חברת ניקיון דירות בפתח תקווה

תוכן עניינים

יש לכם דירה בפתח תקווה ואתם מחפשים חברת ניקיון? אנחנו חברת ניקיון דירות בפתח תקווה נספק עבורכם שירות אמין, מקצועי וזול.

מי מאיתנו לא רוצה להתפנק כשהוא חוזר הביתה מהעבודה, כזה לשבת בסלון הדירה החדשה והכל מצוחצח, בשביל זה אנו פה.

ניקיון דירות חדשות בפתח תקווה

בעשורים האחרונים בפתח תקווה הוקמו שכונות חדשות ובניינים רבים, לאחר קבלת המפתח לפני המעבר לדירה החדשה צריך חברת ניקיון מקצועית. אנו חברה המבצעת ניקיון דירות חדשות בפתח תקווה כבר שלושים וחמש שנה, לרשותנו עומדים כלי עבודה ועובדים המוכשרים לכך. זה נכון שאין אנו חברת ניקיון דירות בפתח תקווה היחידה אבל, אנו בהחלט החברה הכי מקצועית ובעלת הניסיון מכל החברות באזור. ניקיון דירה חדשה אינו משחק במיוחד אם גם שיפצתם וערכתם שינויים, החומרים של השיפוץ והבנייה הם חומרים קשים להסרה. חברות רבות צצות חדשות לבקרים ומפרסמות את עצמן כחברות פוליש וניקיון, לקוחות רבים מתפתים להצעות המחיר ובכך מסכנים את דירתם. החומרים בעזרתם מבצעים את הניקוי הם חומרים חזקים וחריפים, שימוש לא נכון בהם יכול לפגוע במוצרים הקיימים בדירה. לדוגמה, חומרי הניקוי בחדרים הרטובים הם חזקים מאד צריך לנקות רובה מחיפוי הקירות, דילול לא נכון של החומר או חוסר זהירות פוגע בברזים ונירוסטה. ניקוי מסגרות התריסים והחלונות מכתמי צבע נעזרים בחומרים מדללי צבע, חומרים אלו בשימוש לא נכון יורידו את הצבע של הפרופילים. פגיעה בארונות הבית כולל המטבח ניזוקים משימוש במים, וכמובן רצפת הבית יכולה להינזק מבצוע לא נכון של ניקוי, או מחומרים שאינם מתאימים לה.

חברת ניקיון דירות בפתח תקווה
חברת ניקיון דירות חדשות בפתח תקווה אמינים ומקצועיים

ניקיון דירה חדשה בעזרתנו

ניקיון דירה חדשה בעזרתנו מנוהל כמו מכונה משומנת, הציוד שלנו חדיש ומתקדם הכולל, שואבי אבק, מכונת פוליש, ועובדים שהוכשרו לזה.

כל כלי העבודה שלנו הלא מכניים מוחלפים על בסיס יומי למעט שפכטלים וכדומה, המטליות חדשות, כריות הקרצוף חדשים, וכמובן חומרי הניקוי. חומרי הניקוי בהם אנו משתמשים אינם מכילים חומצת מלח, אנו מנקים את חיפוי הקירות הרטובים ומסירים את הרובה והצבע, ללא פגיעה בברזים. בארונות הבית אנו שואבים תחילה את כל האבק והנשורת ולאחר מכן, מנקים עם מטלית לחה ומייבשים, בעזרת נייר סופג. את המסגרות איננו מנקים עם אצטון שעלול להסיר את הצבע המקורי, ומשתמשים בטרפנטין או מדלל 21 בזהירות מרבית. את רצפת הבית אנו מקרצפים עם מכונה וחומר מתאים לסוג הרצפה, ובמידת הצורך גם מבצעים פוליש לרצפה. חשוב מאד לבצע ניקיון דירה חדשה לפני כניסה אליה כך המחיר יעלה פחות וחשוב יותר, נוכל להגיע לכל פינה בבית ולצחצח אותה. תכלס, אנו חברת ניקיון דירות בפתח תקווה שתספק לכם שירות מקצועי, אמין, וזול משמעותית לעומת חברות רבות העוסקות בתחום.

חברת פוליש בפתח תקווה

איננו חברת ניקיון דירות חדשות בלבד, אנו חברת פוליש בפתח תקווה לכל סוגי הפוליש כמו, פוליש לרצפה משיש, ופוליש קריסטל.

חברת פוליש בפתח תקווה
פוליש קריסטל לרצפת שיש ישנה

כחברת פוליש אנו מטפלים בכל סוגי הרצפות, רצפת גרניט פורצלן, רצפת שיש, רצפת אבן טבעית, וכמובן מחדשים פרקטים ועץ דק. רצפת שיש שנשחקה עם השנים אנו מחדשים לחלוטין, בעזרת מכונה וכריות יהלומים מיוחדים אנו מסירים את השכבה הישנה, ומגלים שכבה חדשה. לאחר הליטוש אנו מבצעים פוליש לרצפה עם חומר קריסטלי, ומבריקים אותה למראה רטוב ממש כאילו יש מים על הרצפה. אגב את אותה פעולה ניתן לבצע על רצפות ישנות ופשוטות שיהפכו להראות, ממש כמו רצפת שיש. אנו כחברת פוליש רבת שנים מנוסים מאד, ומגעים לתוצאות מרשימות,שישאירו אתכם עם פה פעור. חברת פוליש מומלצת כמונו יהיה לכם קשה למצוא, אז התקשרו עוד היום ואחד הנציגים שלנו יבוא לתת לכם הצעה אטרקטיבית.

חברת ניקיון דירות בפתח תקווה זה אנחנו חברה וותיקה, מקצועית ואדיבה, ובמחירים שקשה לקולגות להתחרות, התקשרו כעת.

 

 

 

 

 

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת ניקיון ופוליש

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת ניקיון ופוליש

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר