו מצבע ורובה

חברת ניקיון לאחר שיפוץ כיצד בוחרים?

חברת ניקיון לאחר שיפוץ בתים היא משימה המחייבת אתכם בעלי הבתים לבחור בקפידה, אז כיצד בוחרים חברת ניקיון ראויה שתנקה את הבית שלכם. עליכם לדעת שענף חברות הניקיון מלא בחברות שרלטניות המתחרות בחברות אמינות ומקצועיות, חברות אלו אינם בוחלות בשום אמצעי להונות ולרמות אתכם. חברות ניקיון בחפץ לב יגישו לכם הצעת מחיר טלפונית זולה ללא ביקור בבית, אבל כך למעשה פועלות בשיטה מכוערת ובזויה. הקבלן המנקה יגיע בבוקר ביצוע העבודה ויסביר לכם שמה שסכמתם אינו תואם את המציאות, ויתחיל המשא ומתן מחדש. חברות אלו בדרך כלל מעסיקות עובדים שאינם מיומנים לביצוע ניקוי לאחר שיפוץ, ואינן מבוטחות כלל בביטוח המתאים לכך.  לכן כשאתם מעוניינים  להזמין חברת ניקיון לבתים אחרי שיפוצים ,התעקשו שבעל המקצוע יגיע כמה ימים טרם הביצוע, יעריך את אופי השירות ורק לאחר מכן, יתמחר בהצעת מחיר כתובה. אל תגלו שאתם צריכים את השירות בהקדם, ככה תשלמו ככל הנראה הרבה פחות. בקשו לתאם צפיות מראש ושאלו את בעל העסק מה כולל הניקוי ומה לא, וכמו כן מה ניתן לנקות לחלוטין ומה אינו יכול. שאלו על החומרים בעזרתם הוא מבצע ניקוי על כל מוצר, וודאו שאינו משתמש במים לניקוי הארונות. אל תתביישו לקבל ממליצים מהאזור שלכם כאלה שהוא ביצע שירות לא מזמן,חברת ניקיון מומלצת ופעילה מבצעת שירותים אלו תדיר.

והעיקר אל תסתפקו בהצעת מחיר טלפונית שתעלה לכם לא רק יותר במחיר, אלא גם כן תעלה לכם את מפלס העצבים. 

 

 

 

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת פוליש לבית

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת פוליש לבית

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר