חברת ניקיון ביהוד מונוסון

תוכן עניינים

מחפשים חברת ניקיון ביהוד מונוסון לבתים ודירות לפני מעבר אליהם? הרצפה הישנה נראית לא משהו וצריך פוליש לרצפה? אזי הגעתם לחברה שתספק שירות זה בשירות הכי מקצועי. בשני העשורים האחרונים חלה התפתחות ותנופת בנייה בעיר יהוד, ולאחר האיחוד בין מונוסון ליהוד אף הוכפלה כמות הבנייה המחודשת. בתים פרטיים לצד בנייני מגורים חדשים מבצבצים חדשות לבקרים ומה שנותר בסיום כל בנייה, חברת ניקיון ופוליש על מנת לקבל דירה או בית שנוכל לגור בו.

הניקיון שאתם הייתם רוצים לאחר כל השינויים והשיפוצים שבצעתם, חייב להתבצע על ידי חברה מקצועית, אמינה, אבל גם במחירים סבירים. בחירת חברת ניקיון אינו דבר שצריך להתייחס אליו בקלות ראש, חברה שאינה מנוסה יכולה לגרום לנזקים מרובים. שימוש לא נכון בחומרי ניקוי גורם לכתמים על הברזים והנירוסטה ומים בארונות יכולים לגרום לארונות להתנפח, ופוליש לרצפה ללא חומר מתאים יגרום לנזקים לרצפה. לכן כשאתם מחפשים חברת ניקיון ביהוד מונוסון  לניקיון דירה חדשה או ניקיון לאחר שיפוץ אנו הכתובת.

ניקיון, חומרי ניקיון, ניקיון רצפת פרקט

חברת ניקיון ביהוד – מה צריך לדעת?

הקבלן על פי רוב מבצע ניקוי ראשוני לדירה שרכשתם, אך כמעט תמיד לאחר קבלת המפתח שיפצתם, ואתם צריכים שוב פעם ניקיון לאחר שיפוץ. החומרים שנשארו לאחר השיפוצים אינם חומרים קלים לניקוי ולכן, עוזרת הבית או שכמותה לא יוכלו להתמודד עם זה, ללא כלים ומכשור מתאים. המכשור בה נעזרת חברת ניקיון לאחר שיפוץ מתחיל בשפכטלים מקצועיים לגירוד, חומרי ניקיון מתאימים, וכמובן שואבים מיוחדים ומכונת פוליש.

כל ניקיון בית או דירה לאחר שיפוץ מתחיל בחלק העליון של כמו, תריסים וחלונות, ארונות, חדרים רטובים וכיו"ב, והשלב הסופי הוא פוליש לרצפה. הטיפול לרצפה שונה מאד מרצפה לרצפה, יש רצפות שניתן למרוח בווקס או בפוליש אקרילי, ואחרות שרק קרצוף וניקוי בעזרת מכונה יספיק להן. יש לציין שגם חומרי הניקוי המשמשים לפוליש שונים מרצפה לרצפה, ולכן צריך להיות זהיר ומקצועי ביותר על מנת להימנע מטעויות. חברתנו עוסקת בתחום זה שנים רבות ומעסיקה עובדים שעברו הכשרה מקצועית, ובשירותי ניקיון ביהוד מונוסון אנו מומלצים.

ניקיון בית חדש – מידע רלוונטי

חברת ניקיון בית חדש מורכב יותר מאשר ניקיון דירה חדשה, ראשית מפאת השטח שהרבה יותר גדול, ושנית בגלל החלוקה למספר מפלסים.

כשאנו מגיעים לשירות כזה אנו מצטיידים בכלים מתאימים לדוגמה, שואבי מים גדולים יותר, סולמות גבוהים וכמובן עובדים נוספים לפי גודל הבית. ניקוי המדרגות לדוגמה חייב להיעשות בזהירות, ללא כמויות מים מופרזות שנוזלות מטה ומרטיבות את הקירות. בבתים ודירות רבים מניחים פרקטים בחדרי השינה ובכלל, ואז השימוש במים חייב להיות הרבה יותר מבוקר. חברת ניקיון ביהוד אחראית תדאג גם שעובדיה יהיו מצוידים בלבוש המתאים לעבודה כמו, מגפיים מגומי המבודדים הולכת חשמל. חברת ניקיון כמו שלנו אחראית גם כן כלפייך הלקוח ומבטחת את עצמה ואת עובדיה, בביטוח צד ג'.

פוליש לרצפה עם מכונה

פוליש לכל סוגי המרצפות

בתחום פוליש לרצפה מגוון השירותים שאנו מספקים רחב, יש סוגים רבים של רצפות ואנו מבצעים פוליש לכל סוגי המרצפות. פוליש לרצפת טראצו נעשה בשתי אפשרויות, פוליש קריסטלי למראה רטוב או פוליש ווקס שהמראה הוא גם כן יפה אך מעט מחליק. ניתן לבצע ליטוש המחדש את רצפת הטראצו בעזרת רשתות יהלום, או ליטוש אבן המיישר גם את הבדלי הגבהים בין האריחים.

פוליש לגרניט פורצלן אינו ניתן לביצוע אך ניתן לחידוש, בעזרת חומר בשם h.g אנו מסירים כתמי לכלוך וגם בין החריצים. פוליש לרצפת צפחה וטארקוטה אנו מבצעים במומחיות רבה, לטרקוטה בשמן פשתן ולרצפת צפחה בעזרת סילר s680 כמו כן אנו מבצעים פוליש למשטחי בטון, רצפות מצוירות, משטחי ספורט המכוסים בלינולאום, כל סוגי השיש הטבעי והמלאכותי ועוד.

 

מחירון חברת ניקיון ביהוד – קיץ 2023

ניקיון דירה לפני כניסה עד שטח של 40 מ"ר
החל מ 1250 ש"ח
ניקיון דירות מרוהטות בשטחים זהים כלומר עד 40 מ"ר
החל מ 1450 ש"ח
ניקיון דירות לאחר שיפוץ (ריקה מתכולה) עד 40 מ"ר
החל מ 1300 ש"ח
הברקת קריסטל
רק 18 ₪ למ"ר
ליטוש רצפה ישנה ביהלום
רק 35 ₪ למ"ר

א. ניקיון דירה לפני כניסה(ריקה ללא רהיטים) עד שטח של 40 מ"ר 1250 ש"ח לא כולל מע"מ.

ב. ניקיון דירות מרוהטות בשטחים זהים כלומר עד 40 מ"ר תוספת של 200 ש"ח לא כולל מע"מ.

ג. ניקיון דירות לאחר שיפוץ (ריקה מתכולה) 40 מ"ר, 1300 ש"ח ותוספת למרוהטת 250 ש"ח + מס.

ד. כל 10 מ"ר נוספים תוספת של 150 ש"ח וכמו כן תוספת של פוליש ווקס לרצפה 120 ש"ח בנוסף.

לבירורים ולייעוץ ראשוני חייגו 052-6881837 למני או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם מקצועית"

 

חברת cleaning-service וותיקה מאד בתחום שירותי ניקיון ופוליש ביהוד מונוסון, צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת ניקיון ביהוד מונסון - cleaning service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת ניקיון ביהוד מונסון - cleaning service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר