חברת ניקיון בבני ברק

תוכן עניינים

לקוחות יקרים אנו שמחים לבשר לכם שעכשיו פתחנו סניף חדש גם בבני ברק, חברת ניקיון בבני ברק  cleaning-service. חברתנו תספק לכם פתרונות מהירים וזמינים הכוללים ניקיון בתים לאחר שיפוץ, ניקיון דירות חדשות לפני כניסה, וכמובן פוליש לרצפה. חברתנו מספקת מגוון רחב מאד של שירותי ניקיון נוספים כמו, ניקוי שטיחים וריפודים בבית הלקוח וכמובן ליטוש וחידוש רצפות מכל הסוגים. חברת ניקיון כמו שלנו אינה עוד חברת ניקיון שניתן למצוא חדשות לבקרים אלא, חברה אחראית אדיבה ובעיקר אמינה המספקת שירות רק על ידי בני עמנו.

אצלנו העובדים מקבלים הכשרה לכל סוג שירות שהם מספקים לדוגמה, העובד שהוכשר לניקוי שטיחים, לא יספק שירות ניקיון בתים, וכך גם עובד המספק שירותי פוליש לרצפה. היתרון הגדול שכל עובד מספק את השירות שהוכשר לכך מביא תוצאות מאד גבוהות, ומיותר לציין גם מונע נזקים מיותרים מחומרי ניקוי חזקים שהעובד לא למד עליהם. במרכז יש לא מעט חברות ניקיון המספקות שירותים כמו ניקיון משרדים באופן שוטף, או ניקיון בתים של עוזרות בית וכדומה, אך חברת ניקיון בבני ברק כמונו אין.

חברת ניקיון - תמונת המחשה

ניקיון דירה חדשה בבני ברק

העיר בני ברק היא אחת הערים הצפופות בארץ ולכן כיום מוקמים בה חדשות לבקרים דירות חדשות, כאן אנו נכנסים לתמונה ומספקים ניקיון דירה חדשה וחברת ניקיון בבני ברק ברמה גבוהה. כשאתם קוראים שורות אלו כנראה הבנתם שעוזרת בית לא תוכל לנקות את דירתכם, ולפה אנו נכנסים עם עובדים וכלים מתאימים. אנו מגעים עם כלים כמו שפכטלים מיוחדים לגירוד, חומרי ניקיון המתאימים להסרת לכלוך קשה, שואבי אבק ומים, ומכונת פוליש לקרצוף.

תחילה מוצאים את התריסים והחלונות ממקומם ומנקים אותם, שואבים את המסילות מכל שאריות לכלוך, ומנקים את המסגרות בזהירות. לאחר החזרת התריסים והחלונות למקומם מתחילים בניקוי החדרים הרטובים, הניקוי כולל את כל חיפוי הקירות בחומר מתאים שאינו פוגע בנירוסטה. מנקים את המקלחונים כולל הזכוכיות מכל כתמי הצבע, ואת האמבטיות העשויות אקריל מנקים עם מטליות ולא בכריות קרצוף. 

ניקיון הבית זו המומחיות שלנו

מנקים את האסלות ומחטים אותם עם חומרי ניקוי מתאימים, מבריקים את המראות ואת ארונות השירות, ומקרצפים את רצפת המקלחות. ניקוי ארונות המטבח אצלנו נעשה ברגישות ואכפתיות, אנו מוצאים את המגירות ממקומם ושואבים את המסילות, ומנקים היטב את המדפים והמגירות. ניקוי משטח השיש נעשה עם חומרים מתאימים לפי סוג השיש, וחיפוי הקירות מנוקה בעזרתי גירוד שאריות הלכלוך, וניגוב במטליות.

ניקוי רצפת הבית הוא מומחיות בפני עצמה, ניקוי הפנלים תחילה לגירוד שאריות צבע ורובה, וקרצוף על ידי מכונת פוליש לרצפה. ניקיון דירה חדשה אינו משחק, חברות רבות גורמות לנזקים מיותרים על ידי שימוש מופרז במים וחומרים שאינם מתאימים.

חברת ניקיון, גבר מנקה דירה, ניקיון חדר המטבח

ניקיון בתים לאחר שיפוץ

כחברת גדולה המספקת שירותי ניקיון ובין היתר גם חברת ניקיון בבני ברק והסביבה כבר שנים רבות, אנו מספיקים שירות של ניקיון לאחר שיפוץ גם כשהתכולה נמצאת בבית. אנו מצהירים בזאת שחברתנו מספקת שירות ניקיון בתים ודירות לאחר שיפוץ בצורה מושלמת תוך כדי זהירות מרבית, על תכולת הבית. אנו נבצע את העברת החפצים ונגלה חלל ריק, ננקה היטב את החלל, ונחזיר כל דבר למקומו.

אנו חוזרים ושונים שכל העבודה מתבצעת תוך כדי זהירות מוגברת, ולכן אורכת זמן ממושך יותר. בית לאחר שיפוץ נראה כמו לאחר פוגרום ואנו יודעים לבצע ניקיון לאחר שיפוץ באופן יסודי. כל החומרים שאנו משתמשים תקניים לשימוש על כל פריט שינוקה, ותמיד תוך כדי זהירות שלא לפגוע ברהיטים הנמצאים בבית.

פוליש לרצפה כחלק מהשירות

פוליש לרצפה הוא בונוס אמתי שחברת ניקיון כמונו נותנת ללקוחות, ניקוי רצפה רגיל עם דלי וסחבה אינו דומה כלל לניקוי בעזרת מכונת קרצוף. קרצוף הרצפה לא רק מסיר את הלכלוך מהשיפוץ, אלא גם כן מנקה היטב את החיבורים שבין האריחים (רובה), ולסיום במקרים רבים גם מבריקים את הרצפה. יש סוגים רבים של רצפות ואנו כחברה מקצועית, מתאימים לכל רצפה את הפוליש הדרוש לה, פוליש לרצפה מסוג שיש כדוגמה מומלץ להבריק כעזרת פוליש קריסטל, ולגרניט פורצלן מתאים יותר חומר הנקרא h.g שמנקה היטב ואינו פוגע ברצפה.

חברת ניקיון בבני ברק – חשוב לדעת

כשאתם בוחרים חברת ניקיון בבני ברק חפשו תחילה המלצות, ואם אין בידכם לקבל המלצות דרשו זאת מבעל החברה כאלה הנמצאים בבני ברק אנו חברת ניקיון בבני ברק cleaning-service מתחייבים לשירות מקצועי ברמה גבוהה מאד, עד לשביעות רצונו של הלקוח באופן מלא.

מחירון חברת ניקיון בבני ברק – קיץ 2023

ניקיון דירה לפני כניסה עד שטח של 40 מ"ר
החל מ 1250 ש"ח
ניקיון דירות מרוהטות בשטחים זהים כלומר עד 40 מ"ר
החל מ 1450 ש"ח
ניקיון דירות לאחר שיפוץ (ריקה מתכולה) עד 40 מ"ר
החל מ 1300 ש"ח
הברקת קריסטל
רק 18 ₪ למ"ר
ליטוש רצפה ישנה ביהלום
רק 35 ₪ למ"ר

א. ניקיון דירה לפני כניסה(ריקה ללא רהיטים) עד שטח של 40 מ"ר 1250 ש"ח לא כולל מע"מ.

ב. ניקיון דירות מרוהטות בשטחים זהים כלומר עד 40 מ"ר תוספת של 200 ש"ח לא כולל מע"מ.

ג. ניקיון דירות לאחר שיפוץ (ריקה מתכולה) 40 מ"ר, 1300 ש"ח ותוספת למרוהטת 250 ש"ח + מס.

ד. כל 10 מ"ר נוספים תוספת של 150 ש"ח וכמו כן תוספת של פוליש ווקס לרצפה 120 ש"ח בנוסף.

לבירורים ולייעוץ ראשוני חייגו 052-6881837 למני או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם ???? מקצועית"

 

שירותי ניקיון באזורי בני ברק

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת ניקיון בבני ברק - cleaning service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת ניקיון בבני ברק - cleaning service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר