פוליש לריצוף גרניט פורצלן

תוכן עניינים

פוליש לריצוף גרניט פורצלן מט שונה באופן הביצוע, לרצפת פורצלן מבריקה, לכן צריך לניקוי הרצפה חברת פוליש מקצועית .ובכן נבהיר תחילה, פוליש לרצפה בהקשר לרצפות פורצלן אינו מתייחס לנושא ההברקה, אלא כשמו בלעז קרצוף כפעולת ניקוי המתבצע בעזרת מכונה.

כבר מעל לעשרים שנה רצפת הפורצלן הופיע בארצנו, ובמשך השנים המבחר רק עולה בהמון דוגמאות מקוריות, בסגנון מט או מבריק. הדוגמאות לרצפה מבריקה הן רבות ולא פחות מהן רצפות בסגנון מט, נפתח ברצפת גרניט פורצלן מט ונסביר כיצד ניתן לטפל בהן.

אז כמו שאמרנו, ריצוף פורצלן מט מלא דוגמאות שחלקן מחוספסות וחלקן פחות, חלקן דמויות פרקט שצריך לשמור מאד, וחלקן פחות. אם רצפה מט התלכלכה מחומרים לאחר שיפוץ הדירה, הטיפול הנדרש הוא, הסרת החומרים שנדבקו בעזרת מכונת פוליש ורשתות. כשרוב החומרים הקשים הוסרו בעזרת המכונה, מפזרים חומר המתאים לרצפת גרניט פורצלן מט, ומקרצפים עם מכונה ועזרים מתאימים.

פוליש לריצוף גרניט פורצלן מבריקה

גם לסוג רצפה זאת מתלווים ים של דוגמאות המחולקות, לדמויי השיש, דמוי בטון מוחלק, מצוירות בהמון דוגמאות, ולכולן מכנה משותף הן עדינות. רצפת גרניט מלוטשת מגיעה לרמת הברקה שלא קיימת באף אבן טבעית, אלא אם כן עברה תהליך של ליטוש ביהלומים, ולאחר מכן פוליש קריסטל. היתרון הגדול מלווה בחיסרון אחד גדול מאד והוא, עדינות הטקסטורה המתבטאת בזהירות מוגברת מגרירת רהיטים וכ"ו אחרת  המראה היפה יעלם.

הטיפול הנכון במידה והמדובר ברצפה שהתלכלכה בחומרי שיפוץ, הוא שונה בעזרים הנלווים למכונת פוליש, אך לא לחומר הניקוי. אסור בהחלט להשתמש בעזרים גסים להסרת הצבע והלכלוך, אלא בבדים עדינים הנמצאים מתחת למכונה, ובמידת הצורך גירוד בשפכטל עדין. גם הקרצוף הסופי לניקוי הרצפה באופן מוחלט, אמור להיעשות עם החומר המתאים לפורצלן ושאינו מכיל, נוזל הברקה כלשהו.

הברקה לרצפת גרניט פורצלן אסורה בהחלט

מדוע רוב החברות היצרניות של רצפות אלו מזהירים מלעשות פוליש? למה למעשה אסור למרוח על רצפות אלו מאומה? התשובה לכך היא החומר שהן עשויות. החומר ממנו עשויה רצפת הפורצלן הוא גרניט הנטחן לאבקה, ומעורבב עם חומר המייצב אותו, ונכנס לתנורים מכנים בחום של למעלה מ800 מעלות חום. החום הגבוהה יוצר צפיפות חומר גדולה מאד לרצפה, לכן אינו סופג לתוכו פולימרים כמו ווקס, או כל חומר הברקה אחר.

אם מורחים חומרי הברקה כל שהוא על רצפות אלו, החומר לא יספוג ותיווצר שכבה שמנונית, שתשאיר כל סימן דריכה של נעל וכיו"ב. חברת פוליש מקצועית כמו cleaning-service מבצעת ניקוי וגם פוליש לריצוף גרניט פורצלן, עם החומרים הטובים ביותר, והציוד המושלם לביצוע עבודה זו.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

ניקיון דירות אחרי שיפוץ

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון דירות אחרי שיפוץ

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר