ניקיון בתים מצריך ידע

תוכן עניינים

האם אתם חושבים ש – ניקיון בתים הוא דבר שכל אחד יכול לעשות? זהו שלא. יש הרבה תחומים בניקיון המצריכים ידע, אז ניקיון בתים מצריך ידע נקודה.

במאמר זה ננסה להסביר מדוע ניקיון בתים מצריך ידע ולפעמים, אפילו צריך לקבל הכשרה מקצועית, מבעלי מקצוע וותיקים ומנוסים בתחום.

ניקיון חלונות ותריסים לבתים

כחברת ניקיון בתים נתקלנו בלא מעט בתים, שניקוי החלונות והתריסים הם בעיה ממשית, זה מתחיל בגישה לא נוחה, או בגבהים שיד אדם אינה מגיעה. לאנשים רבים היום יש מודעות שיש חברות ניקיון בתים המתמחות בכך ומזמינים, ניקיון חלונות ותריסים לבתים שלהם. חברה מקצועית העוסקת בתחום מצוידת במכשור מיוחד לכך הכולל, טלסקופים, מגבי חלונות בגדלים שונים, ויד מקצועית שתבצע זאת. אנו כחברה מגיעים עם כלים מקצועיים ועובדים מומחים בנושא, כמו כן חומרי הניקוי אתם אנו משתמשים הם מהטובים ביותר ואינם משאירים סימנים. לחלונות גבוהים במיוחד בסדר גודל של חמישה עד שישה מטרים, אנו מגיעים עם פיגום חשמלי על מנת להגיע לכל נקודה. אנו מבצעים שירות זה בערים רבות בארץ ללקוחות שהופכים להיות שגרירים שלנו למשל, לקוחות המבקשים ניקיון חלונות בפתח תקווה, בכפר סבא, רחובות ועוד.

ניקיון חלונות ותריסים לבתים
ניקיון חלונות ותריסים בעזרת כלים המתאימים לכך זה אנחנו

 

ניקיון בתים חדשים

בנושא ניקיון בתים חדשים השירות הרבה יותר מורכב, שירות זה כולל ניקיון בעזרת כלים מכנים נוספים, וכלי עבודה המתאימים לזה. החומרים בעזרתם השתמשו בבניה הם חומרים קשים להסרה כמו, צבעים מסוגים שונים, דבקים לקרמיקה, סיליקון, ורובה שנמרחה בכל מקום. יש מקרים רבים שלאחר שנמסר הבית בוצעו שינויים רבים ואז, גם הניקוי הראשוני של הקבלן התלכלך והעבודה היא רבה יותר. אנו יודעים לבצע זאת במומחיות רבה, מסירים את כל כתמי הצבע שטפטפו על המרצפות החלונות התריסים וכ"ו, מנקים לכלוך באמבטיות ובחדרים הרטובים, וכמובן הארונות. לרצפות אנו משתמשים במכונת קרצוף לניקוי כל הלכלוך שנערם בזמן הבנייה והשיפוץ, ובמידת הצורך גם מבריקים את הרצפות. ניקיון בתים חדשים מקצועי מחייב שימוש בחומרים קשים ולכן, חוסר ידע בשימוש נכון בחומרים אלה, יכול לגרום לנזקים.

ניקיון בתים חדשים
ניקיון בית חדש בעזרת כלים חדישים ועובדים מקצועיים

פוליש לרצפה בבתים כולל חידוש

מדי פעם צריך לטפל ברצפת הבית, הרצפה התמלאה בכתמים מלכלוכים שונים ואינכם מצליחים לנקות אותה, אז להחליף רצפה חשבתם?. אנו כחברה מבצעים פוליש לרצפה בבתים כולל חידוש, חידוש רצפה אינו רק פוליש לרצפה עם מכונת קרצוף אלא, תהליך מורכב יותר ונסביר. פוליש לרצפה בבתים ודירות יכול בהחלט ליפות את הרצפה מאד, הוא כן ינקה לכלוך קשה והוא כן יבריק את הרצפה ברמה גבוהה והכל, במחיר נח לכל כיס. לעומת זאת חידוש רצפה נעשה כשהרצפה בבית נראית פשוט הרוסה כלומר, שחיקה של שנים וכתמים שספגו לתוך האריח. במקרה זה אנו מלטשים את המרקם העליון של הרצפה עם יהלומי ליטוש וכך, אנו מגלים מרקם חדש של הרצפה. לאחר הסרת השכבה אנו מבריקים אותה והמראה בסיום נראה ממש כמו שיש. ניתן לבצע שירות זה בתוספת לניקיון בתים לאחר שיפוץ וכך המחיר יהיה זול יותר, ותקבלו הכל מחברת ניקיון אחת.

קצת עלינו

אנו חברת ניקיון העוסקת בתחום הניקיון שנים רבות, הידע והמקצועיות שלנו הם ברמה גבוהה מאד ואנו, עוסקים בתחומים רבים נוספים. ניקיון דירות חדשות כולל פוליש , ניקוי וחידוש משטחי בטון, ניקיון חדרי מדרגות, ניקיון משרדים מפעלים ועוד. חברתנו מגיעה לכל מקום על מנת לתת הצעת מחיר ולתאם צפיות מראש ומתחייבת, לשירות מקצועי אמין וזול. התקשרו עוד היום ונציג החברה יגיע אליכם ללא התחיבות וכמובן, ללא תשלום המלווה לכך.

נשמח לשרת אתכם בכל זמן ולקבל אתכם כלקוחות מרוצים שימליצו עלינו בחום, ולהיות חלק ממשפחת חברת הניקיון cleaning-service

 

 

 

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת ניקיון ופוליש

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת ניקיון ופוליש

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר