חברת ניקיון לאחר שיפוץ

תוכן עניינים

מחפשים חברת ניקיון לאחר שיפוץ שביצעתם בדירה או בבית החדש שרכשתם?, שדרגתם את הבית שאתם גרים בו?, אז הגעתם למקום הנכון שיבצע זאת עבורכם.

לאחר ששיפצתם את הדירה שלכם אתם קצת המומים מכמות הלכלוך הקיימת, אינכם מאמינים שקיימת חברה שתוכל לנקות, ללא נזקים נלווים. החשש שלכם מאד הגיוני, כיום יש לא מעט חברות שרלטניות הנמצאות בתחום זה מעסיקות עובדים שאינם מוכשרים לכך, וחומרי ניקוי ברמה נמוכה וחומצית. צינורות מים בהן משתמשים עובדים לא מקצועיים, יכולים לגרום לנזק לקירות הבית, ולארונות להתנפח. חומרי ניקיון לא מקצועיים לעבודה זו ובמיוחד כאלה המכילים חומצה, עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לכלים הסניטרים ואפילו, לכתמי חלודה במקומות רבים. אנו ניקיון לאחר שיפוץ שתבצע עבורכם את כל השירות של ניקיון לאחר שיפוץ, וננקה את הבית שלכם באופן מקצועי אמין וזול.

 

חברת ניקיון לאחר שיפוץ בתים ודירות

לרוב ניקיון של ווילות ובתים מורכב יותר אז במה שונה ניקיון דירות לבתים אחרי שיפוץ, ? קודם כל הגודל ובמיוחד אם הבית מחולק למפלסים. בבתים פרטיים לרוב התקראות גבוהות יותר מאשר בדירות, התריסים והחלונות כבדים מאד כך שלא ניתנים לפרוק ולכן, קשה יותר לנקות. הציוד הנלווה לניקוי מורכב כמו סולמות גבוהים במיוחד ולפעמים, אף צריך פיגום חשמלי על מנת להגיע לחלונות גבוהים במיוחד. ניקוי המדרגות בבית אינו קיים בדירות רגילות ואותן מנקים ידנית, ניקוי המדרגות נעשה בזהירות על מנת למנוע מהמים לנזול על כל הקירות. במידה והמדרגות עשויות משיש, אז לאחר הניקוי מורחים עליהן סילר שאינו מחליק וזה המקום לציין, אסור למרוח פוליש לחדר מדרגות מפני סכנת החלקה. החדרים הרטובים שמכוסים קרמיקה לכל הגובה הניקוי קשה מאד, שגם בהם כל הניקוי מתבצע ידנית תוך זהירות מרבית על הכלים הסניטרים. חומר ניקוי חריף במיוחד יכול לגרום לנזקים בלתי הפיכים לכלים אלו ולכן מומלץ, להשתמש בחומרים שאינם מכילים חומצה כלל.

ניקוי חלונות לאחר שיפוץ בבתים פרטיים

ארונות ומוצרים העשויים עץ

פריטים נוספים מורכבים מאד לניקוי אלו ארונות, מדרגות העשויות עץ טבעי, וכמובן פרקטים מכל הסוגים ובמיוחד, פרקטים מלאכותיים.

ארונות מטבח בעיקר ובכלל כל הארונות הנמצאים בבית פרטי העבודה בהם לוקחת זמן רב, שכן לא ניתן לנקותם במים מהסכנה שיתנפחו. ארונות בבתים פרטיים בדרך כלל גדולים יותר, מכילים המון מגירות שצריך לפרק אחת אחת, ולנקותם בזהירות מרבית. מפני שאין אפשרות לשטוף עם מים צריך קודם הניגוב לשאוב אותם היטב ורק לאחר מכן, לנגב בעזרת מטליות לחות ולייבש בנייר סופג. מדרגות העשויות עץ טבעי מנקים אך ורק במטליות לחות ויבשות, במקרים שטפטף עליהן צבע, אסור להשתמש בכימיקלים או בכריות קרצוף. במידה וניקוי המדרגות יעשה באחת משתי אופציות אסורות אלו, יעשה נזק של הורדת הצבע או הלכה שבהן נצבעו המדרגות. המוצר שאינו שונה בין בתים לדירות הם כמובן הפרקטים, כשהריצוף מכוסה בפרקטים, כל העבודה צריכה להיעשות ללא צינורות מים כלל.

זהירות פרקטים

כשמדובר בפרקטים ניקוי החלונות והתריסים הגבוהים בסלון ובכלל, כל פריט למעט החדרים הרטובים צריך לנקות אך ורק במטליות לחות.

יש להיזהר מאד כשמנקים את החדרים הרטובים מזליגת מים לכוון החדרים, במיוחד בפרקטים מעץ טבעי שימוש בחומרים חריפים ישאיר כתמים. למרות הזהירות מזליגת מים עדיין, נעליים שנרטבו במים המהולים בחומר הניקוי ישאירו סימנים בכניסה לחדר פרקט העשוי עץ טבעי, ויגרמו לנזק. לכן בבית או דירה המרוצפים פרקטים מוטב לכם להזמין רק חברה מנוסה ואחראית ,לבצע ניקיון לאחר שיפוץ.

Chair, Relax, Parquet, Wood Panels, Wood
פוליש לרצפת פרקט מעץ טבעי

פוליש לרצפה מחברת ניקיון לאחר שיפוץ

הזמנתם חברת ניקיון לאחר שיפוץ לבתים ודירות, חברות רבות ממליצות לכם על פוליש לרצפה זכרו, לא בטוח שאתם זקוקים לזאת.

פוליש לרצפה לאחר שיפוץ נעשה אך ורק לריצוף כמו שיש או כל רצוף העשוי אבן, פוליש אינו מתאים כלל לריצוף כמו גרניט פורצלן או קרמיקה. לריצוף גרניט פורצלן מומלץ להשתמש בחומר המתאים לכך, לא כאלו המכילים פולימרים כמו ווקס ומשאירים לאחר מכן סימנים, אפילו של פסיעות רגליים. לעומת זאת, יש המון סוגי רצפות אבן וגם פרקטים הניתנים לביצוע פוליש לרצפה, ובניהם רצפת צפחה, רצפת טראקוטה, רצפות מצוירות ועוד. חברתנו מומחית בכל הנושאים הקשורים לכך ומבצעים פוליש לרצפה מכל הסוגים ובהם פוליש קריסטל, פוליש אקרילי ובכלל כל סוגי הפוליש.

פוליש לרצפת שיש בדירה לאחר שיפוץ

הסרת שטיחים מקיר לקיר

במהלך השיפוץ החלטתם להסיר את השטיחים הישנים ואנו כחברת ניקיון לאחר שיפוץ, יודעים לבצע שירות של הסרת שטיחים מקיר לקיר.

לאחר הסרת שטיחים מקיר לקיר נשאר דבק מתחתיו, בעזרת מכשור המותאם בדיוק למטרה זו אנו מורידים את הדבק ומגלים את הרצפה שלפני. תתפלאו לדעת שלפעמים בכלל אין צורך להחליף את הריצוף שכן, הריצוף יכול להיות ריצוף יפה ומושלם לנראות החדר כך שניתן יהיה לחסוך כסף רב. גם כאן לאחר הסרת השטיח והדבק ניתן לבצע פוליש שיבריק את הרצפות, ויחזיר להן את המראה הראשוני שלהן. הסרת שטיח מקיר לקיר אינה הוצאה גדולה לעומת ריצוף מחדש, ומסתברת בדיעבד כהחלטה נכונה לכם הרבה יותר. תמיד נוכל לבצע עבורכם דוגמה כך שתוכלו להתרשם, כיצד תראה הרצפה לאחר הסרת השטיחים..

חברת cleaning-service עוסקת בתחום הניקיון והפוליש ומוכרת בעיקר, כחברת ניקיון לאחר שיפוץ לבתים ודירות. התקשרו עוד היום ונציג מטעמנו יגיע אליכם ויגיש לכם הצעה מסודרת בכתב, זכרו שחברה רצינית לעולם לא תגיש לכם הצעה טלפונית אלא תגיע לביקור, תתאם צפיות, ותסביר לכם בפירוט כיצד תבצע את העבודה. כמו כן תמסור לכם שמות ומספרי טלפון של לקוחות הנמצאים סמוך למקום העבודה, ורק אז תוכלו לישון בשקט.

חברת ניקיון קלינינג סרוויס
חברת ניקיון קלינינג סרוויס

חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות המובילה בישראל. CLEANING SERVICE היא חברת ניקיון ופוליש לבתים ודירות, אחת המובילות והוותיקות בישראל, המספקת ניקיון ו-פוליש לרצפה. חברתנו הוקמה בשנת 1986 ומאז צברה עשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.
כתובת: רחוב גליפולי 60 תל-אביב

חברת ניקיון לאחר שיפוץ

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
חברת ניקיון לאחר שיפוץ

עוד בנושא

לקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

מידע מקצועי לפי נושא

ניקיון לאחר שיפוץ
נגן וידאו
ניקיון דירה חדשה
נגן וידאו
ניקיון לפני כניסה ואכלוס
נגן וידאו
תוכן עניינים
ניקיון בתים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר
לניקיון הבית? התקשרו עוד היום 052-6881837
השאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר