פוליש וניקיון לחדר מדרגות

תוכן עניינים

מחפשים פוליש לחדרי מדרגות?  נמאס לכם שערך הדירות יורד?  אז פוליש וניקיון לחדר מדרגות הוא פתרון מתאים שחברת cleaning-service מספקת.

כשחדר המדרגות שלכם הוזנח משך שנים, הכניסה לדירתכם הופכת לבלתי נסבלת, המראה דוחה, חייבים לעשות משהו על מנת לשפר זאת.

פוליש לחדרי מדרגות

פוליש לחדרי מדרגות שומר על נראות של הבניין לאורך זמן וללא ספק, שומר על ערך הדירה בזמן מכירה. 

סביבה נעימה ונקייה ותחזוקה שוטפת של חדר המדרגות, תגדיל את הסיכוי למצוא שוכרים וקונים פוטנציאלים, והעסקה תתבצע מהר יחסית. אתם יודעים שצריך לעשות משהו בנושא אבל מה לעשות, וועד הבניין והדירים אינם רוצים להשקיע בשיפוץ ומה שנותר הוא, להשקיע מינימום ולקבל תוצאה מרשימה. פוליש וניקיון לחדר מדרגות בבניין בהחלט יכול לשנות את המצב כך, שהחוויה שלכם תשתנה למראה חדר מדרגות נקי ומבריק. יחד עם העובדים המקצועיים שלנו ננקה ונקרצף את חדר המדרגות, לאחר מכן נמרח חומר מיוחד למדרגות, ונבצע פוליש לרצפה בין הקומות ובלובי. ניתן לבצע שירותים נוספים על מנת לשדרג את חדר המדרגות כמו, ניקוי קירות חיפוי, ליטוש המדרגות בדיסק יהלום, ואפילו סיוד ופוליש קריסטל. בהמשך המאמר נפרט יותר לפי נושאים מהם האופציות הטובות והלא יקרות, ליפות את חדר המדרגות שלכם, ובהוצאות שלא בשמים. 

תוצאת תמונה עבור ליטוש חדר מדרגות
פוליש וניקיון לחדר מדרגות משפר את הנראות של בניין המגורים שלכם

מה כולל פוליש לחדרי מדרגות

אפשרות ראשונה

ניקוי חיפוי קירות השיש בחדר המדרגות, ניקוי חלונות בכל הקומות ובלובי הכניסה, ניקוי וקרצוף קירות ורצפה בחדר אשפה, ניקוי מחסנים ומקלטים ומעליות שירות, קרצוף בעזרת מכונה בלובי ובמעברים, ופוליש לרצפה בווקס או פוליש קריסטל.

אפשרות שנייה

אפשרות נוספת היא חידוש חדר מדרגות שנפגע כתוצאה מחומרים כימיים כמו חומצת מלח, או כל חומר אחר שגרם לחספוס והשחרה של המדרגות. האפשרויות הן  א. ליטוש מדרגה בניירות לטש על בסיס מים ובמקרים חמורים יותר, ב. ליטוש בדיסק יהלום לחידוש המדרגות. בשני מקרים אלו מבצעים מריחת סילר שאינו מחליק כלל למדרגות, ושומר על המדרגות ומונע ספיגה לאורך זמן.

פוליש וניקיון למדרגות מחירים

האפשרות הזולה כשחדר המדרגות נמצא במצב סביר, המדרגות השחירו מעט אך ללא חספוס ואז, פוליש וניקיון למדרגות יהיה במינימום הוצאה.

נתחיל אנו באפשרות הראשונה שהיא ניקיון כללי ופוליש, ולציין שהשירות אינו כולל, ניקיון לאחר שיפוץ בחדר המדרגות. במידה ונעשה שיפוץ בחדר המדרגות, נציג של חברתנו יגיע יתאם ציפיות, ויתמחר את השירות לפי כמות העבודה. מחיר השירות של ניקיון ופוליש לחדר המדרגות ינוע בן 250 ל 350 שח לקומה לא כולל מע"מ. האפשרות השנייה מתחלקת לשני חלקים הראשון הוא ליטוש המדרגות בנייר מים, וקרצוף המשטחים עם מכונה לפני מריחת הווקס בלוביים. לאחר ליטוש מדרגות הנעשה ידנית, מורחים סילר המונע ספיגה חוזרת של השחרה, והמדרגות יחזיקו לאורך זמן. ביצוע עבודה זאת המחיר ינוע בן 400 ל 500 ש"ח לקומה לא כולל מע"מ. אפשרות נוספת היא חידוש המדרגות והמעברים לחלוטין כלומר, שיוף של המדרגות בדיסק יהלום וגילוח של כל המרקם העליון. לאחר ליטוש מדרגות בדיסק המדרגה הופכת להיות חדשה, כאילו רק עכשיו יצרו אותה. פעולה זאת כרוכה בהמון אבק לכן אנו אוטמים את תחתיות הדלתות של הדיירים, כך שלא חודר כלל אבק לבתים.

תוצאת תמונה עבור ליטוש חדר מדרגות
חידוש חדר מדרגות מראה חדש לחלוטין ומבריק במיוחד

ליטוש מעברים [הלובים]

לאחר סיום ליטוש המדרגות, אנו מלטשים את המעברים עם רשתות יהלום בעזרת מכונה, ומסירים את השכבה העליונה. לסיום הפרויקט מורחים סילר על המדרגות וגם במעברים על מנת למנוע ספיגה, ומבריקים עם כרית הברקה. המראה שתקבלו יהיה חדר מדרגות חדש לחלוטין המחירים, רק 1000 עד 1350 לקומה לא כולל מע"מ.

הסרת שטיחים ממדרגות

לפני שנים רבות בתיםרבים היו מדביקים שטיחים על המדרגות, אז היום יותר ויותר בתים מזמינים שירת של הסרת שטיחים ממדרגות. הסרת השטיח וניקוי הדבק אינן פעולות פשוטת ראשית, הסרת שטיח מקיר לקיר לאחר שהונח שנים על המדרגות, היא עבודה קשה בפני עצמה. לאחר שמסירים את השטיח מהמדרגות, צריך להסיר את כל הדבק שנמרח בעזרת שפכטל, ורק לאחר מכן ללטש. גם ללטש אינה פעולה כל כך פשוטה, היות ועל הפנלים ובאזורים הלא פשוטים לליטוש בדיסק, גם כן הודבק שטיח. אנו בעלי ניסיון רב בנושא זה יודעים לעשות זאת באופן הכי מקצועי, ולהחזיר את המדרגות למצב החדש שהיו קודם הנחת השטיחים. המחיר לשירות זה הוא כ 2000 ל 2200 ש"ח לקומה לא כולל מע"מ.

ניקיון חדרי מדרגות בשוטף 

ניקיון חדרי מדרגות בשוטף הוא גם כן שירות שאנו מספקים, שירות זה כולל ניקיון של לפחות יומיים שבועיים.  אופציה א, ניקיון שכולל שטיפה של חדר המדרגות, ניקוי מעליות , והברקת מראות מעלית ובלובי כניסה. המחיר לאופציה א 350 שח לקומה לחודש לא כולל מע"מ אופציה ב, שבנוסף לאופציה הראשונה יתווסף ניקוי של ווטרינות בלובי הכניסה, וניקוי חדרי האשפה. המחיר לאופציה ב 470 ש"ח לא כולל מע"מ. אופציה ג, כוללת בנוסף לשתי האופציות הראשונות הברקת לובי הכניסה אחת לחודש בפוליש קריסטל. המחיר לאופציה ג 600 ש"ח לחודש לא כולל מע"מ. ניקיון חדרי מדרגות בשוטף מתבצע אצלנו בעזרת, עובדים העוסקים אך ורק בתחום זה, ומשתמשים בחומרי ניקוי מהטובים ביותר.

חברת פוליש וניקיון בערים רבות

חברת פוליש וניקיון cleaning-service היא חברה גדולה ופרוסה עם סניפים בערים רבות, בתל אביב בראשון לציון, בנתניה, ברחובות ועוד.

אנו מתנהלים מסביב לשעון 24 שעות ביממה. אנו גם כן מתחייבים לשירות מקצועי אמין וזול, וכל זאת תחת שירות אדיב ועובדים יהודים.

אנו מספקים שרותים רבים נוספים כמו ניקיון בתים ודירות חדשות וישנות, כולל פוליש מכל הסוגים לכל סוגי הרצפות הקיימות ובעולם.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת פוליש לבית

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת פוליש לבית

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר