פוליש לדירה חדשה

תוכן עניינים

פוליש לדירה חדשה לפני אכלוס או מעבר

פוליש לדירה חדשהפוליש לדירה חדשה הוא דבר מתבקש לכל בית, דירה או משרד במסגרת ניקיון לבתים בעלי רצפה עם מראה מלוכלך. מה זה אומר? שלמרות שאנו שניקו אותה  לאורך השנים היא נראית עכורה, ואינה מבריקה. אם קראתם את השורות האלו ואתם אומרים לעצמכם "זה בדיוק מה שקורה במרצפות שלי" ואתם מרגישים תחושת הזדהות.

אומר למעשה שכנראה שהגיע הזמן לרענן את הרצפה, לתת לה ברק ואור, ולתת לה חיים ומראה חדשני ונקי.

מה בעצם נותן לנו פוליש לדירה חדשה?

אז בשעה טובה קניתם דירה חדשה. זה שקניתם לעצמכם דירה חדשה, זה לא אומר שהדירה היא חדשה. רוב הסיכויים שכבר גרו בה לפניכם. ולפעמים למרות שהיא ממש חדשה ועברה שיפוצים ושינויים קלים, עדיין צריך לנקות על מנת שתוכלו לגור בה בנוחות, או לאכלס אנשים. דירות כאלו בדרך כלל דורשות ניקיון יסודי של חברת ניקיון מקצועית ואמינה, שתגיע עם מגוון בעלי מקצוע מתחום הניקיון, בעלי ניסיון של שנים בניקיון. כדי לעשות סדר ולהשליט ניקיון בדירה החדשה ולתת לה מראה צעיר, חדש, נוצץ ומבריק, כיאה לדירה חדשה, צריך חברה כמונו לביצוע מושלם.

פוליש למרצפות לא מבצעים רק לדירות חדשות בהכרח, אלא גם לדירות ישנות, משרדים או בתים לפני מעבר אליהם באופן נוח ונקי. במסגרת ניקיון בתים אחרי שיפוץ ואפילו במקרים קיצוניים, לא עלינו, כמו לאחר שריפה של הבית, אתם תצטרכו חברה כמונו ותוכלו לישון בשקט. יש 3 סוגים עיקריים של פוליש. מה הכי מתאים לכם? לאיזה פוליש אתם הכי זקוקים כדי להעניק לרצפה שלכם מראה מבריק וחדש?.

סוגי פוליש לרצפה

ובכן נתחיל בזה שבדרך כלל פוליש לדירה חדשה מהקבלן אינו מצריך פעולת הברקה, אבל כן מבצעים קרצוף שנקרא בשפה מקצועית פוליש. למעשה עצם הפעולה של שימוש במכונת פוליש לניקוי רצפה מכתמי צבע או לכלוך נקרא בשם פוליש. זה מעט מבלבל לקוחות שפונים בשאלה האם עושים פוליש לדירה חדשה? והתשובה לכך היא בהחלט כן.

במקרים שהריצוף החדש עשוי שיש או רצפת טראצו, כן מבריקים את הרצפה וגם בדירה חדשה מהקבלן. פוליש לרצפה מסוג שיש או אבן טבעית, מומלץ מאד לבצע הברקה קריסטלית למרות שהרצפה חדשה. ניתן להבריק גם רצפות אלו בפוליש ווקס שהוא פחות מומלץ מהסיבות הבאות, הוא פחות מבריק מפוליש קריסטל, הוא מעט מחליק ומשאיר סימני גרירה מרהיטים, מה שאינו קורה בפוליש קריסטל.

פוליש וניקיון לדירה חדשה.

דירה שרכשתם זה עתה מהקבלן מצריכה טיפול מיוחד ומעמיק לניקיון הדירה, הניקיון הוא כללי ובנוסף נבצע פוליש לניקוי הרצפה על פי רוב. יש אמנם קבלנים שמוסרים את הדירה לאחר ניקיון ראשוני אבל, אצלנו הניקיון הוא יותר מודגש על ניקוי החלונות והתריסים משאריות צבע. ניקוי החדרים הרטובים מכתמי צבע ורובה, ניקוי אסלות כיורים חרסינות, ארונות בכל הבית, וכמובן פוליש לדירה חדשה.

מבצעי מחירים לשנת 2023.

ניקיון כללי של דירה חדשה עד 50 מ"ר רק 1100 ש"ח + מע"מ המחיר כולל פוליש וניקיון לכל המוזכר לעיל לא כולל קריסטל.

רק פוליש לרצפה לדירה חדשה כלומר ניקוי פנלים+ קרצוף רצפה עם מכונה ופוליש ווקס, עד 50 מ"ר רק 750 ש"ח + מע"מ

כל מ"ר נוסף לשירות פוליש וניקיון מעל 50 מ"ר הוא 10 ש"ח, ותוספת לפוליש קריסטל בנוסף לניקיון הוא גם כן 10 ש"ח למ"ר.

צרו אתנו קשר עוד היום לביצוע פוליש לדירה חדשה!

חברתנו, cleaning service מתמחה בשירותי פוליש ובמתן שירותי ניקיון בתים, דירות ומשרדים נוספים. זקוקים למישהו שיבוא לעשות לכם סדר בדירה וינקה אותה? מחפשים חברת ניקיון שתוכלו לסמוך עליה ותעשה את עבודתו כראוי עם מחירים משתלמים ונוחים?

התקשרו אלינו עוד היום למספר 050-8092617 ונשמח לענות לכם על כל שאלה, לתת לכם המלצה, ייעוץ ולקבוע אתכם פגישה לצורך הצעת מחיר.

רוצים שאנחנו ניצור קשר אתכם? פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר בעמוד צור קשר ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי לאחר קבלת ההודעה!

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

שירותי הניקיון של חברת cleaning-service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
שירותי הניקיון של חברת cleaning-service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר