חברת פוליש וניקיון

תוכן עניינים

מחפשים חברת פוליש וניקיון לדירה חדשה?

הכירו את חברת פוליש " קלינינג סרוויס" שתעשה זאת עבורכם עבודה מקצועיות, עם חומרים איכותיים, במחירים שפויים. אצלנו זה כמו משפחה מעבר לשירות המושלם, היחסים שנרקמו ונרקמים ביננו ללקוחות, מהאמון שבנינו. 

להזמין חברת ניקיון ופוליש הנכנסת אליכם לבצוע ניקיון בית חדש שרכשתם, מלווה בחששות לא מעטים. אתם חוששים לארונות הבית, ואתם חוששים לכלים הסניטרים בחדרים הרטובים, ולכן צריך לבדוק היטב. באם החברה שתקשרתם איתה בסביבתכם, בקשו שיגיעו להצעת מחיר ואחרת, שלחו סרטון ותאמו צפיות.

פוליש לרצפה החל מ – 500 ש"ח 

*לחדר, בהזמנת ניקיון לדירה.

לחברת קלינינג סרוויס קיים מגוון שרותי פוליש. להזמנת שירות וקבלת הצעת מחיר התקשרו אלינו למספר 050-8092617

רוצים לקבל הצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו אלינו:​

חברת פוליש וניקיון לאחר שיפוץ

אנחנו חברת ניקיון ופוליש לאחר שיפוצים ובנייה, מקצועיים בתחום שכולל פוליש לרצפות, וניקיון בתים. תחום נוסף שלנו הוא חידוש מרצפות העשויות אבן טבעית וסינטטית, ופוליש כמו פוליש קריסטל ואקרילי. המחירים שיצאנו במבצע לשנת 2023 מוכחים שאנו תחרותיים, וההזמנות מוכיחות שכוחנו הוא השירות.

אנו חברת פוליש מקצועית לכל סוגי המרצפות הקיימים בארץ, ומומחים ברצפות מצוירות, ורצפות שיש.

חברת פוליש מקצועית לרצפה.

קלינינג סרוויס היא חברת ניקיון ופוליש המובילה בארץ בתחום ניקיון דירות ובתים. אנו מומחים בניקיון בתים אחרי שיפוץ וגם בניקיון בתים ודירות חדשים, וניקיון הבתים כולל פוליש. כחברה המתמחה בשירותי פוליש עם התחייבות לתוצאות, לקוחות רבים, עשו דרכנו פוליש וניקיון. אנחנו יכולים להבטיח לכם שמרצפות ביתכם יקבלו את המיטב, מהידיים הטובות בארץ, ובמושלמות.

חברת פוליש וניקיון

פוליש לבית מומלץ לעשות אצל חברת פוליש מקצועית, שיודעת איך לעשות זאת כמו שצריך. לגמר מושלם ולתוצאות לרצפה מבריקה לאורך זמן, עשו זאת אתנו ותרוויחו, ואלו לא סתם הבטחות. אז מה אנחנו בחברת פוליש Cleaning Service עושים, על מנת שהמרצפות, יהיו מבריקות ונוצצות. אנו משתמשים במכשור חדיש, ובחומרים הכי טובים להגיע לתוצאה שהרצפה תבריק, ברמה גבוהה.

למה דווקא אנחנו

ראשית כל אנחנו מקצוענים ואנחנו עושים זאת שנים רבות בכל הארץ, ואנו מומלצים מלקוחות רבים. במהלך שנים אלו שיפצנו וניקינו מספר עצום וסוגים שונים של רצפות בבתים ודירות, וכך רכשנו ניסיון . כחברה וותיקה שירותי פוליש לבית שאנחנו מעניקים הם  בוודאי מהטובים בארץ, ואולי, הטובים ביותר.

אנחנו דוגלים באמירה שהלקוח צודק תמיד, ואנו מתייחסים ללקוח ברגישות וסבלנות, ומתאמים ציפיות. חברתנו מקצועית בשירותי ניקיון דירה חדשה או ניקיון לאחר שיפוץ, והעובדים שלנו שואפים  לשלמות. כ-חברת פוליש וניקיון חשוב לנו לתת לכם שירות אמין ומחיר הוגן, על מנת שתכנסו למשפחה שלנו. לנו חשוב שבסופו של יום, ולאחר שנסיים לבצע לכם את ניקוי הדירה או פוליש קריסטל, תשתפו חברים. אנו מבטיחים לכם שתצאו מאתנו עם חיוך על הפנים, משירות מעולה שקיבלתם, ושתקבלו גם בעתיד.

חברת ניקיון ופוליש

ניקיון בתים מקצועי ואמין מחברת פוליש וותיקה

חברת פוליש לרצפה ישנה

חידוש רצפה שנשחקה וספגה כתמים לאורך זמן, תחום שאנו מכירים היטב, ושיחסוך לכם כסף. רבים ממהרים להחליף רצפות כשמשפצים, טעות! ליטוש ופוליש לרצפה ישנה, פתרון מהמם וזול.

רצפות ישנות שגדלנו עליהם, יכולות להפוך ולהיראות כרצפת שיש טבעי, וההברקה כמו חלום. המרצפות של פעם, רצפות שיש ומרצפות אבן בכלל חזקות יותר, ויכולות להתחדש פעמים רבות.

רצפה לאחר ליטוש ביהלומים, נראית כמו לובי בבית מלון ושטח אחיד, וזה בנוסף לחיסכון הכספי. לא מעט פעמים פוליש לרצפה ישנה בהברקה קריסטלית, יכול להיות פתרון מספיק טוב לרצפה.

כל סוגי הפוליש במקום אחד

  1. פוליש קריסטל לרצפה
  2. פוליש אקרילי לרצפה
  3. פוליש ווקס לרצפה
 

פוליש לרצפה:

הפוליש הרגיל הוא הפתרון הסטנדרטי להברקת רצפות ופרקטים. פוליש זה מכיל תרכובות שונות המעניקות ברק והגנה למשטחים. ניתן למצוא גרגרי פוליש בגדלים שונים המתאימים לשימושים שונים. הפוליש נפשט על פני הרצפה ומוברק בעזרת מכונות וצמר פלדה.

פוליש ווקס לרצפה:

פוליש ווקס הוא פתרון פופולרי להברקת רצפות ופרקטים. הפוליש הזה מכיל תרכובות שונות שיועדו ליצירת ברק מבריק על פני המשטחים. נפוץ לשימוש בבתים, משרדים ומקומות ציבוריים, הפוליש ווקס מסייע לשמור על הרצפה נקייה, מבריקה ומגוננת מפני נזקים קטנים כמו שחיקה וקרני השמש.

פוליש קריסטל לרצפה:

פוליש קריסטל הוא פתרון מתקדם להברקת רצפות אבן כמו שיש ומרצפות טראצו. הפוליש כולל חומר קוורץ נוזלי שנפזר על הרצפה ונברך בעזרת צמר פלדה מיוחד, יוצר מראה מבריק ומופלא המשדרג את מראה הרצפה.

פוליש אקרילי לרצפה:

הפוליש האקרילי הוא פתרון עכשווי המיועד לרצפות כמו בטון מוחלק ואבן חיצונית. הפוליש האקרילי מכיל חומרים פולימרים שנוזלים ומתייבשים, והם עמידים בפני קרני השמש.

הסרת שטיחים

הסרת שטיחים מקיר לקיר הפך להיות מודרני, לקוחות רבים מעוניינים בהסרת השטיח ופוליש. לרוב לאחר הסרת השטיחים נגלת רצפה מרוחה בדבק, במצב זה מסירים את הדבק ומקרצפים.

ישנן מקרים שהשטיח הודבק בדבק מגע, לא לפני שעבר מתיחה קודם, וספוג הודבק לרצפה. במקרים כאלה לאחר הסרת השטיח, יש לפרק תשתית [לייסט שהוברג לרצפה] לצידי הפנלים.

שלב הבא הוא הסרת הספוג הדבוק למרצפות, ולאחר מכן מבצעים ליטוש ברשתות יהלום. לסיום מקרצפים את הרצפה עם מכונת פוליש, ומברקים בפוליש קריסטל, או בפוליש ווקס.

ניתן בהחלט לחדש פרקטיים מעץ טבעי, בעזרת שיוף השכבה הבלויה, ומריחת שמן פרקטיים. משטחי בטון מוחלק שנשחקו ניתנים לחידוש, וזה כולל החזרת הפיגמנט במשטחים מסוג קורודור.


חברתנו יצאה במבצע מחירים לשנת 2023 לכל פוליש, וזה כמובן כולל ניקיון.

 

פוליש קריסטל עד 40 מ"רהחל מ-1200 ש"ח
ניקיון דירה לאחר שיפוצים כולל פוליש ווקסהחל מ- 1300 ש"ח לדירת חדר
ניקיון דירה חדשה כולל ניקוי רצפה (ללא פוליש)החל מ- 1250 לדירת 2 חדרים
פוליש לחדרי מדרגות (לא כולל קרצוף)החל מ 350 ש"ח לקומה
קרצוף ופוליש כולל חיפוי שיש בקירותהחל מ 450 ש"ח לקומה
הברקת קריסטל לדירההחל מ 20 ₪ למ"ר
ליטוש רצפה ביהלום לדירההחל מ 15 ₪ למ"ר
  • ניקיון דירה לאחר שיפוצים כולל פוליש ווקס החל מ- 1300 ש"ח לדירת חדר.
  • ניקיון דירה חדשה כולל ניקוי רצפה החל מ- 1250 לדירת 2 חדרים ללא פוליש.
  • פוליש קריסטל החל מ-1200 ש"ח עד 40 מ"ר וכל מ"ר נוסף רק 15 ש"ח.
  • פוליש לחדרי מדרגות רק 350 ש"ח לקומה לא כולל קרצוף.
  • קרצוף ופוליש רק 450 ש"ח לקומה, וזה כולל חיפוי שיש בקירות.
  • הסרת שטיחים מקיר לקיר 1200 ש"ח עד 12 מ"ר וכל מ"ר נוסף 65 ש"ח

מחפשים חברה לניקוי ופוליש? הגעתם למקום הנכון!

cleaning service חברת ניקיון ופוליש החברה המובילה והמקצועית ביותר, לבצוע ניקיון בתים ודירות. לכשתתקבל פנייתכם אילנו נשרת אתכם בסבלנות, ולבקשתכם, תקבלו מספר המלצות ומהסביבה. לא כל המבצעים מפורסמים בעמוד זה ולכן, תוכלו לגלוש לדפים נוספים כמו, חידוש רצפות ופרקטיים.

אנחנו מחדשים רצפות ישנות כמו: רצפת שיש או כל רצפת אבן, ומגעים לתוצאות של לובי בבתי מלון.

לידיעתכם, החלפת הרצוף הקיים יגרום להוצאה של עשרות אלפים, לעומת אלפים בודדים לחידוש. אנו מנקים בתים ודירות מאתגרים, ניקיון דירות אחרי שיפוץ, ניקיון דירות לפני מעבר וניקיון בית חדש.

התקשרו אלינו למספר 050-8092617 לכל שאלה, להמלצה או ייעוץ, וכמובן להזמנת שירות הניקיון. ניתן גם לשלוח לנו הודעה דרך הוואטצאפ ואנו חוזרים במהרה לכל פניה, ואפשר להשאיר הודעה

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת פוליש וניקיון

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת פוליש וניקיון

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר