חברת ניקיון בקריית אונו

תוכן עניינים

חברת ניקיון  בקריית אונו וותיקה ומקצועית – מבצע לסוף שנת 2023

ניקיון דירות חדשות ולאחר שיפוץ זה אנחנו, ובנוסף כחברת פוליש זה יכלול פוליש לרצפה. גם לאחר כל עבודות השיפוץ, או שסתם רציתם לעשות מן אוברול של ניקיון לפני החגים. כשאתם קוראים שורות אלו כבר הבנתם שאתם חייבים עזרה מחברה ל-ניקיון בתים. אנו חברת ניקיון ופוליש, שמבצעת ניקיון שישנה את נראות הבית, וישדרג את הנוחות בו. חברת ניקיון בתים מסוג מה שהוזכר לעיל, אנו הכי טובים עבורכם לקבלת תוצאות מרשימות.

חברת ניקיון בתים בקריית אונו.

נסביר את הסיבות שצרכים חברה מקצועית לסוג עבודות כאלו לדוגמה, דירה חדשה שרכשתם  מהקבלן, עדיין נשארת מלוכלכת ומאובקת בכל פינה ופינה. אז איך מכל חברת ניקיון בקריית אונו נוכל אנו למצוא חברה מקצועית אמינה וזולה, כזאת שעבור מחיר הוגן ולא יקר תבצע לנו את הניקיון ותשמור על הבית. 

ההצעה שאנו כ-חברת ניקיון בקריית אונו ממליצים לכם היא, לבקש מבעל המקצוע להגיע לביתכם ולתת לכם הצעת מחיר, כך בוודאי תוכלו למנוע מעצמכם עגמת נפש. משא ומתן מחודש בבוקר יום ביצוע העבודה מנותן השירות אינו משאת נפשכם, ולכן הצעת מחיר מוקדמת במקום היא אמורה למנוע מקרים מעין אלו. 

הזמנה טלפונית היא מלכודת ידועה, הקבלן המבצע יאמר לכם שדיברתם בטלפון על משהו אחר למרות שתיארתם במדויק איך נראית דירתכם.  המחירים המוקפצים על ידי חברות הניקיון השרלטניות הוא לפעמים בלתי נתפס וזה מרגיש נורא, לכן התעקשו שבעל העסק יגיע ויגיש לכם את הצעת המחיר במקום. לזכור תמיד לבקש המלצות מהסביבה הקרובה לכם בקריית אונו, כך תוכלו לבדוק שזה לא איזה המלצה סדרתית, ומדובר בחברת ניקיון בתים רצינית.

אנו כחברה המספקת שירותי ניקיון דירות לפני ואחרי מעבר, מקצועית בתחום הספציפי הזה כבר מעל שלושה עשורים, אנו מספקים לעבודות מסוג אלו, עובדים מיומנים וותיקים ומכשור מקצועי וחדשני. אצלנו אין עבודה שהיא קטנה או גדולה מדי עבורנו, אנחנו תמיד נשלח נציג שלנו שיגיש לכם הצעת מחיר כתובה וכמובן יתאם ציפיות.

זכרו ! הידע, המקצועיות, והניסיון שלנו כחברת ניקיון בקריית אונו, מאפשרים ניקיון יעיל חסכוני ובטוח.

 

פוליש לרצפה – עוד שירות של חברת ניקיון

יש מקרים רבים שהקבלן או השיפוצניק השאירו על רצפת הדירה המון לכלוכים קשים מכל מני סוגים, וכל מה שאנו מנסים לעשות כפעולות ניקוי בעזרת חומרי ניקוי שקנינו אינן עוזרות. הנושא הזה של טפול ברצפות מצריך חברת פוליש מקצועית ומנוסה שיודעת לבצע זאת, המשכילה לזהות את סוג האריחים ששמתם ולהשתמש בחומרים מתאימים, על מנת לשמור על הטקסטורה של האריחים ולא לפגוע בהם.

רצפות כגון גרניט פורצלן שהן כבר כשני עשורים מככבים כמעט בכל בית בישראל, אינן צריכות כל חומר הברקה שימרח עליהן אחרת במשך שטיפות מרובות יתחילו להשחיר ולהראות זוועה. רצפה ישנה מצריכה לפעמים השחזה קלה (ליטוש בגרגירי אבן יהלום) על מנת להסיר את כל השכבה הישנה, ולגלות את המרקם המקורי ולהבריק את המרצפות בהברקה קריסטלית או פוליש ווקס. עוד בנושא פוליש לרצפה.

רצפת שיש ישנה ניתנת לחידוש מוחלט ולהחזרת השיש למצב קנייתו וגם לאחר שנים רבות, בשיש כמובן יש כדאיות לחדש אותו בליטוש יהלומים כי הוא הרבה יותר יקר מאשר כל שאר הרצופים. מראה השיש לאחר הטיפול מקפיץ את אותו ומעשיר את נראות הבית בצורה בלתי רגילה, אז מה עדיין לאחר כל האינפורמציה שקראתם, יש לכם ספק איזה חברה  אתם בוחרים?

 

מחירון חברת ניקיון בקריית אונו – קיץ 2023

ניקיון דירה לפני כניסה עד שטח של 40 מ"רהחל מ 1250 ש"ח
ניקיון דירות מרוהטות בשטחים זהים כלומר עד 40 מ"רהחל מ 1450 ש"ח
ניקיון דירות לאחר שיפוץ (ריקה מתכולה) עד 40 מ"רהחל מ 1300 ש"ח
הברקת קריסטלרק 18 ₪ למ"ר
ליטוש רצפה ישנה ביהלוםרק 35 ₪ למ"ר

לבירורים ולייעוץ ראשוני חייגו 052-6881837 למני או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם מקצועית

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת ניקיון בקריית אונו - cleaning service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת ניקיון בקריית אונו - cleaning service

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר