חברת ניקיון לבתים חדשים

תוכן עניינים

חברת ניקיון לבתים חדשים מומלצת

חברת ניקיון לבתים חדשיםחברת ניקיון לבתים חדשים היא חברה שתעניק לכם שירותי ניקיון בתים ודירות חדשים ויתנו לכם באמת תחושה של בית חדש היישר מהניילון. קיבלתם את מפתחות הבית החדש שלכם? סיימתם את כל העבודה המלכלכת בדירה החדשה לאחר כל השינויים שבצעתם?

כנראה שאתם הגעתם למקום הנכון כדי לקבל שירות מהאימפריה של ניקיון, מחברת ניקיון cleaning-service אשר תשרת אתכם נאמנה ולא תחסכו במילים להמליץ על תוצאות מושלמות בניקיון דירתכם או הבית החדש שרכשתם.

בדרך כלל בנדלן חדש אם דירה בית או משרד, חומרי הבנייה או השיפוצים שנעשו השאירו לא מעט לכלוך קשה ועקשני להסרה.

לנישה הזאת של עבודת ניקיון דירות אתם צריכים בהחלט לבדוק היטב חברה מתאימה, שתעשה עבודות מסוג זה תוך הקפדה ושמירה על הרכוש שלכם.

אנו חברה מנוסה מאד כבר הרבה שנים מצוידים במישור חדיש ומקצועי, ועובדים מוכשרים שרכשו את ההכשרה שלהם אצלנו.  העובדים שלנו לאחר ההכשה מומחים בניקיון בית חדש שזה עתה סיימתם לבנות, או דירה חדשה שנמסרה לכם ע"י הקבלן המבצע.

לרוב בדירה סטנדרטית עד 5 חדרים יעבדו שני פועלים כשאחד הוא עובד וותיק רב שנים, והעוזר שגם הוא עובד רק לאחר השתלמות שעבר שהיא לא פחות משנה וגילו מעל 25 שנים.

אנו מקפידים לשמור על כל מוצר ומוצר שאנו מנקים עם הדגש על מוצרי הנירוטה והניקלים, שרגישים מאד לחומרים שרוב חברות משמשות בהם. אז נכון כדי לפרק לכלוך קשה כתוצאה מהבנייה או השיפוץ, צריך להשתמש לפעמים בחומרים חזקים, אבל אצלנו זה נעשה בשיא הרגישות תוך שמירה מוחלטת, על המוצר אותו אנחנו מנקים.

הסיומת של העבודה זאת מומחיות בפני עצמה! אנו מוודאים שכל החלונות מבריקים הנותנים תחושה של אין חלון, שהחרסינה בחדרים הרטובים והקרמיקה מבריקים ללא סימני רובה צבע או נזילות מים, ושהרצפה לא נראית כמו מרוחה בסמרטוט שעבר זמנו.

בתור חברת ניקיון אנו מתחייבים לעבודה ברמה אחת מעל כל חברות הניקיון המתחרות!

פוליש לדירה חדשה מרוצפת בשיש

במקרים לא מעטים אנו נתקלים בלקוחות שהחליפו את המרצפות שהקבלן נתן בריצוף שיש או טראצו, או שרצפו מלכתחילה ברצוף שהוא לא הגרניט פורצלן הנפוץ.

במקרים שכאלה אנו חייבים לבצע פוליש לרצפה ע"י חומרים פולימרים  מתאימים, ושאינם קשורים לניקיון הנכס. לכן לכם הלקוחות עדיף בהחלט שבעל חברה יגיע אליכם, יגיש לכם הצעת מחיר בכתב, ויפרט את תהליך הפוליש שאמור להתבצע.

חובתכם לאחר מכן או בהמשך תהליך הזמנת בצוע עבודת הניקיון והפוליש, לבדוק את אמיתות דבריו עם היבואן או המפעל ממנו רכשתם את הרצפה. רק לידע כללי פוליש קריסטל מאד מתאים לרצפת שיש הוא שומר על איכות השיש לאורך זמן, ומונע סימנים של גרירות רהיטים ואינו מחליק כלל.

פוליש אקרילי מתאים מאד למשטחי בטון באולמות תצוגה או על משטחי ספורט המראה מהמם ובטוח מאד בפני החלקה. אנו יכולים לומר לכם בוודאות ובהתחייבות, שאת כל תחום הניקיון של בתים ודירות לאחר שיפוץ או לאחר בנייה, אנו מבצעים הכי מקצועי אמין ואיכותי בענף.

בתים חדשים שהריהוט כבר נכנס

קורה מה לעשות הייתם חייבים למסור את הדירה הישנה שלכם לרוכשים, והייתם חייבים להעביר את התכולה לאן שהוא, נו אז מה עושים ? הפתרון האידאלי היה לדירה החדשה שלכם.

במקרים כאלו אנו מנקים 2 או 3 חדרים פנויים ולאחר שמסיימים לגמרי, מעברים לחדרים שהסתיימו את כל הארגזים והתכולה, ומסיימים את שאר עבודת  בזהירות ואחריות.

ניקוי שטיחים וריפודים

במידה והרהוט נמצא ואתם זקוקים גם לניקיון הריפודים או השטיחים?, אנו מבצעים ניקוי שטיחים ומערכות ישיבה סלוניות בבית הלקוח ע"י מכשור חדיש ומקצועי, וברמת תוצאה שאף חברת ניקיון שטיחים בארץ אינה יכולה להגיע. אל תהססו תנו ללקוחות שלנו לספר עלינו.

מחפשים חברת ניקיון לבתים חדשים ? צרו איתנו קשר עכשיו ונציג שירות שלנו יעזור לכם למצוא את השירות המתאים לכם, במחירים סבירים מהחברה הכי מקצועית בתחום.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

SOFA WEB 1

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
SOFA WEB 1

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר