פוליש לרצפה במחירי מבצע לחורף 2019

תוכן עניינים

 

כל שנה בתחילתה חברת ניקיון cleaning-service יוצאת במחירי מבצע, ועכשיו פוליש לרצפה במחירי מבצע לחורף 2019 . ישנן  רצפות שחלקן מוברקות בפוליש ווקס ולאחרות, מומלץ להבריק בפוליש קריסטל או אקרילי המתאים לפרקטים ולינולאום..

פוליש לרצפה במחיר מבצע "טראצו"

רצפות פשוטות וזולות שהיו מרצפים בעזרתן את הבית, המשותף להן הוא שההברקה שלהן נקראת פוליש ווקס. רצפת טראצו היא הרצפה שכולנו זוכרים מהעבר, רצפות אמנם ישנות אבל חזקות מאד העשויות מתערובת של מוזאייקה וחלוקי אבן טבעית. יש סוגים של רצפה זו, חלקם מעוטרים בחתיכות שיש מסוג חברון אחרים בשיש קאררה, ויש את היקרים יותר המעוטרים בפרלאטו רויאל.  המשותף לרצפות אלו נעשה באותו תהליך ביצוע, והגדלים שלהם לרוב מגיעים 30 ס"מ על 30 ס"מ, ן20 ס"מ על 20 ס"מ. רצפה זו ניתנת לחידוש היות ויציקת הטקסטורה שלהן היא למעלה משלושה ס"מ, ולכן אפשר ללטש ולחדש אותן  מספר רב של פעמים. תהליך החידוש נעשה על ידי מכונות מיוחדות המסירות את השכבה העליונה, ומגלות מרקם חדש. לאחר הליטוש הגס מבריקים בעזרת יהלומים מיוחדים לרצפות. תהליך מסוג זה הוא יקר יחסית לפוליש ווקס, אך זול מאד יחסית להחלפת ריצוף בבית .

פוליש ווקס וקריסל זול יותר

על פי רוב ההעדפה היא לנקות את הרצפה בעזרתי קרצוף הרצפה היטב עם מכונה, ולבצע בה פוליש ווקס ולהיעזר בפד הברקה..יש כמובן את האפשרות להבריק עם פוליש קריסטל שהוא מעט יותר יקר, ובהמשך המאמר נרחיב על כך. ועכשיו נעבור לנושא העיקרי שהוא, פוליש לרצפה במחירי מבצע לחורף 2019

מחיר לפוליש ווקס

חברת cleaning-service כפי שהוזכר יצאה בפתיחת חורף 2019 במבצעי מחירים על מנת להגדיל את קהל לקוחותיה. המחיר המומלץ לווקס לרצפת טראצו הוא 10 ש"ח למ"ר,  והיום מבצע לחורף 25% הנחה רק 7.5 ש"ח למ"ר.

פוליש קריסטל לרצפה

שיש הוא עולם ומלואו, יש כ-100 סוגי שיש שונים חלקם אבן טבעית רכה ואחרות קשות יותר, אם כן איזה פוליש קריסטל איכותי העשויה שיש הוא הטוב ביותר. נתחיל עם השישים הרכים המוכרים לנו ביותר מארצנו והם, שיש חברון, שיש מצפה, ואבן חלילה שהמשותף לכולן הוא שהם רכים. שיש רך נשחק יותר מהר משיש חזק, מראה האבן עם הזמן נראה מט שאבד יופיו ומומלץ, לחדש או להבריק אותו. פעולת ההברקה לסוגי שיש אלו נקרא הברקת קריסטל לרצפת שיש, פוליש קריסטל נעשה בשיטת המגנזיום מפזרים חומר קריסטלי ומבריקים, בעזרת מכונה וצמר אלומיניום. ההברקה נעשית במספר שלבים שהם חומר יסוד בראשונה, חומר הקריסטל להברקה, ולסיום מריחת סילר למניעת ספיגה בשיש. בשיש כמו פרלאטו רויאל רזינה שהוא שיש מלאכותי, ועוד סוגי שיש רבים שהם חזקים, אין צורך בפעולה השלישית מכיוון שאינם סופגים כלל. יש לציין שגם סוגי שיש אלו ניתנים לחידוש בדיוק כמו רצפת טראצו, וניתן ללטש אותן ולהחזירן למצבן החדש מספר רב של פעמים.

מחיר הברקת קריסטל

המחיר המומלץ לביצוע פוליש קריסטל לרצפת שיש הוא 15-20 ש"ח למ"ר, והיום מבצע לחורף 25% הנחה.

מחיר ליטוש לחידוש רצפת טראצו או שיש, נע בין 80- ל100 ש"ח למ"ר, והיום מבצע לחורף 15% הנחה

 

פוליש לרצפת גרניט פורצלן

רצפת גרניט פורצלן אינה מתאימה להברקה ולכן המילה פוליש אינה בדיוק במקומה, אז במקום זה נשתמש במילה קרצוף שהיא הרבה יותר נכונה לה. רצפה זו שהחלה דרכה כבר בסוף שנות השמונים במרכז תל אביב, ומאז כבר מרוצפת ברוב חלקי הארץ ובעיקר, בערים הגדולות. גרניט פורצלן היא רצפה הנעשית בתהליך מאד מורכב שבסיומו, התערובת נכנסת לתנור בטמפרטורות גבוהות, מה שעושה אותן עמידות מאד בפני שחיקה. היום מיצרים אלפי דוגמאות בריצוף זה המשוות להן מראה של שיש טבעי או כל ריצוף אחר ואפילו, מראה של פרקטים ועץ טבעי. גרניט פורצלן גם נעשית ברמות שונות של החלקה, מהמחוספסות ביותר בדרגה עשר, ועד למוחלקות ביותר שהנראות שלהן הם ממש כמו שיש. לאחר הריצוף ממלאים את החריצים שבין האריחים ברובה אקרילית או אפוקסי, והניקוי שלהן שונה מרמת החלקה גבוהה לרמת החלקה גסה. הרצפות המחוספסות מן הסתם מסובכות יותר לניקוי שכן חומרי השיפוץ שנמרחו עליהן, נכנסות לכל נקבובית פתוחה. הטיפול ברצפה זו מתבצע בעזרת חומר הנקרא h.g ומקורצף בעזרת מכונה עם פד רך כשהרצפה חלקה, ובעזרת רשת יהלום להסרת כתמי הצבע והרובה, במקרה של רצפה מחוספסת.

מחיר לפוליש לגרניט פורצלן.

המחיר המומלץ לקרצוף וניקוי גרניט פורצלן נע בין 15-30 ש"ח למ"ר, והיום מבצע לחורף 2019 30% הנחה

פוליש לרצפת פרקט

פוליש לרצפה מסוג פרקט דומה מאד לתהליך הנעשה על רצפת אבן, ההבדל היחידי הוא שכמות המים לניקוי קודם ההברקה, הוא מאד מינימלי. עולם הפרקטים כיום הוא עשיר בצורה בלתי רגילה ומונה מאות רבות של סוגים ודוגמאות, חלקו הגדול עשוי דמוי עץ [ לימנציה] ולא מעט עשויים עץ טבעי. הברקת פרקטים סינטטים אינה נעשית באותם חומרים שמשתמשים לעץ טבעי, ולכן  אופן העבודה והמחירים שונים גם כן. פרקט מעץ טבעי מטופל בחומרים יחסית יקרים והטיפול בו. לוקח זמן ניכר בהרבה מאשר בדמויי העץ. יש מקרים רבים בפרקט העשוי עץ טבעי שלפני טיפול ההברקה בו, צריך ללטש ולהסיר את המרקם הישן קודם, ולאחר מכן לבצע את עבודת ההברקה. פוליש לרצפת פרקט נעשה עם מכונות ומיותר לציין שרק חברת פוליש מנוסה ומקצועית, תוכל לבצע זאת ללא נזקים.

מחיר פוליש לפרקטים 

המחיר המומלץ לביצוע פוליש לפרקטים נע בין 15-25 ש"ח למ"ר, והיום מבצע לחורף 2019 25% הנחה

המחיר המומלץ לליטוש פרקטים מעץ טבעי כ-120-150 למ"ר, והיום מחירי מבצע לחורף עד 30% הנחה.

פוליש לרצפה חדשה

חברת פוליש וניקיון cleaning-service.co היא גם חברת ניקיון לדירות ובתים חדשים וישנים, ניקיון לאחר שיפוצים ובנייה, ושירות לפני מעבר בתים משרדים ודירות.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

SOFA WEB 1

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
SOFA WEB 1

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר