ניקיון בית מרוהט

תוכן עניינים

ניקיון בית מרוהט לאחר שיפוץ לדוגמא, שונה מניקיון דירה חדשה וריקה – חברה מקצועית תבצע את העבודה בדרך הטובה ביותר. מחפשים חברת ניקיון לדירה או לבית שהתכולה נמצאת בהם? רצפת הבית התלכלכה ואתם זקוקים לפוליש? מצאתם חברה מקצועית לבצע זאת. לאחר ששיפצתם את הבית שאתם גרים בו מן הסתם הלכלוך התפשט בכל מקום, גם ברהיטים. אז במה שונה שירותי הניקיון של חברת cleaning service מניקיון רגיל שתבצעו בעצמכם? מעבר לניקוי הרהיטים שנוספו בבית, מה שאין למעשה בבית ריק, הגישה לכל דבר על מנת לנקות מצריכה תזוזה של כל פריט על הרצפה. גם הגישה לניקוי התריסים גם אם היא חשופה מחייבת את תזוזתם לקצה השני האפשרי של המרחב על מנת שלא יירטבו ממים השוטפים את התריסים.

ניקוי רצפות הבית מצריך לוגיסטיקה שונה לחלוטין. זה אומר, קרצוף הרצפה עם מכונת פוליש בשטח החשוף ולאחר מכן יבוש ומריחת פוליש. תהליך ניקוי הרצפה מעכב מאוד, במיוחד אם גם מבצעים הברקה שכן כל שטח שקורצף ונשטף, מחייב שאיבת מים והמתנה ליבוש. במקרה של הברקת הרצפה אף הזמן מתארך, מכיוון שפוליש ניתן למרוח רק על רצפה יבשה לחלוטין ולהמתין ליבוש על מנת להבריקו. רק לאחר סיום התהליך בשטח שעובד ניתנת העברת חלק אחר של התכולה על השטח הגמור, ומתחיל התהליך על השטח שנחשף. לא ראיתי צורך להסביר כמובן, שכל תהליך ניקוי הרצפה והברקתה נעשה לאחר שכל החדרים הרטובים נוקו כולל כל הרהיטים בבית.

ניקיון בית מרוהט, שואב אבק, ספות וריהוט

ניקיון דירה מרוהטת פשוט יותר

בית פרטי מרוהט בדרך כלל הרבה יותר מסובך לניקוי מאשר דירה מרוהטת. בתים פרטיים בדרך כלל מחולקים למפלסים מה שלא קיים בדירות. מתווסף לו ניקוי מדרגות הבית שאמור להיעשות בזהירות מרבית על מנת למנוע זליגת מים מהמדרגות. במקרה זה משתמשים בכמות מינימלית של מים. הסרת הצבע מהמדרגות הופך את כל התהליך ליותר אטי. צריך להשתמש בסכינים עדינים לגירוד. כל הנאמר לא נמצא בדירה מרוהטת. ניקיון דירה לפני כניסה אליה הוא הרבה יותר פשוט. הוא אינו אורך זמן או מצריך ידיים נוספות לעזרה מה שמוזיל משמעותית את מחיר השירות.

כאשר חברתנו מגיעה לצורך ניקיון בית מרוהט, היא תתן את כל הדגשים הנחוצים לצורך הניקיון מבלי לפגוע ברהיטים. פעולה זו מצריכה ניסיון ומוחיות, ורק לחברות אשר ניסיון רב שנים בתחום יוכלו להציע לכם שירותים מעין אלו עם אחריות על תוצאות העבודה.

ניקיון בית מרוהט ותהליך הסידור

כשאנו מגעים לבית או דירה מרוהטים, תחילה אנו נפנה שטח שאנו חפצים לנקותו בראשונה ונתחיל בניקוי התריסים והחלונות בחדר. את החלונות והתריסים נפרק ובזהירות רבה נפנה אותם למרפסת או לחדר הרטוב. שם נקרצף וננקה אותם היטב ונייבש בעזרת מטליות. לאחר תהליך הניקוי נחזיר אותם למקומם. אך לא לפני ניקוי ושאיבת המסילות וניקוי מסגרות התריסים בעזרת מטלית ספוגה באלכוהול. את הפנלים ברצפות הבית שהתלכלכו מצבע, ננקה בעזרת סכיני גירוד חדים, ואת המרצפות נקרצף בעזרת מכונת פוליש להברקת הרצפה. צורת ההברקה תוזמן ע"י הלקוח, זאת מכיוון שיש סוגים שונים של הברקה לרצפה כמו, פוליש קריסטל או ווקס פוליאסטר, ויש רבים אחרים.

ניקוי החדרים הרטובים מתבצע במקביל על ידי עובד נוסף המנקה היטב את קירות החרסינה הכיורים, וכמובן את האמבטיה והמקלחונים. לגבי ארונות הבית, מזנונים וכיו"ב תינתן הצעת מחיר מפורטת והיא תהיה תלויה בהאם זה יכלול פינוי הכלים והחזרתן או רק חיצונית. מומלץ מאוד לקבוע עם נציג חברת ניקיון שאתם מעוניינים בשירותיה על מנת לתאם צפיות מראש, ולקבל הצעת מחיר זולה ואטרקטיבית.

מאמרים נוספים באותו הנושא

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

ניקיון דירה חדשה בפתח תקווה

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון דירה חדשה בפתח תקווה

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר