פוליש לרצפה לאחר שיפוץ

תוכן עניינים

האם ידעתם כי פוליש לרצפה לאחר שיפוץ הוא הכרחי? אז זהו פוליש לרצפה לאחר שיפוץ חשוב מאד ובמיוחד, אם הדירה עדיין ריקה.

לאחר שיפוצים הבית או הדירה נראים מלוכלכים מאד משאריות צבע וחומרי בנייה, ניקיון לאחר שיפוץ ופוליש לרצפה ישלים את מראה השיפוץ.

כשמזכירים את המילה פוליש המילה עצמה נשמעת בהברקה בעזרת פולימרים אך לא כך,פוליש בעיקר הוא ניקיון הרצפה בעזרת מכונה. רצפת גרניט פורצלן לדוגמה אסורה במריחת כל חומר להברקה ולכן, לאחר שיפוצים צריך להסיר את כל כתמי הרובה והצבע ולכך, מבצעים פוליש לרצפה זו. כמובן שיש לא מעט סוגים של רצפות הדורשות הברקה כמו, שיש, רצפת טראצו, פרקטים , לינולאום ועוד.

פוליש לרצפה מבריק כמו מראה
פוליש לרצפה יכול להבריק רצפה פשוטה שתהפוך לשיש

פוליש לגרניט פורצלן לאחר שיפוץ

לאחר שקבלן השיפוץ סיים את עבודתו הרצפה מאד מלוכלכת, אז כיצד מבצעים פוליש לגרניט פורצלן לאחר שיפוץ?.ברצפת גרניט פורצלן עיקר הלכלוך מצטבר מהרובה, הרובה הרי ידוע שהיא מבוצעת על מנת לאטום את החריצים בין הרצפות. רובה היא חומר שמתקשה מאד והופך להיות חזק לאחר יבוש, בזמן תהליך האיטום חומר רב נמרח גם על פני השטח והרצפה נראית מלוכלכת. כשאנו מנסים לשטוף זאת נראה כאילו אנו מצליחים אבל, כשהרצפה מתייבשת כל הכתמים חוזרים והרצפה נראית נורא. אז כיצד למעשה מנקים רצפה זו, אז ככה לפי המלצת חברת נגב קרמיקה סניף בפתח תקווה מנקים בעזרת חומץ 5% מהול במים למרוח ולנקות. לעומת זאת חברות ריצוף ברחבי העולם אם באיטליה או בספרד, ממליצות על חומר h.g לניקוי מושלם. לאחר בדיקות שלנו מצאנו לנכון להשתמש ב h.g מהסיבות, א , אינו פוגע ברובה שחריצים ואינו משנה את צבעם, וב. אינו פוגע בטקסטורה.

פוליש לרצפת טראצו לאחר שיפוץ

פוליש לרצפת טראצו לאחר שיפוץ נעשה בדרך שונה לחלוטין, קרצוף הרצפה נעשה אמנם גם כן עם מכונת פוליש אך החומרים שונים. ניקוי הרצפה נעשה עם חומר שנקרא R-200 של חברת סנו להסרת כל כתמי הלכלוך, ולאחר השטיפה מוברק בעזרת פולימר ווקסולין. הווקס המומלץ הוא ווקס של חברת פוליאור שהיבואן הרשמי נמצא בעיר רמת גן , החומר מעולה אך ניתן להשתמש בווקסולין 100 של סנו. במצב שהרצפה ישנה וספגה כתמים במשך השנים, מומלץ ללטש אותה תחילה ורק לאחר מכן, לבצע את פעולת הקרצוף והפוליש. ליטוש הרצפה נעשה עם רשתות ליטוש מיוחדות להסרת השכבה הישנה, ולגלות מרקם חדש ויפה ולקרצף אותו היטב לניקוי. העלויות של ליטוש רצפות אמנם יקר ביחס לפעולת פוליש פשוט, אך עדיין יהיה זול במאות אחוזים מהחלפת רצפה, שלא לדבר על הטרחה.

פוליש לרצפה טראצו
פוליש לרצפה טראצו בעזרת מכונת פוליש מקצועית

פוליש לרצפת שיש לאחר שיפוץ

כאשר מבצעים שיפוץ בבית או דירה המרוצפים בשיש השיש מאבד מהברק, אז כמובן שצריך לבצע פוליש לרצפת שיש לאחר שיפוץ.

אז איזה סוג של פוליש לרצפה מתאים לשיש ? אז ככה מה שהכי מתאים להברקת רצפת שיש הוא, חומר הנקרא קריסטלי.פוליש קריסטלי מבריק את רצפת השיש ומחזיר לה את המראה הרטוב אך לא רק, הוא גם כן אינו מחליק כלל ואינו משאיר סימנים בגרירה. כל זאת בתנאי שרצפת השיש כוסתה קודם השיפוץ, ולא נחשפה כלל לחומרי השיפוץ ולחול שהיה פזור בכל שטח הבית. אפ רצפת השיש נשרטה או נשחקה כתוצאה מביצוע עבודת השיפוץ, אזי יהיה צורך ללטש אותה ביהלומים המייקרים את התהליך מאד. חברת cleaning-service מבצעת את כל השירותים שהזכרנו במאמר זה באופן המקצועי ביותר, באמתחתנו אלפי עבודות בתחום וממליצים רבים.

התקשרו עוד היום ואחד מנציגנו ישמח לשלוח אליכם בעל מקצוע מטעמנו, על מנת להעריך את השירות ולהבטיח שירות אמין וזול.

 

 

 

 

 

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

ניקיון לדירה חדשה

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון לדירה חדשה

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר